TV 2 Play
Min konto

Hvilken bil ser du etter?

Tilbake til front | Skriv en vurdering

Bilvurderinger for

Mercedes-Benz > E-klasse

Har du en Mercedes-Benz E-klasse? Skriv en vurdering

Snittkarakter 8.4/10

Basert på 284 vurderinger

Mercedes-Benz E-klasse generasjoner

8.7 E-klasse 2017- (24 stk)

8.7 E-klasse 2009-2016 (130 stk)

8.0 E-klasse 2003-2008 (88 stk)

8.0 E-klasse 1995-2002 (32 stk)

8.5 E-klasse 1984-1995 (13 stk)

Mercedes-Benz E-klasse (2001)

Denne modellen pleier å ruste veldig, men jeg kom over en som var godt holdt og svært lite rust. Ellers en fantastisk kjøremaskin!

Score 9.6

Vurdert av Sveibuen

Mercedes-Benz E-klasse (2001)

Rust, men svært driftssikker og god totaløkonomi

Score 9.0

Vurdert av Arne e

Mercedes-Benz E-klasse (2000)

Byggekvalitet som det står respekt av. Min er totalrenovert og hel lakkert for 3 år siden og er nå som ny. Fantastisk. Importøren er dog en hemsko med spinnville, elleville priser. Direkte latterl

Score 8.6

Vurdert av Fearless

Mercedes-Benz E-klasse (2000)

Da var det det med følelsene; min bil - kjørte jeg første gang i 2007 da jeg lånte den av en i familien (10.500km hadde den gått) og da var det skjedd - den turen glemmer jeg aldri. Nå eier jeg

Score 7.4

Vurdert av Krist

Mercedes-Benz E-klasse (1999)

Når en får bytta ut org dieselpumpe med en fra dieselmeken og hivd inn en hx40 så går den som en kule!!!!

Score 8.0

Vurdert av Bjorsken

Mercedes-Benz E-klasse (1999)

Veldig gode biler komfortmessig, fin å se på, e220cdi Fra 98 er likeøkonomisk som 2.0 tdi golf fra 2010

Score 9.6

Vurdert av Daniel

Mercedes-Benz E-klasse (1999)

God kjørekomfort,bra bein plass framme og bak. En god bil så lenge man ikke bryr seg om hva den bruker i drivstoff.

Score 5.2

Vurdert av Jumbonisse

Mercedes-Benz E-klasse (1999)

Avantgarde versonen blir litt for lav til dagbli bruk i byen. Også problemer med snø. 170HK er kjekt. Pass på rust. Hjulbuer, dører, bagasjelokk og bjelker. Vedlikehold av automatkasse. "Evighet

Score 6.4

Vurdert av Johnnyson

Mercedes-Benz E-klasse (1999)

Finn en W210 uten rust og du kjører med et smil, hver eneste gang.

Score 10

Vurdert av MrBenz

Mercedes-Benz E-klasse (1999)

Bilen er et godt bevis på at det går an å kjøre i en eldre bil uten at den føles umoderne.

Score 7.4

Vurdert av samson

Mercedes-Benz E-klasse (1999)

Alt i alt en bra bil, som er rimelig og anskaffe seg og rimelig og kjøre. Viktig å være obs på rusten da disse er kjent for å ruste noe voldsomt med årene. Servicehistorikk og god oppfølging er

Score 8.2

Vurdert av JonJohnsen

Mercedes-Benz E-klasse (1999)

I alt så er dette en deilig bil med god v6 lyd, men driftsekkerheten samt kostnadene gjør at scoren blir trukket ned.

Score 5.6

Vurdert av Daniscape

Mercedes-Benz E-klasse (1998)

Flott bil! Har kun hatt tilfeller med slitedeler. Finnes noe rust på min, men heldigvis bare overflate. Ikke den enkleste bilen å senke, men ellers grei å skru på. Orginalrattet er det eneste som

Score 9.2

Vurdert av KFJohansen

Mercedes-Benz E-klasse (1998)

Behagelig og trygg bil

Score 9.2

Vurdert av Blake

Mercedes-Benz E-klasse (1998)

Behagelig og trygg bil

Score 9.2

Vurdert av Blake

Mercedes-Benz E-klasse (1998)

Score 7.2

Vurdert av 210 220D

Mercedes-Benz E-klasse (1997)

Mye kjøre komfort . Stor plass. Litt liten motor men fungerer greit.

Score 7.6

Vurdert av Mr Koch

Mercedes-Benz E-klasse (1997)

Dette er ingen farts- eller spenningsmaskin, men en trofast traver som aldri vil svikte deg. Perfekt som førstegangsbil eller pendle-/familiebil.

Score 8.2

Vurdert av eriknordberg

Mercedes-Benz E-klasse (1996)

Nydelig bil. Blir å angre vest æ sæll

Score 9.2

Vurdert av Hansern

Mercedes-Benz E-klasse (1996)

Stor god bil, men har nok ikke hatt samme suksess som forgjengeren, den legendariske W124.

Score 7.2

Vurdert av Kringlebotn

Mercedes-Benz E-klasse (1996)

knallgode biler hvor det eneste store minuset er rust

Score 8.8

Vurdert av trond 211

Mercedes-Benz E-klasse (1995)

Det er en evighetsmaskin.

Score 10

Vurdert av Hubroen

Mercedes-Benz E-klasse (1995)

Kort oppsummert mener jeg dette er en helt super bil, dette gjelder forsåvidt alle 124 bilene til Mercedes Benz :)

Score 9.2

Vurdert av Nyland

Mercedes-Benz E-klasse (1995)

Mye feil og trøbbel og skyhøyt blandet forbruk (1,4 l/mil). Grei komfort og god plass, men har lagt ut snart 150 000 kr på bilen som knapt har gått 150 000 kr.

Score 3.8

Vurdert av Lerke

Mercedes-Benz E-klasse (1994)

Fantastisk veteranbil. Tiden for å bruke en slik bil som en daily driver er forbi og du får på nåværende tidspunkt kastet etter deg 2010 modeller som er vesentlig bedre utstyrt for å bli kjørt

Score 9.0

Vurdert av Autorull

Mercedes-Benz E-klasse (1994)

Veldig bra bil som er noe av det mest slitesterke som er og få tak i, bare skifte olje og filter kvar 10000km så har du ein problemfri bil

Score 9.2

Vurdert av Hroar

Mercedes-Benz E-klasse (1994)

Beste bil jeg har hatt, topp komfort, billig hold.

Score 8.6

Vurdert av Jolaf

Mercedes-Benz E-klasse (1994)

Solid billigbil i dag. Rustproblemer desverre. Enkelte ting som f eks glødeplugger sitter klønete til under panseret

Score 5.2

Vurdert av Mb1234

Mercedes-Benz E-klasse (1994)

For en bensinbil som nå har gått 390.000 så er jeg veldig fornøyd

Score 8.4

Vurdert av Simska

Mercedes-Benz E-klasse (1994)

Behagelig bil å kjøre

Score 9.6

Vurdert av ulfel

Mercedes-Benz E-klasse (1994)

Eu godkjent for 2 nye år, går og går bare man fyller tanken og skifter olje og filter hver 10000km. Med en innkjøpspris på 4000kr er jeg jo sikret 75% tilbake i vrakpant, billige deler hvis man t

Score 9.0

Vurdert av Jeppe

Mercedes-Benz E-klasse (1994)

Fra 1994 modellen ble E flyttet foran motorbetegnelsen. CE ble naturligvis tatt bort. Korrekt modell-betegnelse er derfor E320 coupe. C-124 er den meget vakre coupe-utgave av sedan-modellen W-124 som

Score 8.8

Vurdert av Elwood

Mercedes-Benz E-klasse (1994)

Kvalitet og kjøreglede. MB på sitt beste.

Score 9.6

Vurdert av CEQ-OB

Mercedes-Benz E-klasse (1994)

Verdens beste, mest driftssikre bil med suveren fremkommelighet. Fantastisk byggekvalitet!

Score 9.8

Vurdert av Toys2Die4

Siste vuderinger

Volkswagen e-Golf (2015)

En trivelig bil å kjøre på korte turer, men kvalitet er det ikke på deler av mekanikken. Klimaanlegget i denne bilen er total katastrofe.

Score 6.2

Vurdert av helsol

Maxus Euniq6 (2023)

Veldig mye bil for pengene.

Score 9.0

Vurdert av Geir

Tesla Model 3 (2022)

Veldig formøyd Veldig morsom og kjøreglede på topp

Score 7.8

Vurdert av Twinn

Volkswagen Golf (2013)

En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.

Score 8.8

Vurdert av RolfV

DS DS 7 Crossback (2021)

Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.

Score 8.6

Vurdert av Eldar

Lexus RZ (2026)

Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..

Score 7.4

Vurdert av Maxi

MG MG4 (2023)

Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,

Score 3.0

Vurdert av Rune

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Changan Deepal S05 (2026)

Helt topp! Premium følelse.

Score 8.8

Vurdert av IvarA

Mercedes-Benz C-klasse (2011)

Veldig god å kjøre.

Score 7.4

Vurdert av Tommy

Honda e:Ny1 (2024)

Mye bil for pengene

Score 9.2

Vurdert av Olles

Hyundai IONIQ 6 (2023)

En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon

Score 9.4

Vurdert av Arne