Mercedes-Benz C-klasse (2011)
Veldig god å kjøre.
Mercedes-Benz GLC (2018)
Godt fornøyd.
Mercedes-Benz EQE SUV (2025)
bra bil , men flere ting irriterer , kunne ha vært bedre på en mercedes
Mercedes-Benz EQC (2021)
Meget godt fornøyd med bilen. Snart kjørt 100000 km ingen feil. Topp komfort, rask, og mye kjøreglede. Ingen knirkelyder, høy kvalitetsfølelse.
Mercedes-Benz EQC (2021)
Kunne vært høyere bakkeklarering
Mercedes-Benz EQB (2023)
Helt problemfritt vulhold. Utmerket kjørekomfort. Veldig praktisk med 7 seter de gangene man må ha med flere barn. Fantastisk fremkommelighet på dårlig brøytet vinterveier.
Mercedes-Benz E-klasse (2010)
Dette er en jålete og komfortabel bil med masse utstyr som selv ikke er vanlig den dag i dag. Fantastisk på vinterføre, nydelig på kontinentet på sommeren og ellers egentlig en ypperlig platform
Mercedes-Benz EQC (2020)
Kort oppsummert egentlig en fantastisk bil. Den er utrolig fin å kjøre, lavt støynivå, komfortabel demping, gode seter og mer enn nok kraft. EQC er en solid bil som ikke skuffer.
Mercedes-Benz EQC (2020)
Meget behagelige bil med utmerket komfort og et fantastisk Burmeister lydanlegg.
Mercedes-Benz EQC (2021)
Mye bil for pengene, svært komfortabel og stillegående. Dette er en landeveiscruiser som trives best på asfalt. Nydelig premium kvalitet på interiør og seter. Fint design. Hadde bilen hatt li
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp bil med nydelig kjørekomfort
Mercedes-Benz CLA (2021)
Bil med mye kjøreglede
Mercedes-Benz GLC (2018)
Diesel 2,1. Herlig turbil. Husk å understellsbehandle. Da har du en god bil mange år.
Mercedes-Benz GLC (2018)
Dette er en 2,1 liters diesel. Perfekt bil. Hatt den i 6 år nå, blir bare bedre og bedre. Husk å undestellsbehande den.
Mercedes-Benz E-klasse (2017)
Fantastisk bil på alle måter. Det gir stor livsglede å eie og kjøre en slik stjernebil! Bilen er kjørt km 329.000 og oppleves fortsatt som helt ny. Das Beste Oder Nichts.
Mercedes-Benz EQA (2021)
Beste bil jeg har kjøpt . Begge mine to siste bilkjøp var fabrikk-ny Mercedes. Ett trygt valg som gir kjøreglede og sikkerhet. Umulig å angre på kjøp av denne bilen
Mercedes-Benz EQE SUV (2025)
Meget god og komfortabel bil
Mercedes-Benz E-klasse (2017)
Jeg har hatt 7 eklasser. Dette er en bil som burde fortsatt være i produksjon. Det er en topp bil. Jeg har hatt mange. Den eldste jeg har i garasjen nå er en 1938 cab 230.
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Nytelse å kjøre, masse plass og veldig stille. Hvis man kan skru litt selv så er ikke delene så dyre, så lenge man ikke kjøper "Orginale" deler. Masse brukte deler på markedet også. Merkever
Mercedes-Benz GLS (2018)
Har tidligere hatt E-klasse (diesel) og sist en S-klasse (diesel), og denne gangen ble det altså den største SUV'en, og jeg har vært veldig fornøyd med alle disse tre bilene. Komfortabelt, stille
Mercedes-Benz B-klasse (2014)
Behagelig å kjøre.
Mercedes-Benz E-klasse (2008)
Vi har hatt bilen i 14år,kjørt 350000 km,servise og bytte av slitedeler er historikken,tester nye elbiler som er gode å kjøre,men gamle mb er bedre
Mercedes-Benz GLC (2022)
Meget god og driftssikker bil. Noe av det beste jeg har eid.
Mercedes-Benz EQC (2021)
Meget god komfort med fantastiske kjøreegenskaper
Mercedes-Benz GLC (2023)
Kjempe bra Hybrid med god rekkevidde Kjørt ca 40.000 og over 80% på strøm
Mercedes-Benz EQS (2022)
Finner ikke bedre kvalitet enn denne. Har prøvd andre merker men ingen biler har mere luksus enn denne.
Mercedes-Benz Vito (2013)
Super bil som absolutt anbefales om man er ute etter en varebil med god kjørekomfort, god plass og ser ganske fin ut.
Mercedes-Benz C-klasse (2018)
Vår første Mercedes etter mange VW. Bedre kvalitet totalt sett, men MASSE problemer med AdBlue-systemet trekker ned ganske mye. I tillegg mistet vi mange (de fleste) funksjoner i appen pga utfasing
Mercedes-Benz C-klasse (2012)
Svært godt fornøyd med denne bilen..Rimeligste bil jeg har hatt. Kanskje bytte til neste år
Mercedes-Benz R-klasse (2012)
2013 mod. Nydelig bil å kjøre. God plass.
Mercedes-Benz EQB (2025)
En meget praktisk, driftsikker og komfortabel el- bil som passer familiens behov både sommer og vinter
Mercedes-Benz EQC (2022)
Flott bil men godt med forbedringspotensial
Mercedes-Benz EQE SUV (2023)
En av de beste elektriske premium SUV'er man kan kjøpe i Norge i dag. Driftssikker, allsidig og komfortabel. Selv om 21"-hjul kler bilen godt, blir dekk og felg sårbare og eksponerte elementer grunn
Mercedes-Benz GLC Coupe (2017)
Kjøreegenskaper i toppklasse
Mercedes-Benz C-klasse (2015)
10 års glede
Mercedes-Benz E-klasse (2004)
Fantastisk bil med lite feil, og billig i drift på langtur.
Mercedes-Benz EQE SUV (2025)
Svært behagelig
Mercedes-Benz EQC (2020)
Fin bil, men den knirker og lager ulyder med lav hastighet og kjøring på ujevn vei. Veldig irriterende.
Mercedes-Benz C-klasse (2004)
Ein kvalitets bil som har gode kjøreegenskaper, einaste ulempen, er at den er tung på rattet ved låg fart, ingen repkostnader , uten vanleg service
Mercedes-Benz EQE SUV (2026)
Topp kvalitet og komfort.
Mercedes-Benz EQB (2022)
Veldig fornøyd med denne bilen, fantastisk familiebil med skyvbare bakseter og 7 seter. Nyttelasten er også god med ca. 530 kg, noe som ofte er mangelvare på elbiler. Måtte få nytt lokk på kjø
Mercedes-Benz EQB (2025)
Grei bil når alt virker og du ikke trenger å forholde deg til Bertel O Steen. Ville ikke valgt denne hvis jeg kunne velge på nytt.
Mercedes-Benz EQE SUV (2025)
Nydelig bil. Har hatt Mercedes 4,2 GL i 13 år tidligere. Dette ble en stor opptur mht kjøreglede og komfort.
Mercedes-Benz GLC (2018)
Pålitelig kjøreglede
Mercedes-Benz V-klasse (2018)
Min første v-klasse, angrer ikke ett sekund
Mercedes-Benz EQB (2022)
Beste bilen jeg har hatt (før denne Mercedes E-klasse 240D 4-matic stasj0onsvogn 2017-modell)
Mercedes-Benz EQC (2019)
Topp kvalitet både når det gjelder komfort og pålitelighet. Stillegående uten "trikkelyd" fra motor. Denne første modellen kan ikke hjemmelades med 3 fas som senere modeller kan. Ellers intet å
Mercedes-Benz EQB (2024)
Veldig fornøyd, perfekt familiebil. Men god plass og høyde i baksete for barn. Komfort’n er som Mercedes skal være.
Volkswagen Golf (2013)
En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.
DS DS 7 Crossback (2021)
Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.
Lexus RZ (2026)
Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..
MG MG4 (2023)
Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Changan Deepal S05 (2026)
Helt topp! Premium følelse.
Mercedes-Benz C-klasse (2011)
Veldig god å kjøre.
Honda e:Ny1 (2024)
Mye bil for pengene
Hyundai IONIQ 6 (2023)
En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon
Kia EV3 (2026)
En meget tiltalende og god bil. Sprekt design og masse utstyr. God kjørekomfort.
Renault Captur (2022)
En bil det er lett å bli glad i sprek og kjørevillig og billig i drift
Renault Captur (2022)
En bil det er lett å bli glad i sprek og kjørevillig og billig i drift