TV 2 Play
Min konto

Hvilken bil ser du etter?

Tilbake til front | Skriv en vurdering

Bilvurderinger for

Mercedes-Benz > A-klasse

Har du en Mercedes-Benz A-klasse? Skriv en vurdering

Snittkarakter 8.0/10

Basert på 33 vurderinger

Mercedes-Benz A-klasse generasjoner

A-klasse 2018- (1 stk)

7.8 A-klasse 2013-2018 (21 stk)

7.9 A-klasse 2005-2012 (9 stk)

A-klasse 1997-2004 (2 stk)

Mercedes-Benz A-klasse (2021)

Perfekt bil for meg, Driftsikker, god sittekomfort, går som ei kule. Akkurat stor nok.

Score 10

Vurdert av Doffen

Mercedes-Benz A-klasse (2017)

En mellomstor bil som oppleves som stor. Meget komfortabel og overrasker stadig med detaljer. Man føler trygghet med bilen og konseptet.

Score 9.0

Vurdert av Kvernstuen

Mercedes-Benz A-klasse (2016)

8

Score 8.2

Vurdert av MB180

Mercedes-Benz A-klasse (2016)

En perfekt bil for de som ønsker seg en hatchback. Responsiv kjøring som føles mer sportslig enn det tallene tilsier.

Score 8.6

Vurdert av Endre

Mercedes-Benz A-klasse (2016)

For det første så er det en 2017 modell. Bilen har vært 100% fra dag én. Ingen feil eller mangler ved service og ingen reklamasjoner eller garantisaker. Topp bil å eie og kjøre!

Score 9.4

Vurdert av Kvernstuen

Mercedes-Benz A-klasse (2016)

Keldkr

Score 2.2

Vurdert av Tore

Mercedes-Benz A-klasse (2015)

Dårlig kvalitet både opplevd og faktisk. Knirkete og bråkete på veien. Automatkassen er fryktelig treig og må innom alle girene på vei ned når du «kicker»den. Høyt forbruk. Det eneste positi

Score 2.6

Vurdert av Merce

Mercedes-Benz A-klasse (2015)

Grei og god bil, liker denne mye bedre enn A3 og BMW 116

Score 9.0

Vurdert av Erikber

Mercedes-Benz A-klasse (2015)

Litt mye veistøy (dårlig lydisolering). Fin motor og girkasse, men litt høyt forbruk. Sliter med å komme under 0,7.

Score 6.4

Vurdert av Fredrik

Mercedes-Benz A-klasse (2014)

Ikke direkte spennende, men også langt fra kjedelig. Kjennes større ut enn den er, ligger godt på veien. Nydelig automatgir, og sterk motor. Veldig flott interiør, både design og materialer er h

Score 7.2

Vurdert av KPA65

Mercedes-Benz A-klasse (2014)

Elsker denne bilen

Score 8.8

Vurdert av Olemb

Mercedes-Benz A-klasse (2014)

Fantastisk god komfort, lettkjørt og sterk motor til å være av sin størrelse. Dårlig på bagasje og mediesenter har en dårlig løsning, men som en ren 1-2 person bil til og fra jobb og butikk er

Score 6.6

Vurdert av Borger

Mercedes-Benz A-klasse (2014)

En meget god og tillitsvekkende bil. Den beste jeg har hatt?

Score 7.6

Vurdert av 41203212

Mercedes-Benz A-klasse (2014)

Kjempe fin bil nr 2. Stor nok til og reise på ferie med for 2, artig og kjøre, er som og køre gokart. Kan anbefales for alle som trenger en bil nr 2 , er bare 2 stk eller singel. Her er mye kjøre

Score 9.2

Vurdert av Skogkanten

Mercedes-Benz A-klasse (2013)

En stor liten bil, som gir kjøreglede og god driftsøkonomi.

Score 8.4

Vurdert av Audun

Mercedes-Benz A-klasse (2013)

Score 8.4

Vurdert av Trooond

Mercedes-Benz A-klasse (2013)

praktisk, tøff og sportslig å kjøre. Kan anbefales med manuelt gir.

Score 9.6

Vurdert av Trooond

Mercedes-Benz A-klasse (2013)

Kjøpte denne som konebil som en av de første leverte i Norge. Kostet på ekstra med alt komfor utstyr som var tilgjengelig, og det ble en meget pen bil, valgt ikke å ha AMG iåm at jeg var redd den

Score 7.8

Vurdert av FLOS

Mercedes-Benz A-klasse (2013)

elsker bilen min. fine linjer. sporty og gøy å kjøre.

Score 10

Vurdert av Tina

Mercedes-Benz A-klasse (2013)

Jeg har, i skrivende stund, hatt bilen i ca ett år og gleder meg fortsatt til hver eneste kjøretur. En særdeles underholdene bil. Uvanlig mye utstyr og 156 HK gjør den lett å leve med.

Score 7.6

Vurdert av Indigo68

Mercedes-Benz A-klasse (2013)

En veldig god og sportslig bil å kjøre, mister litt komfort med AMG sport understell, men for oss er det det vi ønsker. Bilen kunne hatt litt mindre dekkstøy. Flott bil å se på. Alle er fornøyd

Score 9.0

Vurdert av Baltus

Mercedes-Benz A-klasse (2013)

Veldig fornøyd bortsett fra litt mye veistøy

Score 8.4

Vurdert av Trygve

Mercedes-Benz A-klasse (2012)

Grei og behagelig bil om en ikke trenger bagasjeplass.

Score 8.2

Vurdert av Tissarn

Mercedes-Benz A-klasse (2010)

Min beste venn i 11 år

Score 10

Vurdert av Marit

Mercedes-Benz A-klasse (2009)

Solid og god, men litt traust.

Score 7.2

Vurdert av Trooond

Mercedes-Benz A-klasse (2009)

Solid og god, men litt traust.

Score 7.8

Vurdert av Trooond

Mercedes-Benz A-klasse (2007)

Dette er en liten outsider i markedet, men det er lett å bli veldig glad i den når den viser sine praktiske sider. Er en lettkjørt og svært oversiktlig bil som takler det meste. Til prisen av enke

Score 8.0

Vurdert av OleJ

Mercedes-Benz A-klasse (2006)

Trygg og grei bil. Perfekt for turer mellom storbyer på øst og sørlandet eller bykjøring.

Score 6.4

Vurdert av Hauk

Mercedes-Benz A-klasse (2006)

Godt fornøyd. Vær obs på lakkrust. Billig og rimelig bil med god plass i kupeen. Litt mindre bagasjeplass. Lavt verditap og rel lave servicekostnader.

Score 7.6

Vurdert av Helge

Mercedes-Benz A-klasse (2005)

Sikkert ikke mange igjen av disse på veiene. Jeg vil si styr anna! Det kan lett bli et altfor dyrt bilhold. Ny dør til denne kostet 15.000,- På samme tid kostet ei dør til en Ford 5.000,-

Score 6.0

Vurdert av Vestan

Mercedes-Benz A-klasse (2005)

En undervurdert god bil som har masse og tilby som ingen i samme småbil klasse har.

Score 9.6

Vurdert av Olsen

Mercedes-Benz A-klasse (2004)

Liten bil, men med mye plass og praktiske løsninger.

Score 9.4

Vurdert av B.B.V.

Mercedes-Benz A-klasse (1999)

Svært fornøyd med bilen, billig og enkelt å få tak i deler. Dette er en undervurdert bil etter min mening. Dette er vår bil nr 3 som vi bruker til bykjøring.

Score 9.2

Vurdert av Olsen

Siste vuderinger

Volkswagen e-Golf (2015)

En trivelig bil å kjøre på korte turer, men kvalitet er det ikke på deler av mekanikken. Klimaanlegget i denne bilen er total katastrofe.

Score 6.2

Vurdert av helsol

Maxus Euniq6 (2023)

Veldig mye bil for pengene.

Score 9.0

Vurdert av Geir

Tesla Model 3 (2022)

Veldig formøyd Veldig morsom og kjøreglede på topp

Score 7.8

Vurdert av Twinn

Volkswagen Golf (2013)

En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.

Score 8.8

Vurdert av RolfV

DS DS 7 Crossback (2021)

Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.

Score 8.6

Vurdert av Eldar

Lexus RZ (2026)

Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..

Score 7.4

Vurdert av Maxi

MG MG4 (2023)

Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,

Score 3.0

Vurdert av Rune

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Changan Deepal S05 (2026)

Helt topp! Premium følelse.

Score 8.8

Vurdert av IvarA

Mercedes-Benz C-klasse (2011)

Veldig god å kjøre.

Score 7.4

Vurdert av Tommy

Honda e:Ny1 (2024)

Mye bil for pengene

Score 9.2

Vurdert av Olles

Hyundai IONIQ 6 (2023)

En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon

Score 9.4

Vurdert av Arne