Vurdert av TommyH
Mercedes-Benz M-klasse (2014)
Nydelig bil både å eie og kjøre. Dette er min andre MB, begge med kun småplukk av feil. Den forrige hadde jeg i 9 år (E-klasse).
Mercedes-Benz M-klasse (2014)
Grei bil, men kostet nok mer enn den smakte.
Mercedes-Benz M-klasse (2014)
En meget behagelig bil å kjøre, som går overraskende billig. Innvendig støynivå er meget lavt
Mercedes-Benz M-klasse (2013)
Meget bra bil
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Har hatt bilen å nesten 5 år. Ingenting er røket og har kun tatt servicer. Veldig fornøyd. Begynner å bli gammel, men siden den er så snill så er det bare å beholde den :-)
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
At tyske Dekra i 2016 var det vel, satte ML helt på topp av hele SUV-markedet mht driftssikkerhet (biler opptil 150.000 km) skjønner jeg nå. Det er også min erfaring og jeg vurderer å kjøre denn
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Drittbil
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Etter å ha kjørt MB i 20 år og 2 utgaver av ML ble dette min siste Mercedes på grunn av elendig service fra verkstedet.
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Etter å ha kjørt MB i 20 år og 2 utgaver av ML ble dette min siste Mercedes på grunn av elendig service fra verkstedet.
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Nydelig bil! Litt småplukk av driftsforstyrrelser - noe med elektronikk, og et gasspjel som hadde hengt seg opp.
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Slik en bil burde være!
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Det er en nytelse å kjøre denne bilen. Det er komfort i det meste, og fremkommeligheten er upåklagelig. Det som irriterer er at "politikerne" ikke vet hva AD-blue er og derfor ikke hensyntar, ell
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Flott bil
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Dette er min tredje Mercedes, og har vært like fornøyd med alle. Er særdeles tilfreds med hjelpesystemene som er tilgjengelig; blindsonevarsler, adaptiv cruisekontroll, parkeringssystem o.s.v. Min
Mercedes-Benz M-klasse (2011)
Nydelige biler, kjøp en uten luftfjæringen og med 350 V6 diesel. Så har man evig bil. Aldri noen problemer, starter og frakter familien trygt uansett vær. Grand edition er å anbefale.
Opel Grandland (2026)
Veldig fornøyd, bedre rekkevidde en forventet med lengre en oppgitt på langturer, lite støy, ettermonterte frunk på 55l, presis styring, og passelig stram fjæring
Opel Grandland (2026)
Veldig fornøyd, bedre rekkevidde en forventet med lengre en oppgitt på langturer, lite støy, ettermonterte frunk på 55l, presis styring, og passelig stram fjæring
Opel Grandland (2026)
Veldig fornøyd, bedre rekkevidde en forventet med lengre en oppgitt på langturer, lite støy, ettermonterte frunk på 55l, presis styring, og passelig stram fjæring
Tesla Model X (2018)
Mye kjøreglede men mange skuffelser ved verkstedsbesøk
Toyota Land Cruiser (2024)
Lc250. Utrolig god bil
Toyota Land Cruiser (2024)
Lc250. Utrolig god bil
BYD Sealion 7 (2025)
Hatt bilen snart 1 år og er svært godt fornøyd. Veldig stillegående og gode seter. Kan trygt anbefale denne bilen.
Volvo V50 (2011)
Test
Volvo V50 (2011)
test
Volvo V50 (2011)
test
Volvo V50 (2011)
test
Lucid Air (2024)
Dette er den beste bilen jeg har eid. Har tidligere hatt tre Teslaer og diverse andre biler. Denne bilen er fantastisk. Materialkvalitet er på topp, lydnivå svært lavt. Du kan kjøre Oslo-Københav
Lucid Air (2024)
Dette er den beste bilen jeg har eid. Har tidligere hatt 3 Tesla etc. Materialkvalitet er på topp, lydnivå svært lavt. Du kan kjøre Oslo-København uten stop. Eneste innsigelsen er at den har noe
Lucid Air (2024)
Dette er den beste bilen jeg har eid. Har tidligere hatt 3 Tesla etc. Materialkvalitet er på topp, lydnivå svært lavt. Du kan kjøre Oslo-København uten stop. Eneste innsigelsen er at den har noe
Lucid Air (2024)
Dette er den beste bilen jeg har eid. Har tidligere hatt 3 Tesla etc. Materialkvalitet er på topp, lydnivå svært lavt. Du kan kjøre Oslo-København uten stop. Eneste innsigelsen er at den har noe