Mercedes-Benz EQC (2020)
Mulig at jeg har vært heldig. Kjøpte en 2020 mod (første gang reg august 2020) med km stand på 92.500 juni 2023. I dag er bilen kjørt 117.700 og det eneste jeg har gjort er at handbremsen måtte
Mercedes-Benz EQV (2020)
Behagelig og praktisk kassebil med plass til 7. Noe tull med diverse elektronikk og i starten lav kompetanse hos verkstedene pga få solgte. Behagelige turer med 3 unger som sitter i separate seter
Mercedes-Benz EQV (2020)
Godt sammenskrudd kvalitetsbil som føles akkurat like tight etter 53.000 km og et hektisk familieliv. Savner hengerfeste til å dra hagehenger, men er veldig glad i bilen.
Mercedes-Benz GLC (2023)
Et optimalt bil konsept for de som ikke ønsker hel-elektrisk bil med ulempene det medfører. Trekker 2 tonn.
Mercedes-Benz C-klasse (2016)
Personlig kjempefornøyd med utseende, kvalitet og kjøreglede!
Mercedes-Benz GLE (2021)
God bil på mange områder. Irriterende med småfeilene. Burde ikke skje på en kvalitetsbil til over millionen.
Mercedes-Benz G-klasse (2021)
Oppleves som sikker, trygg på vinterveier ( piggfrie hjul ). Ultimat turbil.
Mercedes-Benz GLK (2016)
Alt i alt en solid og kjøreglad bil
Mercedes-Benz EQA (2021)
Bilen alt i alt er jo god bortsett fra de minusene jeg har nevnt ovenfor. Kan vell si det slik at jeg hadde nok ikke kjøpt den i dag og det har mye å gjøre med det at det er en el-bil
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Ingen feil på a
Mercedes-Benz GLE (2020)
Meget fornøyd med bilen, å jeg syns det er en skikkelig fin bil.
Mercedes-Benz EQA (2023)
Glimrende bil for ektepar over den første ungdom. Høy kvalitetsfølelse. Lettfattelig betjening på god førerplass. Litt lite bagasjerom, men med nett til taket blir kapasiteten helt grei. Litt lav
Mercedes-Benz A-klasse AMG (2017)
Meget morsom bil å kjøre. Utrolig fin lyd med performance eksosanlegg, dvs knapp med spjeld i eksosen. Må ha bøtte/performance seter. Stor fordel med elektrisk førersete, soltak og race mode (akt
Mercedes-Benz EQS SUV (2022)
Beste bilen jeg har kjørt.
Mercedes-Benz GLC (2018)
Herlig tur- og familiebil.
Mercedes-Benz EQS SUV AMG (2023)
Veldig godt fornøyd. Spesielt vil jeg nevne 360 graders kamerabildene på skjermen. Blinklys lyden kunne ha vært høyere da blinklys-symbolet blir skjult bak rattet pga min høyde.
Mercedes-Benz M-klasse (2011)
Nydelige biler, kjøp en uten luftfjæringen og med 350 V6 diesel. Så har man evig bil. Aldri noen problemer, starter og frakter familien trygt uansett vær. Grand edition er å anbefale.
Mercedes-Benz C-klasse (2015)
God bil. Overrasket over at styrekuler måtte byttes etter høye knirkelyder på 90000
Mercedes-Benz EQA (2021)
Meget komfortabel bil. Begrenset bagasjerom. Ingen feil de første tre år
Mercedes-Benz C-klasse (2010)
Har hatt bilen i 9 år og kjørt den over 250000. Den er en drøm å kjøre og kommer fram over alt.
Mercedes-Benz GLE (2024)
Meget fornøyd. Kjører bra. Svært stillegående. Dieselmotor er både sterk og kultivert.
Mercedes-Benz EQE SUV (2023)
Den beste bilen jeg har hatt og jeg har hatt 7 Mercedeser. Byttet inn en EQC fordi denne bilen har det lille ekstra jeg behøver i fiorhold til plass, komfort og ikke minst rekkevidde.
Mercedes-Benz EQC (2020)
Bra bil, kjøreglede og komfort. MEN opplever for andre gang at høyere speil (speilet) faller ut av huset??!! merkelig; BOS sa at dette hadde de ikke hørt om før, og nå skjer det atter en gang.
Mercedes-Benz EQC (2021)
Komfort og deilig å kjøre, for lite plass, trangt ikke familien bilen. Lavt bakkeklaring og for lite rekkevidde.
Mercedes-Benz E-klasse AMG (2015)
Dette er en type bil som tilfredsstiller mange ting på en gang! Det er en familiebil, stasjonsvogn med masse plass til baggasje og folk. Men under der hele sitte en fullblods sportsbil som kan danke
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp bil som både er komfortabel og meget stillegående.
Mercedes-Benz C-klasse (2016)
2016 350e nå med 166 000km. Hatt den i 4år/fra 50 000km snart. Utrolig fin og behagelig å kjøre, MEN veldig dyr i drift når det skjer noe med hybridsystemet. (Når, ikke hvis)
Mercedes-Benz E-klasse (2017)
Meget pen å behagelig bil som er passe stor' å går like billig som småbiler !!!
Mercedes-Benz M-klasse (2014)
Nydelig bil både å eie og kjøre. Dette er min andre MB, begge med kun småplukk av feil. Den forrige hadde jeg i 9 år (E-klasse).
Mercedes-Benz C-klasse (2015)
Jeg kjøpte bilen ny. Fantastisk kjøremaskin. Jeg var uheldig med min med masse feil og rustproblemer til tross for håndvask og avspyling av salt om vinteren. Driftskostnadene ble etterhvert astrono
Mercedes-Benz M-klasse (2013)
Meget bra bil
Mercedes-Benz EQC (2019)
Har hatt bilen i snart et år og vil bare si at dette er en knall bil med god kvalitet og lite feil. Eneste er at Mercedes kanskje ikke er så flinke å oppdatere seg på det nyeste av teknologi for
Mercedes-Benz S-klasse (2019)
En bil med bensin V8 er og blir en glede å kjøre
Mercedes-Benz GLA (2018)
Utrolig fin lettkjørt godt isolert bil med positive opplevelser og som er gøy å kjøre. Komfort som kun Mercedes kan. Stilig design.
Mercedes-Benz EQE AMG (2022)
Alt i alt meget godt fornøyd med opplevd kvalitet kjøreglede og forbruk
Mercedes-Benz EQA (2022)
Nydelig, kvalitetsbil, men deilig komfort og enkel betjening
Mercedes-Benz CLK (2001)
Jeg har 3 stk Clk cabriolet,men den morsomste og kjøre er 230kompressor. 200 er en fin kosebil, 320 er en autobahn cruiser da motoren er silkemyk og passe kraftig.
Mercedes-Benz S-klasse (2015)
En fantastisk bil å eie. Du kjøper ikke en slik bil av økonomiske årsaker, men at du vil flytte deg fra A til B på 1. klasse. Å det gjør du, så til de grader.
Mercedes-Benz C-klasse (2022)
Flott bil med svært gode kjøreegenskaper-
Mercedes-Benz EQC (2022)
Nydelig bil og kjøre. Høy comfort
Mercedes-Benz GLC (2021)
Svært fornøgd. Beste bilen eg har hatt!
Mercedes-Benz C-klasse (2015)
9 år gammel nå. Føles ny.
Mercedes-Benz C-klasse (2004)
Sto i snøhaugen i 3 mnd, startet som om den akkurat hadde blitt parkert
Mercedes-Benz E-klasse (2020)
Kommer aldrig till å eie sånt serie produsert dritt mer.made in iran grøss
Mercedes-Benz EQC (2021)
Beste bilen jeg har hatt, på 45 år. Elsker å kjøre den.
Mercedes-Benz EQV (2020)
Kjempebil, masse plass, god komfort. Skulle en ønsket noe mer, så hadde det vært 100km mer rekkevidde og et tilhengerfeste
Mercedes-Benz GLC (2016)
Veldig godt fornøyd,godt 100000 km uten problem ,kun skiftet reservebatteri.
Mercedes-Benz EQV (2020)
En veldig flott bil de dagene den ikke står på verksted. De dagene er det dessverre altfor få av.
Mercedes-Benz E-klasse (2012)
Meget fornøyd. Med litt bedre bakkeklaring, bedre lys og firehjulstrekk hadde dette vært en KJEMPEBIL.
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2019)
Min bil kjørt 86000 km. Inneholder mye mer eletronikk enn jeg holder rede på. Foretok en 5 års garantitest hos NAF. Påvist feil med beskjed om rep hos Mercedes. De rettet en feil ved eksosanlegget
Volkswagen Golf (2013)
En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.
DS DS 7 Crossback (2021)
Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.
Lexus RZ (2026)
Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..
MG MG4 (2023)
Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Changan Deepal S05 (2026)
Helt topp! Premium følelse.
Mercedes-Benz C-klasse (2011)
Veldig god å kjøre.
Honda e:Ny1 (2024)
Mye bil for pengene
Hyundai IONIQ 6 (2023)
En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon
Kia EV3 (2026)
En meget tiltalende og god bil. Sprekt design og masse utstyr. God kjørekomfort.
Renault Captur (2022)
En bil det er lett å bli glad i sprek og kjørevillig og billig i drift
Renault Captur (2022)
En bil det er lett å bli glad i sprek og kjørevillig og billig i drift