Mercedes-Benz C-klasse (2017)
meget fin bil. kjempebra kvalitet, men den bruker mye bensin hehe. . hvis du er glad i mercedez. kjøp en med diesel
Mercedes-Benz E-klasse (2012)
Kjøpte denne brukt av en kompis som kjøpte denne ny. Dette har vært det mest problemfrie bilholdet jeg har hatt de siste 20 årene. Kun servis og vedlikehold. Har selv kjørt p denne 110000 km. Ha
Mercedes-Benz V-klasse (2016)
Fantastisk god å kjøre, men dessverre alt for mange dyre verkstedbesøk. Rusten har også begynt å vise seg, samt det ser ut som sidene er sandblåst etter steinsprut.
Mercedes-Benz GLE (2020)
God bil men utrolig mye tul
Mercedes-Benz Vito (2015)
Godt fornøyd, gode kjøreegenskaper, god plass og exelent 4×4
Mercedes-Benz GLC (2017)
8/10
Mercedes-Benz EQC (2020)
Bilen har vært i min eie siden 2020 til dagens dato 2023/4. bilen har kjørt 102 000 tusen km i mitt eie. Har aldri hatt noe problemer eller deler som måtes skifte. Den blir regel rettmessig service
Mercedes-Benz E-klasse (2004)
Dette er fantastiske biler og en nydelig kjøremaskin om man velger V6/V8 bensin! 4-Matic firehjulstrekk er knall på vinteren, veldig god bagasjeplass, kanskje litt trangt med 3 stk bak på langtur!
Mercedes-Benz EQB (2022)
41 mil rekkevidde sommerstid er nok oppnåelig med forsiktig kjøring i 80 km/t. Med litt motorvei osv så er du kjapt nede på 35 mil. Vinterstid kan du regne 25-28 mil, da snakker vi skikkelig vint
Mercedes-Benz GLC (2021)
Flott bil, men kunne vært lengre rekkevidde på batteri. Dette er løst til 2023 modell. Jeg har 2022.
Mercedes-Benz M-klasse (2001)
God bil når den er tunet til 200 hk
Mercedes-Benz GLK (2011)
Grei bil god kjørekomfort
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Totalt sett godt fornøyd med bil, men ikke med service og oppfølging fra MB. Dette blir vår siste MB.
Mercedes-Benz EQC (2020)
Super komfortabel og stille. Feilfri i 3 år. Litt høyt forbruk vinter.
Mercedes-Benz GLK (2010)
Tidløs design og god kvalitet, billig bil med tanke på at du kan kjøre rundt i 10-15 år med den uten problemer
Mercedes-Benz B-klasse (2012)
Kjempefornøyd med bilen !!
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
0,5 på mila på lange motorveiturer med 120 til 150 km i timen. Det er fantastisk. Bare flyter av gårde. Ikke heeeelt fornøyd med hvitt skinn, men ikke hatt problemer ila 115000 km. Plass til alt o
Mercedes-Benz Vito (2016)
Veldig fornøyd med bilen, gode kjøreegenskaper.
Mercedes-Benz E-klasse Cabriolet (2014)
Fantastisk bil. Lydvarsel ved rygging for svakt. Dårlig sikt bakover. Trenger ryggekamera
Mercedes-Benz E-klasse (2012)
Finner ikke bedre bil på langturer lengste hitt till sør spania
Mercedes-Benz GLC (2016)
Topp bil - driftssikker
Mercedes-Benz EQV (2020)
meget fornøyd.
Mercedes-Benz GLA (2014)
Kjørt snaue 140000 km, ingen påkost utover vanlig service. Eneste minus er at den svarte folien på grillen slipper (det er en night Edition)
Mercedes-Benz EQC (2020)
God kjøre komfort, lite støy, godt drag.
Mercedes-Benz EQE AMG (2022)
Har kjørt snart 30.000km. Blir bare mer og mer fornøyd. Det aller meste er gjennomtenkt. MercedesMe ladekortet fungerer over alt (ikke cirkle-k) og kun Tesla-ladere er billigere gere.
Mercedes-Benz Vito (2018)
Hadde min i 4 problemfrie år og med 140000 km. Kjører som en personbil men med mindre støy selv om det var varebil. Snittforbruk på ca 0,7 uten tanke på forbruk. 4x4 systemet er fantastisk og gea
Mercedes-Benz EQC (2022)
Superfornøyd!
Mercedes-Benz GL-klasse (2012)
Robust bil, har alt du trenger for å kjøre langt, transportere tungt, mye eller mange passasjerer. Fikser alt. Kommer fram over alt.
Mercedes-Benz B-klasse (2012)
Behagelig bil å kjøre tross litt mye dekkstøy. Drivstoffgjerrig og driftsikker, men slitedeler er litt dyre.
Mercedes-Benz EQE AMG (2022)
En meget bra bil. God komfort selv med 21 toms felger. Fungerer meget bra på langkjøring. «Rekkeviddeangsten» er helt borte. Ingen grunn til å senke farten for å spare strøm. Av negative tin
Mercedes-Benz GLB (2022)
En skuffelse fra dag én. Kvalitet og løsninger langt under det man bør kunne forvente av et premium bilmerke.
Mercedes-Benz GLC (2018)
9.5
Mercedes-Benz B-klasse Electric Drive (2016)
Mye problemer. Eneste av mine til nå 23 bilen med motorstopp, opptil flere ganger. Ikke imponert.
Mercedes-Benz E-klasse (1995)
Det er en evighetsmaskin.
Mercedes-Benz E-klasse (2006)
Har eid bilen i 4år år å kan telle på 1 hånd dager den har virket som den skal. Ikke engang merkesverksted klarer å fikse den. Konstant i 'limp mode' er det ikke luftlekkasje i turbo/intercooler
Mercedes-Benz CLK (1999)
God og sikker førstevalg av cabriolet dersom du ønsker deg automatkasse. Holder seg godt i pris
Mercedes-Benz B-klasse (2016)
Problemfritt bilhold.
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
Når en får bytta ut org dieselpumpe med en fra dieselmeken og hivd inn en hx40 så går den som en kule!!!!
Mercedes-Benz C-klasse (2017)
Har kjørt og eid nok av biler. Sverget til en viss amerikansk produsent av el-biler en god stund, men ble etterhvert lei av å betale premium pris for en bil, og få billigbil følelsen tilbake. Valg
Mercedes-Benz Vito (2019)
Bilen er god og kjøre, vidundelig 4x4, problemfri motor og gir (km: 85.000) noe elfeil men det kommer og går. Veldig fornøyd selv! Sitt støpt på veien med henger!
Mercedes-Benz GLC (2021)
Beste bil eg har hatt. Topp komfort. Svært lite støy frå vind og hjul. Godt utstyr, har det aller meste av komfort og sikkerheit. Deilig blanding med sporty kraftressurser.
Mercedes-Benz EQA (2021)
Valgte Mercedes etter god erfaring med tidligere Mercedes og er veldig godt fornøyd.
Mercedes-Benz GLC (2022)
Problemfritt bilhold. En modell som virkelig leverer på kvalitet.
Mercedes-Benz M-klasse (2006)
Jeg sliter veldig med om jeg skal gå for en nyere x5 eller Gle, mtp på hvor utrolig pålitelig denne bilen er. Hvis man trenger en bil som kan trekke, stor plass og en ren tysk maskin er dette absol
Mercedes-Benz M-klasse (2006)
Jeg sliter veldig med om jeg skal gå for en nyere x5 eller Gle, mtp på hvor utrolig pålitelig denne bilen er. Hvis man trenger en bil som kan trekke, stor plass og en ren tysk maskin er dette absol
Mercedes-Benz V-klasse (2019)
Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte bilen. Med denne er man litt konge.
Mercedes-Benz GLA (2015)
Mest driftsikre bilen jeg har hatt. Drivstofforbruk på langkjøring er på 0,49l/m Artig bil å kjøre.
Mercedes-Benz EQC (2021)
Super bil. Kunne ikke tenkt meg å bytte.
Mercedes-Benz E-klasse (2016)
Taxikjørt og passert 340000 km ,men føles som ny . Taxi eier har ikke slurvet med bilen ser jeg på historikken
Mercedes-Benz B-klasse (2015)
Kjøpte bilen brukt da den hadde gått ca 80`km, Har hatt bilen i 3 år nå og den er nå kjørt 112`km, litt støy i kupeen men med rett dekk så er det ikke noe tema, er veldig godt fornøyd sånn e
Volkswagen Golf (2013)
En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.
DS DS 7 Crossback (2021)
Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.
Lexus RZ (2026)
Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..
MG MG4 (2023)
Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Changan Deepal S05 (2026)
Helt topp! Premium følelse.
Mercedes-Benz C-klasse (2011)
Veldig god å kjøre.
Honda e:Ny1 (2024)
Mye bil for pengene
Hyundai IONIQ 6 (2023)
En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon
Kia EV3 (2026)
En meget tiltalende og god bil. Sprekt design og masse utstyr. God kjørekomfort.
Renault Captur (2022)
En bil det er lett å bli glad i sprek og kjørevillig og billig i drift
Renault Captur (2022)
En bil det er lett å bli glad i sprek og kjørevillig og billig i drift