Vurdert av Judas
Mercedes-Benz E-klasse (2020)
Super bil men ikke el bil Kommer rundt i nærområdet på strøm Slipper å tenke på lade angst. Hører ikke motor starter Alltid varm bil med app og på fjellturer. En av de viktigste tingene for
Mercedes-Benz E-klasse (2020)
En god og komfortabel kjøremaskin med vakkert interiør som er overraskende kvikk og veldig rimelig i drift.
Mercedes-Benz E-klasse (2020)
Meget godt fornøyd. Går 40km + elektrisk lett.
Mercedes-Benz E-klasse (2020)
Grei elektrisk rekkevidde, krefter så det holder og masse kjøreglede/komfort. Meget bra bil!
Mercedes-Benz E-klasse (2019)
Hadde prøvd og vurdert en påkostet elbil, men det må vente til rekkevidde og komfort kommer seg litt bedre. Dette oppleves som en S-klasse bare i stasjonsvogn.
Mercedes-Benz E-klasse (2019)
Beste bilen som finnes
Mercedes-Benz E-klasse (2018)
Meget bra fjæringskomfort, men altfor mye støy fra bensinmotoren ødelegger helhetsinntrykket av bilen. Går meget komfortabelt på ren elektrisk drift. Veksling mellom bensin og elektrisk burde væ
Mercedes-Benz E-klasse (2018)
Topp bil - eneste ønsket er noe mer batterikapasitet.
Mercedes-Benz E-klasse (2017)
Meget pen å behagelig bil som er passe stor' å går like billig som småbiler !!!
Mercedes-Benz E-klasse (2017)
Bilen går som ei klokke. Holdt alle servicepunkter. Gått 133’ km og enda ikke skiftet bremseklosser. 1 feil i forstilling, bæresele, skiftet på 90’. Garanti. Feil med varmeapparat etter oppd
Mercedes-Benz E-klasse (2017)
Dette er min trettende bil og fjerde Mercedes. Etter 35 års erfaring på veien har jeg aldri opplevd en bedre bil som løser alle utfordringer og på en mer elegant måte. Høy kvalitet, utmerkede kj
Mercedes-Benz E-klasse (2017)
Herlig bil
Mercedes-Benz E-klasse (2017)
Bilen har passert 50 000 km nå. Den har snart fast avtale på verkstedet hos forhandler. Det er NOE hele tiden. Dugg i lykter, løse deler inne i bilen, speil, osv. Og det blir fikset og fikset. Lik
Mercedes-Benz E-klasse (2017)
Meget godt fornøyd. Glimrende langturkomfort, stor plass. Kommer meg alltid trygt fram pga 4matic. Virkelig bra design innvendig og utvendig. Fin å dra tung henger med.
Mercedes-Benz E-klasse (2017)
Godt sammenskrudd bil, støysvak og kjempefin kjøremaskin
NIO EL6 (2024)
NIO EL6 er fullpakket med alt du trenger og mer for å komme deg fra A til B. Det er utvilsomt en premiumbil med stilrent design, skinntrukket dashbord, alcantara-stoff i taket, HUD, AWD, soft-close,
Toyota Land Cruiser (1997)
For endel år siden var min konklusjon: enestående holdbar! nå etter ca 100t km til må det slås fast at denne bilen overgår absolutt alle forventninger og strikken for hva den tåler er nå så l
MG MG4 (2025)
Jeg har hatt bilen i en måned og enn så lenge har det ikke dukket opp feil eller mangler. Bilen var svært rimelig i innkjøp og det påvirker hele kostnadsbildet for bilholdet som jo blir svært ri
Toyota Land Cruiser (2008)
En solid enkel og driftssikker bil. Den takler det som en bil bør både sommer og vinter.
Hyundai IONIQ EV (2022)
Jeg har hatt bilen i ett og et halvt år. Alt virker veldig gjennomtenkt, og kvaliteten er høy. Noe jeg liker spesielt godt er at jeg kan stille inn ladetiden fra appen. Når jeg ser hva strømprise
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Svært komfortabel. Rommelig for baksetepassasjerer. God komfort på langtur. Etter å ha levert inn leasingbilen var det likevel som å ha blitt kvitt en demon. Bilen har elendige førerstøttesyst
Hyundai i20 (2018)
Eneste minus er for stor avstand mellom 2 til 3 gir. Må ha minimum 60 km/t før skifte
Toyota RAV4 (2021)
Veldig komfortabel og trygg bil. God plass. Liker bilen bedre og bedre etter fire år. Bilen føles som ny.
Volkswagen e-Golf (2019)
en så kjøreglade bil har jeg aldri hatt før men det eneste som trekker ned vurderingen min er kostnader etter garantiperiode for eksempel 11000 NOK for en låsemekanisme i ladekabelen!
Skoda Enyaq (2025)
Bil med god plass, gode kjøreegenskaper, kvikk, behagelig på langkjøring. Appen er noe treg, men funker greit. Forvarming av batteri er gull på langturer vinterstid.
Skoda Citigo (2013)
Sparebøsse som gjør jobben.
Mazda 3 (2012)
Er PSA biesel i denne. Registerhavari 2 år og 50.000km før skiftintervall. Egr trøbbel. Svake demperfester bak+++. Dyreste bilen jeg har hatt, og jeg har tidligere kjørt bensin v8 i 10 år.
Alfa Romeo MiTo (2015)
En glad bil å kjøre, veldig god sitte stilling på lengere turer. Er blant det mest forutsigbare jeg noensinne har kjørt når det dårlig føre. Ble kjøpt for øvelses kjøring med min datter, me
Fiat 500 (2021)
500e er en glad bil. Tar seg godt frem og er forutsigbar på vinterføre. Er en lettvint og god pendlerbil, en favoritt til daglig bruk. På langtur tar jeg Alfaen.
Hyundai Veloster (2012)
Utrolig morsom og kul bil utseendemessig, som snur hoder. Men kjøreopplevelsen står kanskje ikke helt i stil. Som å kjøre en helt vanlig, døll bensinbil. Hadde forventet både litt bedre driftssi