Vurdert av Jeppe
Mercedes-Benz E-klasse (1995)
Det er en evighetsmaskin.
Mercedes-Benz E-klasse (1995)
Kort oppsummert mener jeg dette er en helt super bil, dette gjelder forsåvidt alle 124 bilene til Mercedes Benz :)
Mercedes-Benz E-klasse (1995)
Mye feil og trøbbel og skyhøyt blandet forbruk (1,4 l/mil). Grei komfort og god plass, men har lagt ut snart 150 000 kr på bilen som knapt har gått 150 000 kr.
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Fantastisk veteranbil. Tiden for å bruke en slik bil som en daily driver er forbi og du får på nåværende tidspunkt kastet etter deg 2010 modeller som er vesentlig bedre utstyrt for å bli kjørt
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Veldig bra bil som er noe av det mest slitesterke som er og få tak i, bare skifte olje og filter kvar 10000km så har du ein problemfri bil
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Beste bil jeg har hatt, topp komfort, billig hold.
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Solid billigbil i dag. Rustproblemer desverre. Enkelte ting som f eks glødeplugger sitter klønete til under panseret
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
For en bensinbil som nå har gått 390.000 så er jeg veldig fornøyd
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Behagelig bil å kjøre
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Fra 1994 modellen ble E flyttet foran motorbetegnelsen. CE ble naturligvis tatt bort. Korrekt modell-betegnelse er derfor E320 coupe. C-124 er den meget vakre coupe-utgave av sedan-modellen W-124 som
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Kvalitet og kjøreglede. MB på sitt beste.
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Verdens beste, mest driftssikre bil med suveren fremkommelighet. Fantastisk byggekvalitet!
BMW i4 M50 (2024)
Første elbil for meg. Fungerer utmerket, mye effekt til en relativt lav pris. Forbruk i snitt etter ett år 16,1. det er med to turer med campingvogn.
BMW i8 (2018)
Hadde en -17 i8 coupe (i12) et par år som ble byttet til en i8 Roadster (i15) i -23. Begge er nydelige biler å kjøre, men følelsen av å kjøre åpen Roadster i sommervarmen er noe for seg selv.
Polestar 2 (2020)
Alt i alt en bil vi er veldig godt fornøyd med etter 5 år. Polestar 3 blir for dyr for oss, men Polestar merket har levert oss en trygg og god bil så vi blir å beholde vår Polestar 2 inntil vider
Hyundai Kona electric (2024)
Stor forbedring fra første generasjons Kona, som vi hadde i 4 år (og var fornøyd med!). Lavt støynivå fra hjul og dekk. Utrolig godt utstyrt. Setene er bedre på langtur enn vår BMWi4. Ikke et k
Toyota RAV4 (2019)
Veldig fornøyd med bilen min. God på snø og glattå
Kia Picanto (2021)
Picantoen vinner nok ingens hjerter på grunn av uovertruffene kjøreegenskaper eller et fantastisk skyv fra motoren. Kona måtte en gang avbryte et forbikjøringsforsøk av en syklist i oppoverbakke
BMW i7 (2023)
Jeg har hatt flere Mercedes og også bmw7 serie tidligere. Byttet nå inn Porsche cross tourismo . Dette er utvilsomt beste bilen jeg har hatt. Erfaringen er baser på 2 måneders eierskap .
BMW i4 M50 (2025)
Fantastisk kjøremaskin. Meget fin "bil". Stor forskjell i opplevd kvalitet ift. Tesla og div. Kina-modeller.
XPeng G9 (2025)
En meget bra bil til en fornuftig pris.
Tesla Model Y (2021)
Este alt er bra. Litt treg blinklys bryter tilbake.
Skoda Enyaq (2023)
Alt i alt godt fornøyd og går trolig for Skoda videre.
Nissan Ariya (2023)
En helt problemfri bil som innfrir alle forventninger
Volvo XC90 (2021)
har bytter varmeapparat, ledninger , dørlåser , baklukemotorer 5 ganger , takuke , bensinlokk, elbakaksel pluss rep av data på bilen , så d skal mye til at d blir Volvo neste bil , Arnstein
Skoda Enyaq (2022)
Totalt sett er jeg veldig fornøyd med bilen. Hadde kanskje ønsket meg hyppigere og bedre oppdatering av software, det er vel det eneste som skuffer, men det kan virke som om dette er en utfordring f
Polestar 2 (2020)
Beste bilen jeg har hatt. H. 55år hvit mann.