Vurdert av samson
Mercedes-Benz E-klasse (2002)
Kjørekomfort i særklasse. Etter noen utskiftinger av div. slitedeler ble det nesten som nybil. Bilen har gassanlegg så et forbruk på ca. litern blir ikke så gærnt.
Mercedes-Benz E-klasse (2002)
Fantastisk størrelse og komfort. Har vært litt for mye på verksted den siste tiden. Trøbbel med start i kaldt vær. Ellers helt topp!
Mercedes-Benz E-klasse (2002)
Svært komfortabel, lavt støynivå, kvalitet, pålitelig, solid og stødig. Originale batterier skiftet etter 13 år! Har gått Ca 270 000 km og har skiftet frontrute, dynamo, dieselpumpe, og divers
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Veldig komfortabel bil med god plass. Meget god å kjøre. Veldig veldig rimelig i forbruk. Så rimelig at jeg ikke trodde kjørecomputeren før jeg målte på kjent strekning og det matchet faktisk.
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Dette er en Avantgarde med mye som ikke var standard på en 2001 modell. Men dessverre, litt brune flekker enkelte steder. Det er ikke plagsomt enda. Er i kommet i komfortalderen, så dette er en perf
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Super bil på mange måter. Ikke samme kvaliteten som de to foregående modellene 124-123. Synd de ruster noe så sykt, for bilen har mange bra kvaliteter.
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Rustbehandling/Vask veldig viktig
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Bra
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Denne modellen pleier å ruste veldig, men jeg kom over en som var godt holdt og svært lite rust. Ellers en fantastisk kjøremaskin!
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Rust, men svært driftssikker og god totaløkonomi
Mercedes-Benz E-klasse (2000)
Byggekvalitet som det står respekt av. Min er totalrenovert og hel lakkert for 3 år siden og er nå som ny. Fantastisk. Importøren er dog en hemsko med spinnville, elleville priser. Direkte latterl
Mercedes-Benz E-klasse (2000)
Da var det det med følelsene; min bil - kjørte jeg første gang i 2007 da jeg lånte den av en i familien (10.500km hadde den gått) og da var det skjedd - den turen glemmer jeg aldri. Nå eier jeg
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
Når en får bytta ut org dieselpumpe med en fra dieselmeken og hivd inn en hx40 så går den som en kule!!!!
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
Veldig gode biler komfortmessig, fin å se på, e220cdi Fra 98 er likeøkonomisk som 2.0 tdi golf fra 2010
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
God kjørekomfort,bra bein plass framme og bak. En god bil så lenge man ikke bryr seg om hva den bruker i drivstoff.
Mercedes-Benz EQC (2022)
Flott bil men godt med forbedringspotensial
Dacia Duster (2018)
Lite feil og problemer.
Hyundai IONIQ 5 (2021)
Veldig lav nyttelast. Kan ikke frakte 5 voksne personer. Dårlig byggekvalitet. Papiroverflater på bl.a. dørpaneler. Elektroniske sikkerhetssystemer som er ustabile og bl.a. trekker bilen over i mot
Volkswagen Touran (2016)
Vi er kjempefornøyde med denne bilen. God å kjøre, veldig praktisk og minimalt med reparasjoner.
Volkswagen ID.4 (2022)
Det virker som om denne bilen er designet helt uten tanke på at noen skal bruke den. Det at ingen i VW har satt foten ned og stoppet elendigheten, gjør at jeg ikke kan stole på systemet deres, og k
Toyota Auris (2017)
En suveren bil dersom man ikke trenger masse plass eller man trenger en rimelig, driftssikker og god pendlerbil/bruksbil. Toyota har laget hybrid biler i snart 30 år så dette er gjennomprøvd teknol
Polestar Polestar 3 (2025)
En fantastisk bil som må oppleves. Kvalitet på øverste hylle og et stereo (b&w) som få kan matche gjør at hver kjøretur er en glede.
Volvo XC60 (2022)
Snart 5 år gammel. Kjørt 94 000 km. Aldri vært på verksted utenom service. Fantastisk driftssikker bil som og er veldig god å kjøre.
Volvo 850 (1997)
Har på mine 17 år som sjåfør kun «brukt opp vrakbiler» å har sikkert kasta IALLEFALL 30 bruksbiler å kan telle på en hånd hvor mange jeg har eu godkjennt.. 855’n har gått igjennom EU kont
Tesla Model Y (2025)
Kanon bil. Driftssikker og intuitive løsninger
Volvo XC60 (2012)
Meget godt fornøyd, også med merkeverkstedet.
Mercedes-Benz EQE SUV (2023)
En av de beste elektriske premium SUV'er man kan kjøpe i Norge i dag. Driftssikker, allsidig og komfortabel. Selv om 21"-hjul kler bilen godt, blir dekk og felg sårbare og eksponerte elementer grunn
Volvo S90 (2018)
Dette har vært en fantastisk bil frem til nå, med alle de funksjonene en oppegående, men aldrene mann setter i høysetet, spesielt på vei til hytta på fjellet vinterstid - og nå er det slutt. Al
Volkswagen ID.4 (2021)
Ein bil eg har vore svært nøgd med. Kjørt 123000km nå. Skifta ein lenkearm på garanti. Ellers ikkje tull. 2 servicer på 123000 km, og over 1,5 år til neste service gir billig bilhold. God å kj
Hongqi E-HS9 (2022)
Luksus er det, men takk og pris slipper jeg å tenke på bruktprisene som raser. Og for å si det slik. Det blir aldri en slik bil senere.