Mercedes-Benz >
E-klasse > 1995-2002
Mercedes-Benz E-klasse (2002)
Kjørekomfort i særklasse. Etter noen utskiftinger av div. slitedeler ble det nesten som nybil. Bilen har gassanlegg så et forbruk på ca. litern blir ikke så gærnt.
Mercedes-Benz E-klasse (2002)
Fantastisk størrelse og komfort. Har vært litt for mye på verksted den siste tiden. Trøbbel med start i kaldt vær. Ellers helt topp!
Mercedes-Benz E-klasse (2002)
Svært komfortabel, lavt støynivå, kvalitet, pålitelig, solid og stødig. Originale batterier skiftet etter 13 år! Har gått Ca 270 000 km og har skiftet frontrute, dynamo, dieselpumpe, og divers
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Veldig komfortabel bil med god plass. Meget god å kjøre. Veldig veldig rimelig i forbruk. Så rimelig at jeg ikke trodde kjørecomputeren før jeg målte på kjent strekning og det matchet faktisk.
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Dette er en Avantgarde med mye som ikke var standard på en 2001 modell. Men dessverre, litt brune flekker enkelte steder. Det er ikke plagsomt enda. Er i kommet i komfortalderen, så dette er en perf
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Super bil på mange måter. Ikke samme kvaliteten som de to foregående modellene 124-123. Synd de ruster noe så sykt, for bilen har mange bra kvaliteter.
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Rustbehandling/Vask veldig viktig
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Bra
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Denne modellen pleier å ruste veldig, men jeg kom over en som var godt holdt og svært lite rust. Ellers en fantastisk kjøremaskin!
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Rust, men svært driftssikker og god totaløkonomi
Mercedes-Benz E-klasse (2000)
Byggekvalitet som det står respekt av. Min er totalrenovert og hel lakkert for 3 år siden og er nå som ny. Fantastisk. Importøren er dog en hemsko med spinnville, elleville priser. Direkte latterl
Mercedes-Benz E-klasse (2000)
Da var det det med følelsene; min bil - kjørte jeg første gang i 2007 da jeg lånte den av en i familien (10.500km hadde den gått) og da var det skjedd - den turen glemmer jeg aldri. Nå eier jeg
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
Når en får bytta ut org dieselpumpe med en fra dieselmeken og hivd inn en hx40 så går den som en kule!!!!
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
Veldig gode biler komfortmessig, fin å se på, e220cdi Fra 98 er likeøkonomisk som 2.0 tdi golf fra 2010
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
God kjørekomfort,bra bein plass framme og bak. En god bil så lenge man ikke bryr seg om hva den bruker i drivstoff.
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
Avantgarde versonen blir litt for lav til dagbli bruk i byen. Også problemer med snø. 170HK er kjekt. Pass på rust. Hjulbuer, dører, bagasjelokk og bjelker. Vedlikehold av automatkasse. "Evighet
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
Finn en W210 uten rust og du kjører med et smil, hver eneste gang.
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
Bilen er et godt bevis på at det går an å kjøre i en eldre bil uten at den føles umoderne.
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
Alt i alt en bra bil, som er rimelig og anskaffe seg og rimelig og kjøre. Viktig å være obs på rusten da disse er kjent for å ruste noe voldsomt med årene. Servicehistorikk og god oppfølging er
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
I alt så er dette en deilig bil med god v6 lyd, men driftsekkerheten samt kostnadene gjør at scoren blir trukket ned.
Mercedes-Benz E-klasse (1998)
Flott bil! Har kun hatt tilfeller med slitedeler. Finnes noe rust på min, men heldigvis bare overflate. Ikke den enkleste bilen å senke, men ellers grei å skru på. Orginalrattet er det eneste som
Mercedes-Benz E-klasse (1998)
Behagelig og trygg bil
Mercedes-Benz E-klasse (1998)
Behagelig og trygg bil
Mercedes-Benz E-klasse (1998)
Mercedes-Benz E-klasse (1997)
Mye kjøre komfort . Stor plass. Litt liten motor men fungerer greit.
Mercedes-Benz E-klasse (1997)
Dette er ingen farts- eller spenningsmaskin, men en trofast traver som aldri vil svikte deg. Perfekt som førstegangsbil eller pendle-/familiebil.
Mercedes-Benz E-klasse (1996)
Nydelig bil. Blir å angre vest æ sæll
Mercedes-Benz E-klasse (1996)
Stor god bil, men har nok ikke hatt samme suksess som forgjengeren, den legendariske W124.
Mercedes-Benz E-klasse (1996)
knallgode biler hvor det eneste store minuset er rust
Mercedes-Benz E-klasse (1995)
Det er en evighetsmaskin.
Mercedes-Benz E-klasse (1995)
Kort oppsummert mener jeg dette er en helt super bil, dette gjelder forsåvidt alle 124 bilene til Mercedes Benz :)
Mercedes-Benz E-klasse (1995)
Mye feil og trøbbel og skyhøyt blandet forbruk (1,4 l/mil). Grei komfort og god plass, men har lagt ut snart 150 000 kr på bilen som knapt har gått 150 000 kr.
Volvo EX90 (2025)
Bilen er langt ifra ferdig, og oppdateringene fra Volvo kommer sjeldent og ujevnt. Nye feil dukker opp og forsvinner om hverandre, og bilen har allerede vært flere ganger på verksted for å bytte om
Mitsubishi Outlander PHEV (2016)
En bil som har vært brukt til store og små transporter. Meget pålitelig sommer som vinter. Vil beholde bilen i mange år.
Citroën DS3 (2012)
Billog liten sportsbil. Jeg vil tro at dette må være en veldig gøy førstebil for mange. Den går godt om mann får bensin 156hk utgaven den ser bra ut og den ligger godt på veien.
Volvo XC40 (2024)
Veldig fornøyd med bil, komfort og spesielt støy som er lavere enn de fleste biler i denne klasse/ pris. Ingen problemer med bilen!
Skoda Enyaq (2025)
Brukt som drosje, har per nå 75000km. Veldig stor oppgradering å få batterivarme. Regenerativ bremsing anbefales ikke på vinterføre. Får minus på forbruk da bilen gir meg 270-330km på kaldeste
Volvo EX30 (2025)
Mekanisk fin bil men med et makkverk av software som er full av feil. Se Volvo ex30 forum for tidenes lengste og gjentakende feil rapporter. Volvo ser ikke ut til å være interessert å ordne opp des
Skoda Enyaq (2023)
Syns utseende å bilen er tøff, ellers kan jeg ikke sa hva den skal være bedre på enn sine konkurrenter. Sitte stillingen passer meg dårlig, men fruen liker det. Pluss at den har soltak Elendi
Mazda CX-5 (2013)
Bilens største utfordring med skyactive motor er relatert til partikkelfilter, koksing av inntaksmanifold og tett sumpfilter, som kan lede til havari. Annet er utkobling av turbo på grunn av feil ve
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4