TV 2 Play
Min konto

Hvilken bil ser du etter?

Tilbake til front | Skriv en vurdering

Bilvurderinger for

Mercedes-Benz

Har du en Mercedes-Benz ? Skriv en vurdering

Snittkarakter 8.4/10

Basert på 1023 vurderinger

Mercedes-Benz høyest score

9.2 GLC Coupe (2017-) (9 stk)

9.1 E-klasse All-Terrain (2018-) (8 stk)

9.1 EQC (2019-) (45 stk)

9.0 B-klasse Electric Drive (2015-2017) (35 stk)

9.0 GLE (2015-) (12 stk)

8.9 GLA (2014-2019) (7 stk)

8.8 CLS (2011-2018) (11 stk)

Mercedes-Benz E-klasse (2008)

Generelt veldig fornøyd. Kun skiftet støtdempere etter 170000 Km.

Score 8.2

Vurdert av bolten2

Mercedes-Benz C-klasse (1999)

Kjøremaskin.

Score 7.0

Vurdert av Niko

Mercedes-Benz E-klasse (2012)

Veldig fornøyd med bilen

Score 8.4

Vurdert av Fjk71

Mercedes-Benz C-klasse (2005)

Utrolig god bil til sin pris. Eksemplaret er en facelift av W203-modellen og er absolutt en bil å anbefale. Faceliften byr på svært mange forbedringer, for eksempel rustproblemene Mercedes var kjen

Score 9.0

Vurdert av Henrik

Mercedes-Benz C-klasse (2012)

En veldig bra bil med et serviceapparat som kunne vært bedre.

Score 7.4

Vurdert av ruhalla

Mercedes-Benz GLE Coupe (2016)

For meg en meget god bil. Har en del kjøring på dårlige hytte / anleggsveier i tillegg til noen langturer. Ypperlig på vinterføret. Kjører den på piggdekk.

Score 8.8

Vurdert av falo

Mercedes-Benz E-klasse (2004)

Romslig bil med god komfort.

Score 8.2

Vurdert av Ole Ivar

Mercedes-Benz E-klasse (2010)

For meg er kjøreglede å ha det komfortabelt og relativt rolig i bilen med et godt stereoanlegg:) Min bil er utstyrt med "sportslig" understell, motoren yter godt 205hk/500 nm/4syl. Jeg hadde satt p

Score 9.8

Vurdert av Eins72

Mercedes-Benz E-klasse (2010)

Utrolig godt fornøyd!

Score 9.6

Vurdert av Eins72

Mercedes-Benz E-klasse (2011)

Kort sagt en veldig god, trygg og driftsikker bil.

Score 8.2

Vurdert av LarsKristian351

Mercedes-Benz E-klasse (2004)

En trofast sliter som har kjøreegenskaper som mange nybiler kan missunne den-

Score 9.2

Vurdert av Lasse

Mercedes-Benz GL-klasse (2011)

Utrolig praktisk og komfortabel bil. Har heller aldri hatt tekniske problemer

Score 9.6

Vurdert av Mercedes

Mercedes-Benz E-klasse (2013)

Beste bilen jeg har hatt i de 52 årene jeg har hatt bil. Dreimoomentet på 500 Nm klarer stor hengerlast. Firehjulstrekket er suverent.

Score 10

Vurdert av Oddemann

Mercedes-Benz C-klasse (2016)

Veldig fornøyd

Score 9.0

Vurdert av Olab

Mercedes-Benz E-klasse (2013)

Veldig fornøyd med bilen totalt sett. God plass til både hundebur og bagasje. Utrolig god på langtur og tar seg godt frem.

Score 9.0

Vurdert av Falk2012

Mercedes-Benz S-klasse (2006)

Dette er for meg den ultimate komfort og langturs bilen. Tidligere hadde jeg 2010 Audi A8 4,2 TDI quattro og det eneste jeg savner fra den er quattro. S-klassen er bedre på komfort, seter, ergonomi,

Score 6.0

Vurdert av Simen Malerbakken

Mercedes-Benz E-klasse (2010)

Komfort og driftssikkerhet på 4 hjul. Meget fornøyd

Score 9.0

Vurdert av Pukikk

Mercedes-Benz E-klasse (2013)

Den beste bil jeg har eiet til nå. Har tildigere hatt E240 stasjonsvogn bensin, samt flere Audi, samt en Volvo V70.

Score 9.0

Vurdert av Kelterva

Mercedes-Benz B-klasse (2012)

Super bil til vårt bruk. Liten motor for tilhengerkjøring. Foreløpig absolutt ingen feil på bil hittil. BRA!!!!!

Score 8.4

Vurdert av Thobben

Mercedes-Benz S-klasse Coupe (2016)

Ett teknisk vidunder av en bil med utrolig komfort og kjøreegenskaper.

Score 9.6

Vurdert av Atle

Mercedes-Benz E-klasse (1998)

Score 7.2

Vurdert av 210 220D

Mercedes-Benz B-klasse Electric Drive (2016)

Fantastisk kofort Meget god bil og kjøre .

Score 9.6

Vurdert av leiferne

Mercedes-Benz GLK (2009)

Meget driftssikker og pålitelig . lavt forbruk , god og kjøre . Rolig og stabil på veien. Litt for lite bagasjeplass og typisk for MB av tidligere årgang , litt for flate seter ( lite sidestøtte

Score 8.4

Vurdert av Apex

Mercedes-Benz C-klasse (2016)

Linjelekker og komfortabel bil som "alle" liker. Bilen er like god til hverdags som tl fest. Har bare positive opplevelser med mine 3 Mercedeser. Ønsker du en komfortabel, trygg og flott bil, for de

Score 7.8

Vurdert av Jukeboxdude

Mercedes-Benz A-klasse (2017)

En mellomstor bil som oppleves som stor. Meget komfortabel og overrasker stadig med detaljer. Man føler trygghet med bilen og konseptet.

Score 9.0

Vurdert av Kvernstuen

Mercedes-Benz GLC Coupe (2017)

Fantastisk bil

Score 9.4

Vurdert av Steven

Mercedes-Benz M-klasse (2000)

Meget godt fornøyd med min ML 270 cdi, litt rustproblemer som Mercedes var kjent for på disse modellene men har vært tatt etterhvert. Stødig,trygg og solid bil !

Score 9.2

Vurdert av MLE270

Mercedes-Benz E-klasse (2010)

Komfortabel og velkjørende. God plass. Ingen feil så langt.

Score 9.8

Vurdert av Xk18181

Mercedes-Benz CLC (2009)

Til mitt bruk er denne bilen helt topp.

Score 9.6

Vurdert av Spillemann

Mercedes-Benz C-klasse (2016)

Komfortabel, meget god kvalitetsfølelse, fin motor-/girkasse, lavt forbruk. Enkelte "sære" Mercedes-løsninger. Ikke fornøyd med service fra selger/verksted hos lokal Bertel O. Steen-forhandler.

Score 8.6

Vurdert av HenrikL

Mercedes-Benz E-klasse (2004)

Driftsikker bil med komfort og kjøreglede

Score 7.8

Vurdert av MB Lars

Mercedes-Benz A-klasse (2013)

Veldig fornøyd bortsett fra litt mye veistøy

Score 8.4

Vurdert av Trygve

Mercedes-Benz E-klasse (2004)

En meget trygg og god bil med mye plass og drivstoffgjerrig

Score 9.6

Vurdert av tore mb

Mercedes-Benz B-klasse (2012)

Meget fornøyd med bilen så langt

Score 8.2

Vurdert av jako

Mercedes-Benz CLS (2007)

Fantastisk bil som også er både rask og stilig, lavt forbruk, under 0,7 på mellom lang kjøring

Score 9.6

Vurdert av Stein R

Mercedes-Benz GLC (2016)

Beste MB jeg har hatt.

Score 9.0

Vurdert av Perri

Mercedes-Benz CLS (2013)

En meget behagelig bil som har et lavt forbruk hvis man bruker gass-pedalen fornuftig. Meget god plass både foran og bak, samt lasterom på 570 liter. For meg er dette den perfekte famillibilen. Ulem

Score 9.6

Vurdert av endrea

Mercedes-Benz GL-klasse (2008)

Den perfekte allround bil, god til alle slags formål. Gjør jobben perfekt om det er langkjøring, jakt, terreng eller jobb ingenting å utsette på noe. Litt i største laget i trange parkeringshus

Score 9.6

Vurdert av FrankS

Mercedes-Benz E-klasse (2011)

Utrolig feilfri, komfortabel og, for størrelsen, sprek bil. Og så pen!

Score 9.4

Vurdert av Jesse James

Mercedes-Benz E-klasse (2006)

E-klassen er en fantastisk komfortabel bil som oser av kvalitet, men viktig at den er en "Facelift" modell fra etter 0.6.2006. Da ble alle feil utbedret og forbedret og bilen fikk bedre rustbeskyttels

Score 8.8

Vurdert av Jack

Mercedes-Benz GL-klasse (2012)

Komfortabel bil med god plass

Score 9.0

Vurdert av kitta

Mercedes-Benz GLK (2010)

Blir mer og mer fornøyd med bilen i forhold til komfort, men hadde nok ikke handlet GLK hvis det ikke var for denne motoren.

Score 8.0

Vurdert av R. Lui

Mercedes-Benz C-klasse (2009)

Meget godt fornøyd med min Mercedes 200 C manuell. Kjørte fra Rukkedalen (Nesbyen i Hallingdal) til Tønsberg en distanse på 220 km med ett forbruk på 0,38 l/mil. Har kjørt mange turer mellom Tø

Score 7.4

Vurdert av Mastermariner

Mercedes-Benz E-klasse (2010)

Dette er min tredje MB. Har bestilt ny MB sedan 350 hybrid. Gleder meg vilt.

Score 9.6

Vurdert av MB fans.

Mercedes-Benz Vito (2004)

Grei bil, god plass og smarte løsninger

Score 8.8

Vurdert av Fjompenissen

Mercedes-Benz E-klasse (2012)

Verdens beste brukt bil.

Score 9.2

Vurdert av Beeenz

Mercedes-Benz C-klasse (2015)

Kjøpte helt ny Mercedes for å slippe verksted besøk. Dette er min andre Mercedes C klasse. Har nå vert inne 7 ganger på 2 år. Airbag problem, gearkasse i nødmodus, byttet taklister som falmet a

Score 5.4

Vurdert av Pgeorgs

Mercedes-Benz S-klasse (2006)

En drømmebil for mange. Et mareritt for andre, men stort sett en meget behagelig måte å forflytte seg på.

Score 7.4

Vurdert av Baard

Mercedes-Benz Vito (2000)

Har hatt bilen en del år, det er en 112 cdi som har gått ca 400.000. Har aldri hatt problemer med den. Eneste problemet er rust.

Score 9.0

Vurdert av Bobb

Mercedes-Benz GLK (2012)

Morsom kjørbar bil med litt begrenset bagasjeplass, men tar man med det tomme reservehjuls rommet under den plata er det godt tilstrekkelig. Snitt siste 3000 km blandet kjøring inkl. en del km m he

Score 8.4

Vurdert av Per-Egil

Siste vuderinger

Volkswagen e-Golf (2015)

En trivelig bil å kjøre på korte turer, men kvalitet er det ikke på deler av mekanikken. Klimaanlegget i denne bilen er total katastrofe.

Score 6.2

Vurdert av helsol

Maxus Euniq6 (2023)

Veldig mye bil for pengene.

Score 9.0

Vurdert av Geir

Tesla Model 3 (2022)

Veldig formøyd Veldig morsom og kjøreglede på topp

Score 7.8

Vurdert av Twinn

Volkswagen Golf (2013)

En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.

Score 8.8

Vurdert av RolfV

DS DS 7 Crossback (2021)

Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.

Score 8.6

Vurdert av Eldar

Lexus RZ (2026)

Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..

Score 7.4

Vurdert av Maxi

MG MG4 (2023)

Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,

Score 3.0

Vurdert av Rune

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Changan Deepal S05 (2026)

Helt topp! Premium følelse.

Score 8.8

Vurdert av IvarA

Mercedes-Benz C-klasse (2011)

Veldig god å kjøre.

Score 7.4

Vurdert av Tommy

Honda e:Ny1 (2024)

Mye bil for pengene

Score 9.2

Vurdert av Olles

Hyundai IONIQ 6 (2023)

En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon

Score 9.4

Vurdert av Arne