Mercedes-Benz C-klasse (2005)
Dette er faceliftutgaven av w203, og er en stor forbedring fra tidligere årsmodeller. 4Matic og 6 sylindre gir kraft nok og meget god fremkommelighet. Kvaliteten på denne er meget god.
Mercedes-Benz E-klasse (2005)
Veldig Komfortabel bil. Kompressor motoren er sprek og driftssikker. Rust er det nesten ingenting av. Det største minuset er at det ryker alt for mange deler i forstillinga på den.
Mercedes-Benz SLK (2005)
Strålende økonomi cabriolet. Airscarf er en utrolig opfinnelse, nyttig hele året, også med taket på om vinteren. Blir varmt inne i bilen i løpet av minutter, trenger ikke å vente til motoren er
Mercedes-Benz E-klasse (2011)
Hadde tidligere Mercedes S211 som stort sett var bare plunder og heft.Var skeptisk ved kjøp av ny S212 i 2011, men denne er over all forventning og går som ei klokke uten problemer. Sitter også go
Mercedes-Benz E-klasse (2011)
Beste kjøreglede du kan få av få biler. Fantastikt komfort bil og ikke minst driffstovgerrig.
Mercedes-Benz E-klasse (2004)
Topp kjøremaskin og tidløs design!
Mercedes-Benz E-klasse (2008)
Mercedes-Benz E-klasse (2004)
I det store og hele en bra og solid bil som holder seg i pris.
Mercedes-Benz M-klasse (1999)
Biler med mye utstyr sliter med elektronikkfeil kun mekanikere med erfaring (eventuelt gode Google-søk) klarer å finne ut av. Enkle varianter har nesten aldri elektronikkfeil. Bakfjærer og rust er
Mercedes-Benz E-klasse (2013)
Min bil har 41 000 km på telleren. den har 19" org AMG felger, går litt ut over comforten, men overraskende god å kjøre med lav profil dekk. Ingen problemer, ingen lyder, bunn solid bil. Kan anb
Mercedes-Benz Sprinter (1996)
Kort sagt så er dette dei beste blant eg har hatt, kjører 40000 km i året med 20 år gammel bil og ingen problemer. Har hatt 3 av same type.
Mercedes-Benz E-klasse (2004)
God å kjøre, rimelig å eie.
Mercedes-Benz C-klasse (2007)
Bilen kan bli dyr om du vil holde den i god stand men vil du ha en bil som ser bra ut og kjøre godt så er dette bilen for deg! Alt er bedre når du har en stjerne i garasjen som er til en rimelig pr
Mercedes-Benz C-klasse (2012)
Beste bilen vi noen gang har eid. Dette er en C250 CDi 4-Matic med AMG-Sportspakke. Dette er vår bil nummer 1 , nydelig komfortabel bil med masse utstyr , stor motor og et vanvittig bra firehjulstr
Mercedes-Benz SLK (1999)
Bilen ble kjøpt ny av tidligere eier som var et godt voksent ektepar fra Frogner, bilen ble kjøpt ny i Tyskland av de da de bodde der. Da bilen var 3 år tok de den med seg til Norge, de brukte da
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
Alt i alt en bra bil, som er rimelig og anskaffe seg og rimelig og kjøre. Viktig å være obs på rusten da disse er kjent for å ruste noe voldsomt med årene. Servicehistorikk og god oppfølging er
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
I alt så er dette en deilig bil med god v6 lyd, men driftsekkerheten samt kostnadene gjør at scoren blir trukket ned.
Mercedes-Benz C-klasse (2012)
En bil man blir glad i.
Mercedes-Benz E-klasse (2010)
Totalt er dette en god bil. Den byr på få overraskelser av eierforholdet, men man må regne med litt kostander for vedlikehold, som på alle biler. Det er ikke dyrerer enn snittet og ha servicer på
Mercedes-Benz A-klasse (2007)
Dette er en liten outsider i markedet, men det er lett å bli veldig glad i den når den viser sine praktiske sider. Er en lettkjørt og svært oversiktlig bil som takler det meste. Til prisen av enke
Mercedes-Benz M-klasse (2011)
Veldig godt fornøyd med den, de feilene vi opplevde var bakluke motor røyk, sensorer sluttet å virke, batteriet tok kvelden om vinteren. Disse feilene oppstod litt etter litt i fra den var ny til v
Mercedes-Benz E-klasse (2004)
Nydelig cruiser med godt kraftoverskudd og lavt forbruk. Rekkesekseren på 3,2 liter leverer 204 spreke hestekrefter. Min bil har AMG-opptikk, noe som løfter eksteriørdesignet betraktelig. Syns den
Mercedes-Benz C-klasse (2002)
Morsom bil som går svært godt med sine 190 dieselhester. Den velkjente Mercedes-kvaliteten er naturligvis på plass når det gjelder det rent tekniske.
Volkswagen e-Golf (2015)
En trivelig bil å kjøre på korte turer, men kvalitet er det ikke på deler av mekanikken. Klimaanlegget i denne bilen er total katastrofe.
Maxus Euniq6 (2023)
Veldig mye bil for pengene.
Tesla Model 3 (2022)
Veldig formøyd Veldig morsom og kjøreglede på topp
Volkswagen Golf (2013)
En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.
DS DS 7 Crossback (2021)
Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.
Lexus RZ (2026)
Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..
MG MG4 (2023)
Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Changan Deepal S05 (2026)
Helt topp! Premium følelse.
Mercedes-Benz C-klasse (2011)
Veldig god å kjøre.
Honda e:Ny1 (2024)
Mye bil for pengene
Hyundai IONIQ 6 (2023)
En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon