Mercedes-Benz EQA (2021)
Den er bare en glede og kjøre så lenge du ikke har mange små barn.
Mercedes-Benz EQA (2022)
Biler er perfekt, men den tar mye strøm i forhold til forventninger
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Vært utrolig fornøyd siden første dag, imponerende hvor moderne bilen fremstår innvendig selv om den nærmer seg 5 år. Behagelig kjøreglede og gode sikkerhetssystemer som gjør bilen trygg.
Mercedes-Benz C-klasse (2001)
Helt grei bil om du får den billig. Ruster en del, og gjør nytta si, men ikke en bil du kjøper om du vil komme deg frem overalt (ihvertfall ikke billig).
Mercedes-Benz CL (2007)
Ganske tørst når man bruker høyre pedal,noe man gjør ofte fordi det er gøy.
Mercedes-Benz A-klasse (2013)
Mercedes-Benz B-klasse (2012)
Har hatt bilen fra den var ny. God å kjøre både på landevei og i byen. Kjører ofte til hytta i Valdres. Snill på bensinen. Stort bagasje rom, får med to golfsett pluss to elektriske traller.
Mercedes-Benz EQV (2021)
Perfekt for storfamilie.
Mercedes-Benz E-klasse (1998)
Flott bil! Har kun hatt tilfeller med slitedeler. Finnes noe rust på min, men heldigvis bare overflate. Ikke den enkleste bilen å senke, men ellers grei å skru på. Orginalrattet er det eneste som
Mercedes-Benz CLS (2019)
Kan ikke sammenlignes med forrige versjon av CLS. Fantastisk kjøremaskin. Meget rask og kan oppføre seg som en sportsbil når det er nødvendig. Kvalitet som bare Mercedes kan levere.
Mercedes-Benz E-klasse (2013)
Kvalitet, driftssikkerhet
Mercedes-Benz E-klasse (2019)
Beste bilen som finnes
Mercedes-Benz GL-klasse (2011)
Kommer fram over alt. Drar 3.500 kg på henger. 7 seter + plass til hund.
Mercedes-Benz B-klasse Electric Drive (2016)
Ok, billig bil med god plass og grei komfort. Fungerer bra som sekundærbil/pendlerbil eller bil til storbyer. Kjøp utvidet forsikring som dekker motor/batteri når garantien utgår. Det sies at det
Mercedes-Benz EQA (2021)
Er meget fornøyd med bilen. Merket av med 9 på to stedet, for sikker hets skyld
Mercedes-Benz B-klasse Electric Drive (2015)
Fantastisk bil til småkjøring, solid byggekvalitet, kompakt, responsiv og driftssikker (når DU er byttet). Utmerket nummer 2 bil.
Mercedes-Benz B-klasse Electric Drive (2016)
Kjempefornøyd med min 2016 modell, gått 42.000 km, nettopp byttet bremser for første gang. Vi er en "bil-familie" og har stor glede av bilkjøring, så denne har vært min pendlerbil, har flere f
Mercedes-Benz EQC (2021)
Veldig fornøyd, god bil å kjøre, god plass i bilen, forbruk som forventet, litt mindre forbruk en forventet som fullastet på langtur.
Mercedes-Benz B-klasse Electric Drive (2016)
Kjempebil som nr 2 bil. Har kjørt 2 biler, den første bilen rundet 90.000 km uten noen verksteds- eller vedlikeholdskostnader og den andre som jeg bruker nå nærmer seg 85.000 km uten noen verksted
Mercedes-Benz Vito (2003)
Bilen er ombygd til handicapbil med under montert heis,ikke bra om vinteren, men ellers vært veldig trygg og god og driftsikker. Ikke noe rust.
Mercedes-Benz GLK (2009)
Stort sett veldig fornøyd . Bilen har gått 230.000 og da kan man ikke forvente mer.
Mercedes-Benz GLK (2011)
God kjørekomfort hvis man er dverg(korte seter) , automatkassa har vært et mareritt siden jeg kjøpte bilen(143000km), kort benplass bak, greit bagasjerom, elendig mediesystem/radio/meny. Anbefaler
Mercedes-Benz E-klasse (2006)
god bil. tidløs kjøp om den er vedlikeholdt er mitt tips. km lite å seia.
Mercedes-Benz GL-klasse (2008)
En maskin som kommer seg frem overalt, med sperre på bakhjul og heving av bilen ved mye snø.
Mercedes-Benz AMG GTS (2016)
Lite å sette fingeren på. Det er noe hjulstøy, men det er det på alle biler med så store hjul.
Mercedes-Benz M-klasse (2001)
Godt fornøyd
Mercedes-Benz C-klasse (2015)
MG+
Mercedes-Benz C-klasse (2020)
Meget fornøyd til mitt behov!
Mercedes-Benz SL (2014)
Her får du en gledelig cruiser. Dette er ikke en ren sportsbil - men en deilig sporty bil du kan kjøre lange turer med sammen med en du liker.
Mercedes-Benz C-klasse (2018)
Veldig grei bil, midt på treet forbruk av hybrid, romslig for fører, godt å kjøre, enormt bra komfort, god akselerasjon. Kan ikke anbefale for småbarns familier med barnevogn o.l. grunnet litt s
Mercedes-Benz C-klasse (2012)
Dette er min andre C modell, har hatt både 123 modeller og 124 modeller, men C modellene har definitivt vært de beste.
Mercedes-Benz C-klasse (2020)
Veldig fornøyd, har i skrivende stund hatt bilen siden ny i 20 mnd. Bilen anbefales til både gammel og ung, familie og andre.
Mercedes-Benz C-klasse (2020)
Rett og slett en fantastisk bil, med et tøft utseende og interiør. Topp kjøreglede, kombinert med lave utgifter!
Mercedes-Benz C-klasse (2020)
Bilen er en drøm.
Mercedes-Benz EQC (2021)
Har ikke valgt alle tilvalg, så pris ok. Super kjøreopplevelse, samt veldig fornøyd med design:-) Sikker bil for barnebarn
Mercedes-Benz E-klasse (2010)
Beste bilen ever. Blir ny når denne tar kvelden.
Mercedes-Benz GLC (2018)
Min beste bil hittil
Mercedes-Benz E-klasse (2013)
Kjøpte bilen ny sommeren 2012. AMG sportspakke medpanorama glasstakogluke. 126000km, 0 feil, topp kvalitet (slitedeler varer lenge), motor og gear er nydelig avstemt, deilig vogn på langtur. Har hat
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Fantastisk veteranbil. Tiden for å bruke en slik bil som en daily driver er forbi og du får på nåværende tidspunkt kastet etter deg 2010 modeller som er vesentlig bedre utstyrt for å bli kjørt
Mercedes-Benz EQA (2021)
Over all forventning når jeg bestilte bil i februar og fikk først prøve den i april. Fikk den 7mai og bilen er en fornøyelse og bruke hver dag
Mercedes-Benz A-klasse (2014)
Ikke direkte spennende, men også langt fra kjedelig. Kjennes større ut enn den er, ligger godt på veien. Nydelig automatgir, og sterk motor. Veldig flott interiør, både design og materialer er h
Mercedes-Benz C-klasse (2020)
Har hatt flere c-serie Mercedes. Dette er pr. dags. dato den beste bilen jeg har hatt.
Mercedes-Benz S-klasse Coupe AMG (2016)
Kjøpte bilen som bilentusiast og ikke av praktiske grunner. Her fyller den rollen jeg tenkte perfekt. En rå, komfortabel bil som ikke skiller seg ekstremt ut, men bilkjennere ser den. Samt at den gi
Mercedes-Benz B-klasse Electric Drive (2016)
En super bil, selvfølgelig hvis du er innenfor rekkevidde på batteri, dvs pluss /minus 15mil avhengig av temperatur.,fart og føre
Mercedes-Benz GLE (2020)
Fantastisk bil. Må gi den 10 på alt. Hadde en E-klasse All-terrain før denne. Var litt skepisk om kjørekomfort var like bra, men har ikke blitt skuffet.
Mercedes-Benz EQC (2020)
Fantastisk bil, beste bilen jeg har hatt
Mercedes-Benz E-klasse (2010)
Veldig fornøyd med 2010-modell S212 350 CDI.
Mercedes-Benz SL (1994)
Ikke mange som har V12 Tøff lyd uten tak
Mercedes-Benz E-klasse (2020)
Super bil men ikke el bil Kommer rundt i nærområdet på strøm Slipper å tenke på lade angst. Hører ikke motor starter Alltid varm bil med app og på fjellturer. En av de viktigste tingene for
Mercedes-Benz C-klasse (2018)
Fin bil kan anbefales
Volkswagen e-Golf (2015)
En trivelig bil å kjøre på korte turer, men kvalitet er det ikke på deler av mekanikken. Klimaanlegget i denne bilen er total katastrofe.
Maxus Euniq6 (2023)
Veldig mye bil for pengene.
Tesla Model 3 (2022)
Veldig formøyd Veldig morsom og kjøreglede på topp
Volkswagen Golf (2013)
En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.
DS DS 7 Crossback (2021)
Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.
Lexus RZ (2026)
Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..
MG MG4 (2023)
Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Changan Deepal S05 (2026)
Helt topp! Premium følelse.
Mercedes-Benz C-klasse (2011)
Veldig god å kjøre.
Honda e:Ny1 (2024)
Mye bil for pengene
Hyundai IONIQ 6 (2023)
En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon