Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Solid billigbil i dag. Rustproblemer desverre. Enkelte ting som f eks glødeplugger sitter klønete til under panseret
Mercedes-Benz GLK (2013)
Meget fornøyd med bilen
Mercedes-Benz GLK (2013)
Meget fornøyd med bilen
Mercedes-Benz C-klasse (2015)
Mycket fornøyd
Mercedes-Benz C-klasse (2000)
Hatt flere av denne typen, trenger jeg en billig-bil, kjøper jeg alltid denne! Når den ruster opp(skjer vel m alle som skrotes, dvs ingen maskinelle feil), kjøper jeg bare en billig "ny". Tut o kj
Mercedes-Benz C-klasse (2007)
God bil om du trenger noe som skal frakte deg fra a til b, ruster mye desverre og svak bakhjulsdrevet motor som er veldig framtung gir liten kjøreglede
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
Veldig gode biler komfortmessig, fin å se på, e220cdi Fra 98 er likeøkonomisk som 2.0 tdi golf fra 2010
Mercedes-Benz C-klasse (2008)
En flott og ren bil, som ikke skiller seg for mye ut før man trykker på gassen eller åpner panseret. Bortsett fra eksospotte på begges sider og en nydelig lyd fra den gode V6'en, blir dette en lit
Mercedes-Benz GLC (2017)
Støysvak og myk når du ønsker det, men litt "sportsbil" med fart og stivere fjæring når du ønsker det. Bilen er deilig å kjøre på langturer. Ikke for voldsom og ruvende SUV. Bilen bærer litt
Mercedes-Benz GLC (2017)
Beste bilen jeg har eid så langt.
Mercedes-Benz GLC (2017)
god bil med god komfort, kan og vera svert sportsleg om ønskeleg. bil med mange valg.
Mercedes-Benz C-klasse (2015)
Kjapp og deilig (spesielt i S+). Nydelig utseende (AMG styling på min). Nydelig og praktisk interiør. MB sitt lyssystem er fantastisk i auto.
Mercedes-Benz E-klasse (2011)
Den er uten sammenligning den beste bilen jeg har hatt.
Mercedes-Benz E-klasse (2006)
Helt grei bol med mye utstyr og god komfort
Mercedes-Benz CLA (2013)
En morsom og sporty bil som ligger godt på veien. En del hjulstøy er eneste minus. God lyd i CLA 200 AMG, drar godt
Mercedes-Benz CLS (2007)
En fantastisk bil å kjøre som bare flyter på veien. Driftsikker og god bil.
Mercedes-Benz CLS (2007)
En fantastisk bil å kjøre som bare flyter på veien. Driftsikker og god bil.
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Fantastisk bil. Er utrolig godt fornøyd. Kjører veldig mye i jobb som selger.
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
God plass, god og kjøre og vekker ikke oppmerksomhet.
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Grei bil. Har hart den i ca 6 måneder nå. Appen til bilen er en skandale. At det ikke er mulig å knytte sjåfør instillinger, sete speil erc., til nøkkel er helt uforståelig.
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Veldig bra bil, men kan hende jeg neste gang velger Volvo eller BMW... (som jeg har hatt før)
Mercedes-Benz E-klasse (2016)
E klasse med 4matic og luftfjæring er en fantastisk bil. Det helt optimale ville nok vært 350. Stor tung bil krever litt motor.
Mercedes-Benz GLC Coupe (2017)
Beste Mercedes jeg har kjørt Morsom og behagelig å kjøre Girkasse som skifter meget behagelig og raskt Utrolig drag
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Byttet inn en gle500e i denne bilen for vi ikke var fornøyd med sittekomforten i gle'n da jeg er 192cm høy. Valgte og designo interiør i e klassen og har fått en kjøremaskin uten sidestykke.
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2018)
Det er totaliteten som gjør denne bilen så bra!
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Beste bilen jeg har hatt. Perfekt for norsk veistandard og kjøring på vinterveier. Fremkommeligheten er på nivå med SUV, kjøreegenskapene nesten på nivå med vanlig stasjonsvogn. God materialkva
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Beste bilen jeg har eid.
Mercedes-Benz E-klasse (2010)
Jeg er meget fornøyd.
Mercedes-Benz E-klasse (2017)
En fantastisk kjøre opplevelse.
Mercedes-Benz E-klasse (2012)
Gode biler---MEN ikke god importør
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Veldig fornøyd!
Mercedes-Benz B-klasse (2018)
God bil, angrer ikke på kjøpet
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Etter å ha kjørt MB i 20 år og 2 utgaver av ML ble dette min siste Mercedes på grunn av elendig service fra verkstedet.
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Etter å ha kjørt MB i 20 år og 2 utgaver av ML ble dette min siste Mercedes på grunn av elendig service fra verkstedet.
Mercedes-Benz E-klasse (2017)
.
Mercedes-Benz C-klasse (2013)
Kjempefin bil med skikkelig kvalitetsfølelse. Fin å se på og god å kjøre. Har en til salgs: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=112071852
Mercedes-Benz E-klasse (2016)
Kjempefin bil som er veldig god å kjøre !
Mercedes-Benz CLA AMG (2016)
Nydelig bil til hverdag og fart. Funker som konebil og forbikjøringer er en lek... en fantastisk bil på alle måter om du ikke er over 190 og må sitte bak
Mercedes-Benz C-klasse (2016)
Herlig komfort takket være airmatic, kombinert med lavt støynivå og pent design innvendig gjør den for meg overlegen alt annet i samme prisklasse.
Mercedes-Benz B-klasse (2013)
Godt fornøgd. Har blitt positivt overraska over bilen
Mercedes-Benz R-klasse (2006)
Optimal konebil
Mercedes-Benz C-klasse (2015)
En Herlig bil som jeg har endt opp med å ha mye lenger en det som er vanlig for min del. etter snart 4 år og 50000km så føles den fortsatt omtrent som ny
Mercedes-Benz E-klasse (2017)
Kjøremaskin.
Mercedes-Benz GLK (2009)
Veldig god på vinterføre.
Mercedes-Benz CLS (2013)
Smykke
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Byttet min 2012 E klasse 4matic med «tilsvarende» all-terain, og kunne ikke vært mer fornøyd. Luftfjæringer og 4WD systemet til MB gjør både kjøreopplevelse og fremkommelighet helt unik. D
Mercedes-Benz CLS (2013)
Helt klart den beste bilen i mitt eie. Fantastisk design - enkel betjening av utstyrspakke og ikke minst - det funker! Synd om SB-konseptet skulle gå ut.
Mercedes-Benz E-klasse (2014)
God og driftsikker bil.
Mercedes-Benz C-klasse (2018)
Denne bile er svært komfortabel, lett kjørt bil, med sprek motor, suveren luftfjæring, en drøm å kjøre langtur men man må huske å lader så ofte som mulig. OG husk at du kjører en hybrid, så
Mercedes-Benz M-klasse (2010)
Nydelig bil, blir bortskjemt av å kjøre slik kongebil.
Volkswagen e-Golf (2015)
En trivelig bil å kjøre på korte turer, men kvalitet er det ikke på deler av mekanikken. Klimaanlegget i denne bilen er total katastrofe.
Maxus Euniq6 (2023)
Veldig mye bil for pengene.
Tesla Model 3 (2022)
Veldig formøyd Veldig morsom og kjøreglede på topp
Volkswagen Golf (2013)
En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.
DS DS 7 Crossback (2021)
Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.
Lexus RZ (2026)
Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..
MG MG4 (2023)
Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Changan Deepal S05 (2026)
Helt topp! Premium følelse.
Mercedes-Benz C-klasse (2011)
Veldig god å kjøre.
Honda e:Ny1 (2024)
Mye bil for pengene
Hyundai IONIQ 6 (2023)
En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon