Volkswagen ID.4 GTX (2024)
En fin bil og kjøre,ligger godt på veien,bra på vinterføre. God rekkevidde. Men disse bilene har et veldig stort minus,alt for mange tekniske feil.
Volkswagen ID.4 GTX (2024)
Straks 10 000 km uten et komma å bemerke.
Volkswagen ID.4 GTX (2023)
Sikker og god bil, som ligger i øvre skiktet på sikkerhet, romslighet og komfort.
Volkswagen ID.4 GTX (2023)
Godt fornøyd uten store overraskelser. De fleste finner seg til rette i en VW
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
God bil å kjøre. Elendig IT løsninger. Ubrukelig App.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Ikke å anbefale.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
God og trygg bil, men verkstedet trekker kraftig ned.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Ideell bil for våre behov.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Alt i alt veldig fornøyd med min bil. Mest skuffet over rekkevidde generelt. Ikke at den er så dårlig, men jeg trodde den i praksis ville ligge nærmere 500 på sommeren. Men da må jeg kjøre i 70
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Veldig fornøyd med bilen og forhandler Gumpen, Kristiansand/Porsgrunn. Største positive overraskelsen var fremkommeligheten og komforten vintertid. 16 kuldegrader og startet oppvarming av en nedsn
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Kjempefornøyd med bilen.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Styr unna, finnes mye bedre biler til samme eller lavere pris. Dekkstøy, VW har aldri klart å lage gode stoler, full av plastikk, elendig infotain system, treg lading STRYK KARAKTER
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Vurderer mulighet og pris for å skifte fjæring til "Ikke sportsunderstell" Jeg bestilte instruksjonsbok i papirformat, Bortkast 300kr. da det kun sto skrevet om alt jeg ikke kunne gjøre. Ellers
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Totalt sett godt fornøyd med bilen og forhandler. Dette er uten tvil den beste elbilen jeg har eid så langt.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Vedlig fornøyd og ambefaller denne til hvem som helst. Jeg for min del synes den ser fin ut også. Men som alt annet er det smak og behag. Er en familie på 4 og det er en fin familie bil med god nok
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
En meget god bil å kjøre. God plass og gode løsninger. Litt å hente på oppdatering av infotainment. Men ingen alvorlige feil som påvirker kjøring.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Veldig fin bil, lett å kjøre. Billig «drivstoff» - her i nord er strømprisene (ennå) lav. Og endelig kommer jeg helt opp til hytta med bilen.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
En god bil m 4x4 og hengerfeste m 1200kg og 75kg kuletrykk nok til 2 el. sykler og solid stativ
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
En fantastisk pen bil som er både praktisk, komfortabel og sportslig. Man får veldig mye for pengene.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Et meget praktisk bilkonsept. Foreløpig litt uferdig i elektronikk/software.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Svært fornøyd. Måtte nok lagt til 200 000 skulle jeg gått for noe annet. Erfaring fra over 2 år og over 30 000 km nå.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
En stor og passe sportslig familiebil med god rekkevidde og og god plass.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
GTX'n oppfyller forventningene våre pluss mer til. En sann fornøyelse å kjøre, både i by og på landevei, selv på glatt vinterføre. Romslig og komfortabel både foran og bak. Kan anbefales!
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Knall bil å kjøre. Lavt forbruk og ligger perfekt i svingende. Har bare hatt bilen noen dager men, strålende fornøyd.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Super bil, eneste klagepunkt er ryggekamera som blir skittent el regndråperpå med en gang..
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Vi digger bilen. Har lyst å kjøre hele tiden.
Volkswagen ID.4 GTX (2021)
Dette er en bil som er god å kjøre, ivaretar familienes plassbehov, og har flere gode løsninger. Men jeg har hatt mange elektroniske feil, speiselt ved fuktig vær/ væromslag. Førerdør lar seg
BMW X1 (2021)
Meget godt valg for to voksne. Blir for trang med to barneseter. Meget lettkjørt, en del støy ved kjøring på motorvei. ACC slår seg lett av under kjøring i tåke, regn og lav sol. Bilen nettopp
Mercedes-Benz GLS (2018)
Har tidligere hatt E-klasse (diesel) og sist en S-klasse (diesel), og denne gangen ble det altså den største SUV'en, og jeg har vært veldig fornøyd med alle disse tre bilene. Komfortabelt, stille
Mercedes-Benz B-klasse (2014)
Behagelig å kjøre.
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Litt kluss med radar/cruise. Inn for andre gang nå. Irriterende oppdateringer.
Peugeot 3008 (2021)
Svært fornøyd med en rask hybridbil 300hk og godt utstyrt. Inn og utkobling av bensinmotoren merkes knapt. Setter stor pris på varmeren som styres fra app. Lading styres også fra app om ønskelig.
Lexus RZ (2025)
Vil påstå det ikke finnes mange biler på markedet med like god komfort og driftskvalitet. Hvis en derimot er opptatt av spesifikasjoner og at bilen har det siste i tech, ultralang rekkevidde og sup
Nissan Ariya (2024)
Fornøyd med bilen. Feile pakninger i bakdøren gjør at det spruter litt sand og vann på siden av baksete
Citroën E-C3 (2025)
En helt ok bil basert på Stellanis- oppsett, og søskenbarn til mange andre småbiler fra Opel, Renault, Fiat mm. Mye bil for pengene, med infotainment må de få orden på.
Polestar 2 (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen. Bortsett fra noe trøbbel med startbatteriet har bilen gått som en kule. Lettkjørt trygg bil med premium kjøreegenskaper. Super service hos Kverneland i Stavanger. K
Subaru Outback (2020)
Min 7 Subaru siden 1999. Den absolutt beste av topp biler. 2,5 liter bensin har mer en nok krefter. Langkjøring sommer med godt under 0,7 pr mil
Mercedes-Benz E-klasse (2008)
Vi har hatt bilen i 14år,kjørt 350000 km,servise og bytte av slitedeler er historikken,tester nye elbiler som er gode å kjøre,men gamle mb er bedre
Opel Insignia (2018)
Av alle bilene jeg har hatt (maaaange), er dette den beste. Kvier meg for å bytte den, tviler på at jeg kan få noe som er like bra.
Citroën Xsara (2002)
Underlig bil som kan være utrolig slapp å kjøre når motoren er kald - da skjer det noe med motorstyringa som gjør at man ikke har all kraften tilgjengelig. Ubrukelig når du bor ved en bratt oppo
Honda Stream (2003)
Muligens den beste bilen jeg har hatt. Robust, pålitelig, morsom å kjøre, hinsides praktisk. Det er en skam at Honda aldri hentet etterfølgeren Jade til Norge, eller tilbyr en tilsvarende elektris
Nissan Primera (1996)
Primera solgte godt fordi dette var en bil som lytta til sjåføren. Morsom å kjøre, mens den også var romslig og praktisk.