Volkswagen ID.4 GTX (2024)
En fin bil og kjøre,ligger godt på veien,bra på vinterføre. God rekkevidde. Men disse bilene har et veldig stort minus,alt for mange tekniske feil.
Volkswagen ID.4 GTX (2024)
Straks 10 000 km uten et komma å bemerke.
Volkswagen ID.4 GTX (2023)
Sikker og god bil, som ligger i øvre skiktet på sikkerhet, romslighet og komfort.
Volkswagen ID.4 GTX (2023)
Godt fornøyd uten store overraskelser. De fleste finner seg til rette i en VW
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
God bil å kjøre. Elendig IT løsninger. Ubrukelig App.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Ikke å anbefale.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
God og trygg bil, men verkstedet trekker kraftig ned.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Ideell bil for våre behov.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Alt i alt veldig fornøyd med min bil. Mest skuffet over rekkevidde generelt. Ikke at den er så dårlig, men jeg trodde den i praksis ville ligge nærmere 500 på sommeren. Men da må jeg kjøre i 70
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Veldig fornøyd med bilen og forhandler Gumpen, Kristiansand/Porsgrunn. Største positive overraskelsen var fremkommeligheten og komforten vintertid. 16 kuldegrader og startet oppvarming av en nedsn
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Kjempefornøyd med bilen.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Styr unna, finnes mye bedre biler til samme eller lavere pris. Dekkstøy, VW har aldri klart å lage gode stoler, full av plastikk, elendig infotain system, treg lading STRYK KARAKTER
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Vurderer mulighet og pris for å skifte fjæring til "Ikke sportsunderstell" Jeg bestilte instruksjonsbok i papirformat, Bortkast 300kr. da det kun sto skrevet om alt jeg ikke kunne gjøre. Ellers
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Totalt sett godt fornøyd med bilen og forhandler. Dette er uten tvil den beste elbilen jeg har eid så langt.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Vedlig fornøyd og ambefaller denne til hvem som helst. Jeg for min del synes den ser fin ut også. Men som alt annet er det smak og behag. Er en familie på 4 og det er en fin familie bil med god nok
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
En meget god bil å kjøre. God plass og gode løsninger. Litt å hente på oppdatering av infotainment. Men ingen alvorlige feil som påvirker kjøring.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Veldig fin bil, lett å kjøre. Billig «drivstoff» - her i nord er strømprisene (ennå) lav. Og endelig kommer jeg helt opp til hytta med bilen.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
En god bil m 4x4 og hengerfeste m 1200kg og 75kg kuletrykk nok til 2 el. sykler og solid stativ
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
En fantastisk pen bil som er både praktisk, komfortabel og sportslig. Man får veldig mye for pengene.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Et meget praktisk bilkonsept. Foreløpig litt uferdig i elektronikk/software.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Svært fornøyd. Måtte nok lagt til 200 000 skulle jeg gått for noe annet. Erfaring fra over 2 år og over 30 000 km nå.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
En stor og passe sportslig familiebil med god rekkevidde og og god plass.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
GTX'n oppfyller forventningene våre pluss mer til. En sann fornøyelse å kjøre, både i by og på landevei, selv på glatt vinterføre. Romslig og komfortabel både foran og bak. Kan anbefales!
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Knall bil å kjøre. Lavt forbruk og ligger perfekt i svingende. Har bare hatt bilen noen dager men, strålende fornøyd.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Super bil, eneste klagepunkt er ryggekamera som blir skittent el regndråperpå med en gang..
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Vi digger bilen. Har lyst å kjøre hele tiden.
Volkswagen ID.4 GTX (2021)
Dette er en bil som er god å kjøre, ivaretar familienes plassbehov, og har flere gode løsninger. Men jeg har hatt mange elektroniske feil, speiselt ved fuktig vær/ væromslag. Førerdør lar seg
Subaru Outback (2017)
Anbefaler denne til alle! Ekstremt godt sammenskrudd (ikke et knirk selv om den begynner å bli gammel), masse plass og overlegen fremkommelighet. Skal ha denne bilen lenge, men kan nok bli fristet hv
Audi A2 (2004)
Superpraktisk liten bil med masse plass. Alu i karosseri, så ruster ikke og bruker lite drivstoff. Begynner å bli vanskelig å finne noen spesifikke deler til disse, men beholder den så lenge det
Volkswagen Transporter (2019)
Gjør alt den skal, men er jo litt dyre ting som f.eks. skifte av svinghjul som kan dukke opp på disse bilene.
Honda e:Ny1 (2024)
Beste bilen jeg har hatt sett opp mot prisen, så denne tror jeg vi beholder til den er helt ferdig…
Mazda MX-5 (2016)
Den eneste bilen jeg har kjørt som er gøy i lovlig fart. Beholdes selv om jeg vinner i lotto.
Volkswagen Tiguan (2010)
Har vært fornøyd med VW Tiguanen 2010 modellen
Toyota bZ4X (2024)
Bilen virker solid. Ingen problemer enda etter 1,5 år på veien. Håper på Toyota-kvalitet de neste 10 åra. Ligger godt på veien. 2026-modellen er enda litt bedre på veien. Vi har en 2024 Executi
Volkswagen e-Golf (2016)
Vi har hatt begge egolf modellene. Er en del dyre gjentagende feil. Tåkelys foran har nesten åpent hovedkort som da irer og ruster. Særlig høyre ryker først, ca 5-6000 for ny. Nye model problemer
Tesla Model Y (2022)
Fantastisk bil totalt sett. Minus er veldig stiv fjæring, litt mye støy, men ikke plagsomt. For oss i Nord-Norge med mye vær er vinduer som går ned ved åpning av dør (rammeløse) og dørhåndtak
Lexus RZ (2025)
Helt grei til småkjøring. Men langt fra min forrige lexus i komfort og teknologi.
Tesla Model X (2017)
Den beste og verste bilen jeg har hatt.
Renault Scenic E-Tech (2024)
En utmerket bil som går under radaren på markedet. Etter ett år er alt i orden med bilen og jeg er kjempe fornøyd. Her er det mye bil for penger. Bra komfor, lang rekkevide, mye plass, artig å kj
BMW 3-Serie (2016)
Den brukes ikke daglig, og mest ved langkjøring. Passer nok bra for en dieselmotor. Sportsautomat er imponerende i samspill med motoren. Har hatt den i to år og 12.000 km.
Tesla Model X (2018)
Knall bil med de kvaliteter du trenger i en romslig familiebil. Vi er 7, og alternativ f.eks. en caravelle, ville vært et pengesluk i forhold.
Tesla Model X (2023)
Kjempefornøyd. Praktisk. God plass. Infortainment er imponerende