Volkswagen e-up! (2020)
Stort sett bra og dekker 95% av behovet gjennom året. Blir fort varm når det er kaldt. Minus 25 og motorveg er ikke en heldig situasjon.
Volkswagen e-up! (2020)
Bra bil.
Volkswagen e-up! (2020)
Perfekt bil til småkjøring.
Volkswagen e-up! (2017)
Den perfekte bybilen
Volkswagen e-up! (2016)
Morsom og lettkjørt, driftsikker og økonomisk. Varm på 30 sek vinterstid.
Volkswagen e-up! (2016)
Helt ærlig detta er ikke mye til bil. Alt virker billig. Det Værste er nok kjøre/sittestilling. Ok jeg er nesten 1,90. Men den er billig i bruk, å gøy i bykjøring. Men jeg pga. Sittestilling kl
Volkswagen e-up! (2015)
Dette kjøretøyet passer min hverdag perfekt: Frakter meg til jobb, lader mens jeg jobber, frakter meg hjem, lader mens jeg har fri. Er avhengig av langdistansebil i tillegg. Bilforhandler kunne vær
Volkswagen e-up! (2015)
Utrolig kjekk liten bil. Mangler noen mil rekkevidde om den skal brukes effektivt på turer over 20-30 mil. Men kjapp å hurtiglade så mellomlange turer går også greit
Volkswagen e-up! (2015)
Perfekt til det den er beregnet for, korte turer.
Volkswagen e-up! (2015)
Kjekk og lettkjørt. Gjerrig på strøm men kunne hatt noe bedre rekkevidde (men ikke noe problem i det daglige)
Volkswagen e-up! (2015)
Er det juniorkonstruktørene hos VW som har fått prøve seg? Organisasjonen, folka som jeg møter i Asker, kan bare få topp karakter.
Volkswagen e-up! (2015)
Varm bil hver morgen styrt av mobiltlf-ap
Volkswagen e-up! (2015)
Veldig fornøyd, alle i familien foretrekker den foran de andre bilene vi har hatt og har. Liten, praktisk, stille og behagelig. Super hverdagsbil! Tror selve elbilfølelsen, det stille, akselerasjon
Volkswagen e-up! (2015)
Kjekk liten, enkel bil. Gjør nytte som daglig bil, gjør 9 av 10 turer med up-en.
Volkswagen e-up! (2015)
Glimrende bil for bykjøring og korte turer.
Volkswagen e-up! (2015)
Meget fornøyd
Volkswagen e-up! (2014)
Ok som bybil dersom man har hjemmelader. Lettkjørt, lett og parkere, stor lasteplass med bakseter nede, billig i drift
Volkswagen e-up! (2014)
Totalt sett en helt grei bil så lenge den har garanti. Grei å kjøre, liten utenpå men romslig inni. Men selg den for all del før garantien går ut, for da kan det fort bli dyrt. Dette er ikke bar
Volkswagen e-up! (2014)
Denne bilen er perfekt dersom kjøremønsteret ditt stort sett består i kjøring til og fra jobb og ellers rundt i byen. Økonomisk på alle måter, føles stabil og god å kjøre, har plass til det
Volkswagen e-up! (2014)
Kjøpte den som nr 2 bil, men det blir alltid den som blir valgt. Fin å kjøre, ligger godt på veien, enkel å parkere. Grei størrelse til ukens handel.
Volvo EX90 (2025)
Bilen er langt ifra ferdig, og oppdateringene fra Volvo kommer sjeldent og ujevnt. Nye feil dukker opp og forsvinner om hverandre, og bilen har allerede vært flere ganger på verksted for å bytte om
Mitsubishi Outlander PHEV (2016)
En bil som har vært brukt til store og små transporter. Meget pålitelig sommer som vinter. Vil beholde bilen i mange år.
Citroën DS3 (2012)
Billog liten sportsbil. Jeg vil tro at dette må være en veldig gøy førstebil for mange. Den går godt om mann får bensin 156hk utgaven den ser bra ut og den ligger godt på veien.
Volvo XC40 (2024)
Veldig fornøyd med bil, komfort og spesielt støy som er lavere enn de fleste biler i denne klasse/ pris. Ingen problemer med bilen!
Skoda Enyaq (2025)
Brukt som drosje, har per nå 75000km. Veldig stor oppgradering å få batterivarme. Regenerativ bremsing anbefales ikke på vinterføre. Får minus på forbruk da bilen gir meg 270-330km på kaldeste
Volvo EX30 (2025)
Mekanisk fin bil men med et makkverk av software som er full av feil. Se Volvo ex30 forum for tidenes lengste og gjentakende feil rapporter. Volvo ser ikke ut til å være interessert å ordne opp des
Skoda Enyaq (2023)
Syns utseende å bilen er tøff, ellers kan jeg ikke sa hva den skal være bedre på enn sine konkurrenter. Sitte stillingen passer meg dårlig, men fruen liker det. Pluss at den har soltak Elendi
Mazda CX-5 (2013)
Bilens største utfordring med skyactive motor er relatert til partikkelfilter, koksing av inntaksmanifold og tett sumpfilter, som kan lede til havari. Annet er utkobling av turbo på grunn av feil ve
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4