Volkswagen ID.4 (2025)
Stoler ikke på bilen grunnet plutselig akselrasjon
Volkswagen ID.4 (2024)
Har god kjørekomfort og er en praktisk hverdagsbil. Firehjulstrekk, ruteplanlegging og batteriforvarming er flott. Skulle gjerne hatt smarte løsninger som mobilnøkkel og camp/dog mode slik som hos
Volkswagen ID.4 (2024)
Komfortabel, meget godt understell, kjapp i tillegg til å være stillegående. 175kW ladehastighet selv ved -10gr. Veldig fornøyd!
Volkswagen ID.4 (2022)
Det virker som om denne bilen er designet helt uten tanke på at noen skal bruke den. Det at ingen i VW har satt foten ned og stoppet elendigheten, gjør at jeg ikke kan stole på systemet deres, og k
Volkswagen ID.4 (2022)
Kjøpt brukt. Veldig fornøyd så langt. Lever fint med at infotainment er litt tregt på oppstart. Bruker for det meste Apple car Play. Eneste jeg har å trekke er at ledlyset på bakluken løsnet og
Volkswagen ID.4 (2022)
Ville nok styrt unna hadde jeg valgt på nytt, da man kan få feks en tesla til ca 100k mindre enn en iD4 med samme eller bedre rekkevidde og bedre kjøre egenskaper. Id4 har dog god plass, som er pos
Volkswagen ID.4 (2022)
Fin bil, god plass og god rekkevidde. Kjørte 320 kilometer vinterstid fra vest til øst. Kom frem og hadde 60 km igjen.
Volkswagen ID.4 (2022)
Bra bil, men håpløs rekkevidde
Volkswagen ID.4 (2021)
Ein bil eg har vore svært nøgd med. Kjørt 123000km nå. Skifta ein lenkearm på garanti. Ellers ikkje tull. 2 servicer på 123000 km, og over 1,5 år til neste service gir billig bilhold. God å kj
Volkswagen ID.4 (2021)
Veldig fornøyd
Volkswagen ID.4 (2021)
Som familiebil er dette en innertier. God og trivelig plass til både folk og bagasje. Behagelige seter, selv om de gjerne kunne hatt noe mer justering. For den autofile vil det kanskje ikke helt innf
Volkswagen ID.4 (2021)
Kjøper ikke en slik bil igjen. For mye tull og for kostbar "inspeksjon".
Volkswagen ID.4 (2021)
Fantastisk god bil. Kjørt 74600 uten det minste problem. Dårlig med oppdateringer av app og bil, men bilen fungerer fint uten.
Volkswagen ID.4 (2021)
Svært god. Mykje bil for pengane.
Volkswagen ID.4 (2021)
Grei bil med masse plass. Lettkjørt og stille, men altfor høyt forbruk og usikker på kvaliteten.
Volkswagen ID.4 (2021)
Meget god allrounder og totalpakke til rundt 500.000 kr. Meget gode led matrix lys! Litt simpelt interiør , men meget gode seter min Max . Luftig, romslig og lite støy i kupe . Sjelden God pakke til
Volkswagen ID.4 (2021)
Ville kjøpt igjen.
Volkswagen ID.4 (2021)
Flott bil. Virker uferdig, og forhandleren holder ikke mål.
Volkswagen ID.4 (2021)
En bil jeg er gjennomført fornøyd med, men jeg liker ikke at alle funksjoner er lagt til en skjerm. Dette krever at man tar blikket fra veien. Gammeldagse rullebrytere er tingen, da man kan styre fu
Volkswagen ID.4 (2021)
Romslig og behagelig bil. God å kjøre. Men ikke spesielt rask. Spent på rekkevidde og veigrep på vinterføre.
Volkswagen ID.4 (2021)
Regner meg selv som erfaren bileier etter 47 år med mye topp biler. Rent rasjonelt så er dette en ID-ell hel-Max bil, et columbi egg!
Volkswagen ID.4 (2021)
Jeg har kjørt det meste av elbiler og dette er min 11. elbil jeg eier selv. ID4 er en bil som først og fremst scorer hos meg på komfort og praktiske løsninger. Enkelt konkurrenter kan skilte med m
Volkswagen ID.4 (2021)
Appen er ikke så veldig bra men vw har lovet at det skal komme nye features. Ellers strålende fornøyd med bilen. Møter andre ID.4-eiere på bensinstasjoner og ladestasjoner. Alle er fornøyd :)
Volkswagen ID.4 (2021)
Mye rekkevidde for pengene sammenlignet med foreks Audi etron.
Volkswagen ID.4 (2021)
En flott bil med alt av utstyr.
Citroën Xsara (2002)
Underlig bil som kan være utrolig slapp å kjøre når motoren er kald - da skjer det noe med motorstyringa som gjør at man ikke har all kraften tilgjengelig. Ubrukelig når du bor ved en bratt oppo
Honda Stream (2003)
Muligens den beste bilen jeg har hatt. Robust, pålitelig, morsom å kjøre, hinsides praktisk. Det er en skam at Honda aldri hentet etterfølgeren Jade til Norge, eller tilbyr en tilsvarende elektris
Nissan Primera (1996)
Primera solgte godt fordi dette var en bil som lytta til sjåføren. Morsom å kjøre, mens den også var romslig og praktisk.
Hyundai i20 (2015)
Denne bilen var ment som en mellomløsning og overrasket meg stort. Veldig kjekk å kjøre, enkel å eie, pen å se på i det rette lyset. Rett og slett et blinkskudd for en rimelig penge.
Toyota Camry (2002)
Dette var en overraskende god familiebil. Romslig, stille, føltes trygg. Godt utstyrt og manet til forsiktig kjøring. Ufattelig lett å selge, første kjøper ringte umiddelbart etter at jeg trykket
Nissan Leaf (2023)
Fin og enkel bil som det er mange av i Norge. Dessverre er kvaliteten på de nyere bilene vesentlig dårligere enn på de tidligere modellene som kom fra Japan. Det irriterer. Ellers kommer vi til å
Nissan Leaf (2012)
Kjøpt i '16 som et eksperiment - klarer vi oss med elbil som bil #2? - og så ville alle egentlig kjøre denne. Fantastisk kjøp som en rimelig, praktisk, veldesignet bil av høy kvalitet. Fikk oss t
Kia Optima PHEV (2018)
En helt grei bil for deg som trenger en ladbar stasjonsvogn rimelig. Eneste konkurrent som også har samme komfortnivå - oppvarma ratt, varme i alle seter og kjøling foran - er Volvo V90 og den kost
Volvo XC70 (2015)
Fornøyd men ikke mere.
Toyota RAV4 (2021)
Har kjørt 20780 km. Vinterhjul flasser i lakken. Har reklamert til Toyota Drammen. Har nå godt 7 mnd men de vil at jeg skal betale halvarten på nye felger men det blir ikke akseptert av meg.
BMW Z4 (2014)
Beste og morsomste bilen jeg har hatt, helt utrolig fornøyd. Ser og føles veldig bra ut, skikkelig godbil! Fin på vinterføre, bra ESP som gjør det gøy på is og snø. 20i avtomat gir nok til at
Citroën C5 Aircross (2020)
Veldig fornøyd med bilen etter at den har gått i fem år uten det minste problem. Veldig god komfort, lavt forbruk til å være en høyreist bil. God til å ta seg fram ved dårlig føre uten firehj
Tesla Model Y (2025)
Veldig mye bil for pengene og mange gode løsninger. Kunne vært bedre autopilot og vanskelig å finne dørhåndtak i mørket
Volkswagen Passat (2017)
Bilen måtte vrakes etter kjørte 185000 km grunnet girkasse havari, iflg merkeverksted i Tyskland.Ny kasse koster omlag 180.000 kroner, og jeg mistenker at kassen kunne vært reparert for en lavere p
Volkswagen Crafter (2019)
Kostbar bil etter ca 180.000 km.Regn med gåen EGR ventil, problemer med partikkelfilter, gående sensorer og nødmodus, problemer med tenningssystem og kostbare reparasjoner.