Volkswagen ID.3 (2023)
Rimelig godt fornøyd med valg, og har ikke hatt noen problemer så langt.
Volkswagen ID.3 (2022)
Godt under middels bil. Dårlig fremkommelighet på vinteren (faktisk aldri hatt en så dårlig vinterbil), dårlig på rekkevidde, dårlig på hurtiglading (30kw på vinter og kanskje 100kw om grades
Volkswagen ID.3 (2022)
Alt i alt en veldig bra bil i dette segmentet. Valgte en bil med 58kwh batteri som første elbil.
Volkswagen ID.3 (2022)
Sikker og behagelig bil. Har aldri hatt noen tekniske problemer
Volkswagen ID.3 (2021)
Det store plusset mener jeg er forbruk og rekkevidde sommerstid, samt innvendig plass. Negativt er irriterende kvalitet innvendig; hardplast, knirkelyder og mye tull med skjermer.
Volkswagen ID.3 (2021)
Id3 oppleves som solid og gjennomtenkt. God plass i kupeen for oss over 182 høyde. Lite støy utenfra. Oversiktlig betjening av skjerm. Fornøyd.
Volkswagen ID.3 (2021)
- Litt kjip intriør. Stoff seter ikke ideelt med barn, det blir fort flekkete. Går litt tid fra du setter deg inn i bilen til telefonen er kobles til bilen. + Billig å drifte. Gøy
Volkswagen ID.3 (2021)
En bil som er bygget fra scratch som EL bil gjør at det meste er helt tipp topp. Infotainment er veldig bra, LED lysene gir fantastisk lys og synes selv bilen er fantastisk kul. Ser at salgstallene e
Volkswagen ID.3 (2021)
+ Veldig god å kjøre. + God plass foran og bak (ikke så mye bagasjeplass) + Suveren svingradius + Lavt forbruk sommerstid + God service fra Møller - Litt småfeil har det vært. En full sto
Volkswagen ID.3 (2021)
Har kjørt og eid bil, nye og gamle, i snart 50 år. Det vil igjen tilsi at det gjennom årenes løp har blitt ganske mange biler. VW ID.3 er helt klart den dårligste bilen jeg har kjøpt. Har aldri
Volkswagen ID.3 (2021)
Digger bilen og anbefaler den!!
Volkswagen ID.3 (2021)
Uten sammenligning den beste bilen jeg har eid eller kjørt. Har en 1st Max og fikk den i oktober 2020 og fikk en god deal med gratis lading (etterhvert i to år) og vinterdekk m.m. En fantastisk bil
Volkswagen ID.3 (2021)
Meget fornøyd med bilen, lettkjørt og økonomisk. Den ser bra ut og oppleves som gjennomtenkt. Mitt eneste store minus er navigasjonssystemet, som i verste fall kan være skummelt.
Volkswagen ID.3 (2021)
Veldig grei bil i kompaktklassens. Fantastisk god å kjøre. Til de som er engstelig for kombinasjonen Bakhjulsdrift og vinterføre: vær ikke bekymret! Den tar seg veldig godt fram og opp bakker. An
Volkswagen ID.3 (2021)
KJEMPE fornøyd med vår ID3. Den er morsom og kjøre samtidig som den er praktisk og økonomisk.
Volkswagen ID.3 (2021)
Grei bil, uvisst hvor lenge jeg beholder den. VW har mye å lære på elbil, app og infotainment system
Volkswagen ID.3 (2021)
Morsom bil å kjøre, behagelig og kvikk. Styring av radio/klima via infotainment skjerm potensielt farlig. Lite intuitivt system for innstillinger i infotainment. Enkelte førerassistentsystemer er b
Volkswagen ID.3 (2021)
Kortversjonen er at dette er en bil som er blant de beste. Bilen er bred, litt høy med store vindusflater, dette utgjør at komfort i bilen er meget bra. Min ID MAX har det meste og beste av utstyr ,
Volkswagen ID.3 (2021)
Dette er en av våre to elbiler. Overraskende romslig. Betydelig mer kvalitetsfølelse enn vår asiat. Sammenlignet med vår andre elbil (asiat) så er det også betydelig mindre støy i kupe under kj
Volkswagen ID.3 (2020)
Gode kjøreegenskaper, god hverdagsbil.
Volkswagen ID.3 (2020)
Bilen er super når den ikke står på verksted, da. Og der har den vært veldig ofte.
Volkswagen ID.3 (2020)
Ikke en bil å anbefalle
Volkswagen ID.3 (2020)
ID3 PLUS. Romslig, stille og lettkjørt. God på vinterføre med ok rekkevidde selv når det er kaldt. Veldig bra lys. Har ikke vert noe tull med min bil. Kjipt interiør venner man seg til, men ikke
Volkswagen ID.3 (2020)
En veldig god bil, med gode kjøreegenskaper. Programvarefeil og en følelse av uferdig MEB platform trekker ned, og med så og si fraværende kommunikasjon fra VW konsernet er det en bil med nesten u
Volkswagen ID.3 (2020)
Tilliten min til VAG konsernet har falt drastisk. De påstod at bilen hadde vært gjennom omfattende tester. Det er da underlig at de ikke oppdaget hvor omfattende feilmeldingene var. Jeg trodde dette
Volkswagen ID.3 (2020)
En bil vi er fornøyd med men ser veldig frem til softwareoppdatering - appen er en vits så langt
Volkswagen ID.3 (2020)
Svært fornøyd med bilen, gode kjøreegenskaper, stillegående og god innvendig plass
Volkswagen ID.3 (2020)
Elsker denne bilen!
Volkswagen ID.3 (2020)
Utrolig godt fornøyd. Bilen kjører svært godt, og rekkevidden er god - også på vinter
Volkswagen ID.3 (2020)
Veldig fornøyd med vår Id.3. God å kjøre, romslig. Noe rusk med software, men kan ikke klage på det når det var opplyst når vi kjøpte bilen. Ny oppdatert software på plass om et par mnd, kan
Volkswagen ID.3 (2020)
God nok bil til vårt formål
Volkswagen ID.3 (2020)
Jeg har hatt min ID.3 i akkurat 2 mnder nå, og har kjørt 7000km med den. Leser om mange som er skuffet og opplever mye feil og problemer, så langt har jeg vært heldig og hatt en problemfri bil !
Volkswagen ID.3 (2020)
Utrolig skuffet over innvendig kvalitet, dette er ikke tysk bil følelse, alt for mye plast, dårlige seter, bil står ikke i stil med pris. Er som en rullende julekalender hvilken feilmelding luke å
Volkswagen ID.3 (2020)
Litt mangler i software som nå er rettet. Men ellers bra. Veldig praktisk bil, god plass til å være så kort. God sittestilling. Bra sikt.
Volkswagen ID.3 (2020)
Vi er fornøyd med bilen
Volkswagen ID.3 (2020)
Veldig godt fornøyd. Har hatt noen bugs, men ikke slik at bilen ikke ville starte. God kjørekomfort/kjøreglede med mange ulike assistanser. Greit forbruk. Jeg hadde tur fra Mysen til Lillesand (
Volkswagen ID.3 (2020)
Synes A-stolpen hindrer mye av sikten slik at det går utover sikkerheten, dette er ikke sikkert at er likt for alle da vi sitter forskjellig.
Volkswagen ID.3 (2020)
Gikk fra tesla til dette og for en nedtur. Har hatt en del problemer hvor bilen har stoppet. Føles billig, latterlig dårlig app og lav performance i forhold til en tesla. Vw klarer ikke å følge te
Mercedes-Benz EQC (2022)
Flott bil men godt med forbedringspotensial
Dacia Duster (2018)
Lite feil og problemer.
Hyundai IONIQ 5 (2021)
Veldig lav nyttelast. Kan ikke frakte 5 voksne personer. Dårlig byggekvalitet. Papiroverflater på bl.a. dørpaneler. Elektroniske sikkerhetssystemer som er ustabile og bl.a. trekker bilen over i mot
Volkswagen Touran (2016)
Vi er kjempefornøyde med denne bilen. God å kjøre, veldig praktisk og minimalt med reparasjoner.
Volkswagen ID.4 (2022)
Det virker som om denne bilen er designet helt uten tanke på at noen skal bruke den. Det at ingen i VW har satt foten ned og stoppet elendigheten, gjør at jeg ikke kan stole på systemet deres, og k
Toyota Auris (2017)
En suveren bil dersom man ikke trenger masse plass eller man trenger en rimelig, driftssikker og god pendlerbil/bruksbil. Toyota har laget hybrid biler i snart 30 år så dette er gjennomprøvd teknol
Polestar Polestar 3 (2025)
En fantastisk bil som må oppleves. Kvalitet på øverste hylle og et stereo (b&w) som få kan matche gjør at hver kjøretur er en glede.
Volvo XC60 (2022)
Snart 5 år gammel. Kjørt 94 000 km. Aldri vært på verksted utenom service. Fantastisk driftssikker bil som og er veldig god å kjøre.
Volvo 850 (1997)
Har på mine 17 år som sjåfør kun «brukt opp vrakbiler» å har sikkert kasta IALLEFALL 30 bruksbiler å kan telle på en hånd hvor mange jeg har eu godkjennt.. 855’n har gått igjennom EU kont
Tesla Model Y (2025)
Kanon bil. Driftssikker og intuitive løsninger
Volvo XC60 (2012)
Meget godt fornøyd, også med merkeverkstedet.
Mercedes-Benz EQE SUV (2023)
En av de beste elektriske premium SUV'er man kan kjøpe i Norge i dag. Driftssikker, allsidig og komfortabel. Selv om 21"-hjul kler bilen godt, blir dekk og felg sårbare og eksponerte elementer grunn
Volvo S90 (2018)
Dette har vært en fantastisk bil frem til nå, med alle de funksjonene en oppegående, men aldrene mann setter i høysetet, spesielt på vei til hytta på fjellet vinterstid - og nå er det slutt. Al
Volkswagen ID.4 (2021)
Ein bil eg har vore svært nøgd med. Kjørt 123000km nå. Skifta ein lenkearm på garanti. Ellers ikkje tull. 2 servicer på 123000 km, og over 1,5 år til neste service gir billig bilhold. God å kj
Hongqi E-HS9 (2022)
Luksus er det, men takk og pris slipper jeg å tenke på bruktprisene som raser. Og for å si det slik. Det blir aldri en slik bil senere.