Volkswagen e-Golf (2020)
Feilfri
Volkswagen e-Golf (2020)
Det er en grunn til at det kryr av disse i bynære strøk.
Volkswagen e-Golf (2020)
Veldig fornøyd og meget gode kjøreegenskaper Sommer som Vinter,faktisk Beste bil som eg har kjørt.
Volkswagen e-Golf (2020)
Ganske fornøyd totalt sett, men er ikke en bil jeg ville kjøpt uten garantid. Heller ikke om bilen skal benyttes ved minus grader. Vurdere å få montert 5 kW webasto.
Volkswagen e-Golf (2020)
Beste og siste e-Golf som har allt. Skårer høyt på det meste. Komfort, veldig godt utstyrt som gir luksus følelser, rekkevidde er som forventet
Volkswagen e-Golf (2020)
Meget fornøyd, utmerket kjøreegenskaper og god vinterbil.
Volkswagen e-Golf (2020)
Dette er vår første elbil og vi er positivt overrasket over både komforten og hverdagsegenskapene. Det er rett og slett en vanlig Golf - med batteri. Den har vanlige stoffseter som er komfortable n
Volkswagen e-Golf (2020)
Tøff sporty bil, men en ting ødelegger mye av kjøregleden og det er dekkstøy. Med Dunlop 17 tommers sommerdekk er støyen veldig påtrengende. Tydeligvis for dårlig støydemping av bilen.
Volkswagen e-Golf (2019)
Kvikk og morsom bil å kjøre. Fin design og svært lett å manøvrere.
Volkswagen e-Golf (2019)
eGolf er rett og slett meget bra, og hvis kjørelengden er grei nok, er dette en veldig bra bil.
Volkswagen e-Golf (2019)
Gir bilen en totalkarakter på 8 av 10 poeng. Denne planlegger jeg å beholde lenge!
Volkswagen e-Golf (2019)
Topp bil til pendling og mindre familieturer. Golf er en moderne klassiker med stor tilhengerskare. Mange tilpasningsmuligheter med ettermarkedsdeler og programvare.
Volkswagen e-Golf (2019)
Rett og slett svært fornøyd med det hele.
Volkswagen e-Golf (2019)
Kjørt i halvannet år, kjøpt ny. Nydelig kjørekomfort. Rekkevidde på opptil 250 km på sommer, 180-200 på vinter ved rolig kjøring. Oppvarmet frontrute, varmepumpe, stor infotainmentskjerm og f
Volkswagen e-Golf (2019)
Passe størrelse - praktisk - driftssikker - trafikksikker - ujålete
Volkswagen e-Golf (2019)
Fantastisk bil å kjøre. Kunne gjerne hatt litt lengre rekkevidde.
Volkswagen e-Golf (2019)
Det største minuset er kapasiteten ved hurtigladere langs veien og VW golfs begrensede kapasitet på 40kw strøm inn i bilen, hurtiglading tar en evighet og gir kort rekkevidde etter lading til 80% c
Volkswagen e-Golf (2019)
Veldig fornøyd, god premiumlight-følelse. App for styring fra Tlf er litt treg. Rekkevidden krymper rask med last og lav temp/våt vei.
Volkswagen e-Golf (2018)
Golf er et trygt valg. Ingen store bekymringer de to årene jeg har hatt denne brukte 2018-modellen, men man merker at dette ikke var designet som elbil fra grunnen av
Volkswagen e-Golf (2018)
Anbefaler denne bilen, litt dårlig på vinterføre (Nord-Norge). Mye vekt spredt utover hele bilen, så framdekkene som har hjuldrift får ikke optimalt med marktrykk tatt vekten på bilen i betraktn
Volkswagen e-Golf (2018)
Alt i alt en super pendlerbil.
Volkswagen e-Golf (2018)
Meget bra, gode kjøreegenskaper sommer som vinter
Volkswagen e-Golf (2018)
Fornuftig og rimelig transport til og fra jobben.
Volkswagen e-Golf (2018)
Grei bil å kjøre. Men, etter min første vinter med el-bil er jeg blitt skeptisk. Oppgitt rekkevidde på 25 mil (lader kun til 80%) faller til 12-13 mil etter en to mils tur i -5 grader. Etter noen
Volkswagen e-Golf (2018)
En meget bra bil. Glir inn i alle miljøer. Har også en i3s, den er kulere og mer sporty, men golfen er bedre. Den er rett og slett en meget bra bil uten å gjøre noe mer ut av seg. Velg sport-skinn
Volkswagen e-Golf (2018)
Dette er den andre e-golfen jeg har. Denne er mye mer energieffektiv. Lader bedre innpå batteriet på unnabakke. Bedre varmeapparat. Mye bedre lys. (Adaptiv)Ligger godt på veien.
Volkswagen e-Golf (2017)
Har hatt lekkasje i batteripakke som medførte fullstendig stopp og nå lekkasje gjennom begge bakdører. Det er mange som plages med vannlekkasjer på disse bilene...
Volkswagen e-Golf (2017)
Kjekk liten bybil, men utfordrende på langturer mtp strøm. Ellers slapp og treig hjelp fra verksted. Samt at disse lysene i støtfangeren ryker stadig.
Volkswagen e-Golf (2017)
E-golf er en fantastisk bil! Mangler bare litt på rekkevidden, ellers er alt upåklagelig.
Volkswagen e-Golf (2017)
Fantastisk bil
Volkswagen e-Golf (2017)
anbefales hvis ok med 15-16 mil rekkevidde på vinter
Volkswagen e-Golf (2017)
Stort sett veldig fornøyd med kjørekomfort og kjøreglede. Min neste bil blir nok også en elbil, men da må rekkevidden økes litt. Når det kommer en liten elbil som lett klarer 25 mil en kald vin
Volkswagen e-Golf (2017)
Super bil til hverdagslig bruk; bykjøring i kombinasjon med litt lengre turer.
Volkswagen e-Golf (2017)
Jeg har hatt flere forskjellige golfer oppigjennom årene, og dette er til nå den beste
Volkswagen e-Golf (2017)
Svarer til forventningene på alle punkter. Kjapp og smidig bybil. Kanskje litt kort rekkevidde prisen tatt i betraktning.
Volkswagen e-Golf (2017)
Totalt svært fornøyd med alt
Volkswagen e-Golf (2017)
Kjempe bil som passer perfekt for mitt kjøre mønster!
Volkswagen e-Golf (2016)
Brennfin bil til jobb og kjøre barna hit og dit.. blir kjapt varmt i kupe’en og lett å fin å kjøre, snev av tysk kvalitet som ikke ser ut som en brødrister
Volkswagen e-Golf (2016)
Meget fornøyd.. Trygg og flott bil
Volkswagen e-Golf (2016)
Mange fokuserer på rekkevidde, vår bil har reell rekkevidde på 150 NM sommer og 100 km vinter. Dette er rikelig da vi hat stor dieselbil til langturer
Volkswagen e-Golf (2016)
Er superfornøyd med e- golfen . Har kjøpt en brukt med skinnseter, varmepumpe osv. Anbefales å kjøpe med mye utstyr. Føles som en premiumbil.
Volkswagen e-Golf (2016)
Meget godt fornøyd med bilen totalt sett
Volkswagen e-Golf (2016)
Topp bil til sitt bruk. Eneste negative er litt liten rekkevidde. Totalt sett veldig fornøyd.
Volkswagen e-Golf (2016)
Har kjørt en del el-biler, men ser man bort fra Tesla til en million, er Golfen favoritten. Har også Nissan el bil, men kvaliteten i Golfen oppleves som klart bedre. Verdifallet er til å kjenne på
Volkswagen e-Golf (2016)
Veldig godt fornøyd Suveren bybil og bil nummer 2
Volkswagen e-Golf (2016)
Meget fornøyd med denne bilen på alle måter
Volkswagen e-Golf (2016)
Rekkevidden er bare 150 km på sommeren og 100 km på en mild vinterdag. Ladder seint på hurtig lader på vinteren.
Volkswagen e-Golf (2016)
Fantastisk behagelig velskrudd liten nr 2 bil
Volkswagen e-Golf (2016)
Totalt så er det en flott bil. Litt kort rekkevidde men planlegg så går det bra ! Har vært på langtur uten problemer og regna 160 km mellom ladestoppene og det gikk veldig fint.
Volkswagen e-Golf (2016)
Som elbil fungerer den bra, bortsett fra litt kort rekkevidde. Som bil er den dønn kjedelig. Aldri mer VW på meg.
BMW X3 (2011)
God bil til norsk vinter, men dessverre ikke like god kvalitet. I tillegg er det en svært dyr bil å reparere. Ofte må man bytte veldig mye når det er en liten feil. Når vindusheisen på den ene s
Tesla Model Y (2022)
Som nybakte foreldre ville vi ha en sikker, romslig og trygg bil med god rekkevidde. Model Y er ikke mest støysvak og har litt hardt oppsatt understell, men for alt annet er den det beste valget for
Volvo XC90 (2019)
Den ultimate hytte- og familiebilen. Masser av plass i både kupe og bagasjerom. Genialt med 3. seterad som standard (får også plass til noen bæreposer og litt bagasje med 3. seterad oppslått). Fa
BMW X4 (2016)
En bil jeg absolutt vil anbefale for den som vil ha noe utenom det vanlige, men fortsatt det beste fra BMW
XPeng G3 (2022)
Med tanke på hvor mye rekkevidde og utstyr du får for 358 000kr så er dette en bil jeg er godt fornøyd med. Den har noe negative sider, men totalt sett grei. Håper jeg ikke får flere problemer d
Skoda Enyaq (2021)
En veldig god bil med beste løsninger for allsidig bruk.
BMW iX3 (2021)
Denne bilen leverer som forventet. Topp kjørekomfort som bare gjør at du gleder deg til hver kjøretur. Blir aldri sliten av å kjøre denne bilen. Meget fornøyd!
Mercedes-Benz GLB (2021)
Hadde ikke kjøpt denne bilen i dag
Toyota Avensis (2000)
veldig fornøyd med min Avensis,og tror ganske sikkert at den kommer til å gå problemfritt i mange år selvom km stand er 211000 ..og mer el mindre rustfri.kun noen små bobler nederst på ene kanal
Kia Sorento (2021)
Kjører ca 35000 i året. God blanding av turer på mellom 2 mil og 30 mil. Småkjøring ligger forbruket på 0,00 til 0,33. Langkjøring rundt 0,55. Godt utstyrt bil med god kjørekomfort. Bra sammen
Audi e-tron (2020)
Glad jeg gikk for leasingbil som skal leveres sommeren 2023. Flott og sportslig bil med alt for liten batterikapasitet. Har blitt forfulgt av "feilmeldinger" som egentlig ikke stemte, lang svartid på
Ford Connect (2006)
Ingen problemer med noe utenom rust som hindrer bilen fra eu
Mazda 6 (2014)
Stabilt, pålitelig og nøkternt kjørety uten spesielt sportslig eller luksuriøst inntrykk. Prisen var god i 2014 (370.000). Selges for ca 100.000 i 2023.
Polestar 2 (2021)
Lykkepille med 0 feil. Opplevd byggekvalitet og kjørefølelse langt over Tesla, Ford Mustang og andre konkurrenter.
BMW 5-Serie (2008)
Sinsykt god bil nydelig å kjøre går som et udyr Men ganske dyrt å reparere