Vurdert av Vestland
Volkswagen ID.4 GTX (2024)
En fin bil og kjøre,ligger godt på veien,bra på vinterføre. God rekkevidde. Men disse bilene har et veldig stort minus,alt for mange tekniske feil.
Volkswagen ID.4 GTX (2024)
Straks 10 000 km uten et komma å bemerke.
Volkswagen ID.4 GTX (2023)
Sikker og god bil, som ligger i øvre skiktet på sikkerhet, romslighet og komfort.
Volkswagen ID.4 GTX (2023)
Godt fornøyd uten store overraskelser. De fleste finner seg til rette i en VW
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Ikke å anbefale.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
God og trygg bil, men verkstedet trekker kraftig ned.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Ideell bil for våre behov.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Alt i alt veldig fornøyd med min bil. Mest skuffet over rekkevidde generelt. Ikke at den er så dårlig, men jeg trodde den i praksis ville ligge nærmere 500 på sommeren. Men da må jeg kjøre i 70
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Veldig fornøyd med bilen og forhandler Gumpen, Kristiansand/Porsgrunn. Største positive overraskelsen var fremkommeligheten og komforten vintertid. 16 kuldegrader og startet oppvarming av en nedsn
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Kjempefornøyd med bilen.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Styr unna, finnes mye bedre biler til samme eller lavere pris. Dekkstøy, VW har aldri klart å lage gode stoler, full av plastikk, elendig infotain system, treg lading STRYK KARAKTER
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Vurderer mulighet og pris for å skifte fjæring til "Ikke sportsunderstell" Jeg bestilte instruksjonsbok i papirformat, Bortkast 300kr. da det kun sto skrevet om alt jeg ikke kunne gjøre. Ellers
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Totalt sett godt fornøyd med bilen og forhandler. Dette er uten tvil den beste elbilen jeg har eid så langt.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Vedlig fornøyd og ambefaller denne til hvem som helst. Jeg for min del synes den ser fin ut også. Men som alt annet er det smak og behag. Er en familie på 4 og det er en fin familie bil med god nok
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
En meget god bil å kjøre. God plass og gode løsninger. Litt å hente på oppdatering av infotainment. Men ingen alvorlige feil som påvirker kjøring.
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Ser mangen snakker om 1l på 100km. Har kun klart å oppnå dette ved å dra tung henger. Rundt Sverige og Danmark i ferien med bilen full i familie, telt og bagasje samt takboks, så ligger snittet s
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
God bil å kjøre. Elendig IT løsninger. Ubrukelig App.
BYD Sealion 7 (2025)
Meget bra bil men radioen svikter hele tiden. Sluttet å bruke den, for meget utfall. Verksted har ikke klart å rette opp.
Nissan Qashqai (2014)
Jeg er totalt sett veldig fornøyd med bilen. Den er nå kjørt 185 000 km og oppfører seg som ny. Lite rust. Siden bruksverdien er større enn markedspris blir jeg nok kjørende med denne lenge.
Volvo V90 (2019)
Herlig kjøretøy, men Volvo logistikk er for tiden det eneste som trekker ned på bilen. Faktisk eneste grunnen til å ikke velge Volvo som neste bil.
Polestar 2 (2020)
Dette er en fantastisk bil, de som mener denne bilen ikke leverer rekkevidde som som lovet kjører bilen feil! Bilen klarer Oslo - Stockholm på høyhastighetsveier med bare ett kort ladestopp og Berg
Audi e-tron (2019)
Svært god bil å kjøre, stilig å se på. Lader raskt. Katastrofalt verditap, dyr forsikring og stort sjansespill å eie etter garanti er gått ut. Motor/drivverksforsikring dekker en hel del, men
Mercedes-Benz C-klasse (2015)
10 års glede
Kia e-Soul (2021)
Til å være en liten "rimelig" bil er jeg kjempefornøyd. God å kjøre, ligger godt på veien, godt med motorkraft, fin lyd i høyttalerne og går uten problem lenger enn oppgitt rekkevidde.
BMW 3-Serie (2015)
En ok småbil. Har kjørt BMW siden 1994. Dette var nok den siste BMW’n. Det har vært for mye småpiss med dem 2 siste bilene jeg har hatt. Kvaliteten på BMW har etter min mening tapt seg de sis
Peugeot 407 (2005)
Opplever bilen som er seig bil, hvor det meste fungerer veldig bra. Sliter litt med sentrallås og vindusspylere, og en bakluke som ikke lar seg åpne lenger, men ellers fornøyd.
Mercedes-Benz E-klasse (2004)
Fantastisk bil med lite feil, og billig i drift på langtur.
Volvo XC60 (2012)
Jeg har hatt bilen fra 02-2013 (2. eier) den var da gått 17.800 km på 7 måneders kjøring etter første gang registrering i Tyskland. Bilen er nå (07-2025) gått ca 207.000 km. Jeg har i hovedsak
Skoda Enyaq (2024)
Alt i alt en helt grei bil.
Tesla Model 3 (2024)
Løp å kjøp. Ikke selg billig, denne bilen er verd hver krone. Takk bilgud