Vurdert av Solbello
Volkswagen ID.4 GTX (2024)
Straks 10 000 km uten et komma å bemerke.
Volkswagen ID.4 GTX (2023)
Sikker og god bil, som ligger i øvre skiktet på sikkerhet, romslighet og komfort.
Volkswagen ID.4 GTX (2023)
Godt fornøyd uten store overraskelser. De fleste finner seg til rette i en VW
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Ideell bil for våre behov.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Alt i alt veldig fornøyd med min bil. Mest skuffet over rekkevidde generelt. Ikke at den er så dårlig, men jeg trodde den i praksis ville ligge nærmere 500 på sommeren. Men da må jeg kjøre i 70
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Veldig fornøyd med bilen og forhandler Gumpen, Kristiansand/Porsgrunn. Største positive overraskelsen var fremkommeligheten og komforten vintertid. 16 kuldegrader og startet oppvarming av en nedsn
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Kjempefornøyd med bilen.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Styr unna, finnes mye bedre biler til samme eller lavere pris. Dekkstøy, VW har aldri klart å lage gode stoler, full av plastikk, elendig infotain system, treg lading STRYK KARAKTER
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Vurderer mulighet og pris for å skifte fjæring til "Ikke sportsunderstell" Jeg bestilte instruksjonsbok i papirformat, Bortkast 300kr. da det kun sto skrevet om alt jeg ikke kunne gjøre. Ellers
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Totalt sett godt fornøyd med bilen og forhandler. Dette er uten tvil den beste elbilen jeg har eid så langt.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Vedlig fornøyd og ambefaller denne til hvem som helst. Jeg for min del synes den ser fin ut også. Men som alt annet er det smak og behag. Er en familie på 4 og det er en fin familie bil med god nok
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
En meget god bil å kjøre. God plass og gode løsninger. Litt å hente på oppdatering av infotainment. Men ingen alvorlige feil som påvirker kjøring.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Veldig fin bil, lett å kjøre. Billig «drivstoff» - her i nord er strømprisene (ennå) lav. Og endelig kommer jeg helt opp til hytta med bilen.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
En god bil m 4x4 og hengerfeste m 1200kg og 75kg kuletrykk nok til 2 el. sykler og solid stativ
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
En fantastisk pen bil som er både praktisk, komfortabel og sportslig. Man får veldig mye for pengene.
BMW M5 (2020)
En drømmebil på mange måter. I en skog av biler er denne den med minst kompromisser. Familiebil? Jepp. Sportslige kjøreegenskaper? Ja, så til de grader. Kjøreglede? Ja, ja, ja. Vinteregenskaper?
Lexus RX (2016)
Stor, komfortabel og ekstremt pålitelig bil. Verditapet er utrolig lavt - ca 35% på 6 år. Totalt sett blir det et rimelig bilhold, uten noen uforutsette utgifter og et lavt verditap.
Volvo S60 (2006)
En bil man blir glad i, utrolig fremkommelighet vinterstid, og koslig, komfortabel og trygg. En bil jeg vil beholde til den kneler...(noe den sjelden gjør)
Citroën Berlingo (2018)
Kjørt div. Citroen i godt over 20 år og aldri hatt noe problem med de, den morsomste jeg hadde var en Saxo VTS. Sitter høyt og behagelig med god oversikt. Suveren service hos Mobile-Ridabu
Mercedes-Benz GLK (2016)
Alt i alt en solid og kjøreglad bil
Jaguar F-Type (2016)
En meget bra, undervurdert sportsbil med markedets beste eksoslyd - gitt at du liker høy deilig V8 lyd med masse smell. Ønsker du mindre lyd og oppmerksomhet slår du det bare av med modusknapp.
Ford S-Max (2012)
Kjempefornøyd :-)
BMW 5-Serie (2015)
Kvalitet-kjøre&eieglede i massevis!
Hyundai IONIQ EV (2020)
Dette er et rent fremkomstmiddel uten kjøreglede med grei rekkevidde og mye utstyr til en billig penge! Grusom annenhånds- verdi og verdifall, lønner seg hvis du har den noen år og pendler i bompe
Alfa Romeo Stelvio (2019)
En bil for de som liker en bil med gode kjøreegenskaper .
Mercedes-Benz EQA (2021)
Bilen alt i alt er jo god bortsett fra de minusene jeg har nevnt ovenfor. Kan vell si det slik at jeg hadde nok ikke kjøpt den i dag og det har mye å gjøre med det at det er en el-bil
Toyota RAV4 (2016)
Grei SUV. Topp familiebil. Ingen problemer etter 100000km. Noe høyt forbruk.
Seres Seres 5 (2024)
En fantastisk bil å kjøre, utrolig lett på rattet, stødig og solid når du kjører i svinger, god komfort og med 585 hk og 940 nm så kjennes det ut som en racerbil når du trør inn gassen i bån
Volkswagen Passat Alltrack (2017)
Angee r ikke et sekund på at jeg kjøpte bensinbil. Med en sånn driftssikker bil kan jeg leve lenge med den frem til hydrogen overtar for oss med rekkeviddeangst og frykt for tilgang til drivstoff i
Volvo S80 (2005)
Alt i alt er dette en veldig god bil. Den er komfortabel å kjøre, enkel å holde i god stand, lett å skru på selv hvis man er noe nevenyttig, god bagasjeromsplass, og mye mer. Min største kritikk