Vurdert av Ravi
Volkswagen ID.4 GTX (2024)
En fin bil og kjøre,ligger godt på veien,bra på vinterføre. God rekkevidde. Men disse bilene har et veldig stort minus,alt for mange tekniske feil.
Volkswagen ID.4 GTX (2024)
Straks 10 000 km uten et komma å bemerke.
Volkswagen ID.4 GTX (2023)
Sikker og god bil, som ligger i øvre skiktet på sikkerhet, romslighet og komfort.
Volkswagen ID.4 GTX (2023)
Godt fornøyd uten store overraskelser. De fleste finner seg til rette i en VW
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Ikke å anbefale.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
God og trygg bil, men verkstedet trekker kraftig ned.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Alt i alt veldig fornøyd med min bil. Mest skuffet over rekkevidde generelt. Ikke at den er så dårlig, men jeg trodde den i praksis ville ligge nærmere 500 på sommeren. Men da må jeg kjøre i 70
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Veldig fornøyd med bilen og forhandler Gumpen, Kristiansand/Porsgrunn. Største positive overraskelsen var fremkommeligheten og komforten vintertid. 16 kuldegrader og startet oppvarming av en nedsn
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Kjempefornøyd med bilen.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Styr unna, finnes mye bedre biler til samme eller lavere pris. Dekkstøy, VW har aldri klart å lage gode stoler, full av plastikk, elendig infotain system, treg lading STRYK KARAKTER
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Vurderer mulighet og pris for å skifte fjæring til "Ikke sportsunderstell" Jeg bestilte instruksjonsbok i papirformat, Bortkast 300kr. da det kun sto skrevet om alt jeg ikke kunne gjøre. Ellers
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Totalt sett godt fornøyd med bilen og forhandler. Dette er uten tvil den beste elbilen jeg har eid så langt.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Vedlig fornøyd og ambefaller denne til hvem som helst. Jeg for min del synes den ser fin ut også. Men som alt annet er det smak og behag. Er en familie på 4 og det er en fin familie bil med god nok
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
En meget god bil å kjøre. God plass og gode løsninger. Litt å hente på oppdatering av infotainment. Men ingen alvorlige feil som påvirker kjøring.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Veldig fin bil, lett å kjøre. Billig «drivstoff» - her i nord er strømprisene (ennå) lav. Og endelig kommer jeg helt opp til hytta med bilen.
Tesla Model Y (2023)
En god bil med dårlig Aktiv Cruise Control
Volkswagen ID.4 (2025)
Stoler ikke på bilen grunnet plutselig akselrasjon
Subaru XV (2020)
En skjult liten perle av en bil, og godt er det. Det muliggjør gode kjøp for "oss som vet hva dette er"... En gang Subaru-eier, alltid Subaru-eier er det noe som heter. Vel, dette er min 6. Subaru
Mercedes-Benz EQC (2020)
Fin bil, men den knirker og lager ulyder med lav hastighet og kjøring på ujevn vei. Veldig irriterende.
NIO ES8 (2022)
Beste bilen vi har hatt til nå. Vi har tre barn - alle har god plass! En drøm å kjøre og være passasjer i.
Toyota Auris (2013)
Grei bil som ikke er så spennende, men rusler og går som den skal.
Volvo XC70 (2013)
Perfekt altmuligbil! Masse plass, utrolig komfort, høy bakkeklaring og AWD, samt mange sikkerhetsfunksjoner og at den er svært kollisjonssikker, gjør den mer eller mindre perfekt til det meste. Pol
Toyota bZ4X (2023)
Beste bilen jeg har hatt. Helt topp på vinterføre.
Mazda CX-5 (2019)
Veldig fornøyd med alt, men absolutt ikke dette med scr og doseringssvik.
Nissan Ariya (2023)
En super bil!
Mercedes-Benz C-klasse (2004)
Ein kvalitets bil som har gode kjøreegenskaper, einaste ulempen, er at den er tung på rattet ved låg fart, ingen repkostnader , uten vanleg service
BMW 7-Serie (2016)
du skal lete lenge etter bedre bil å kjøre. Komfort troll.
Hyundai Kona electric (2019)
Kan anbefales.
Nissan Ariya (2024)
Fantastisk bil, stabil, stødig, en fryd å kjøre
Hyundai IONIQ 5 (2021)
Hadde vært en veldig bra bil om den var mer driftssikker, eller i det minste om ikke Hyundai dro ut garantisakene så mye. Verkstedet må teste og dokumentere alt opp og ned og i mente før de engang