Vurdert av Ravi
Volkswagen ID.4 GTX (2024)
En fin bil og kjøre,ligger godt på veien,bra på vinterføre. God rekkevidde. Men disse bilene har et veldig stort minus,alt for mange tekniske feil.
Volkswagen ID.4 GTX (2024)
Straks 10 000 km uten et komma å bemerke.
Volkswagen ID.4 GTX (2023)
Sikker og god bil, som ligger i øvre skiktet på sikkerhet, romslighet og komfort.
Volkswagen ID.4 GTX (2023)
Godt fornøyd uten store overraskelser. De fleste finner seg til rette i en VW
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
God bil å kjøre. Elendig IT løsninger. Ubrukelig App.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Ikke å anbefale.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
God og trygg bil, men verkstedet trekker kraftig ned.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Alt i alt veldig fornøyd med min bil. Mest skuffet over rekkevidde generelt. Ikke at den er så dårlig, men jeg trodde den i praksis ville ligge nærmere 500 på sommeren. Men da må jeg kjøre i 70
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Veldig fornøyd med bilen og forhandler Gumpen, Kristiansand/Porsgrunn. Største positive overraskelsen var fremkommeligheten og komforten vintertid. 16 kuldegrader og startet oppvarming av en nedsn
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Kjempefornøyd med bilen.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Styr unna, finnes mye bedre biler til samme eller lavere pris. Dekkstøy, VW har aldri klart å lage gode stoler, full av plastikk, elendig infotain system, treg lading STRYK KARAKTER
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Vurderer mulighet og pris for å skifte fjæring til "Ikke sportsunderstell" Jeg bestilte instruksjonsbok i papirformat, Bortkast 300kr. da det kun sto skrevet om alt jeg ikke kunne gjøre. Ellers
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Totalt sett godt fornøyd med bilen og forhandler. Dette er uten tvil den beste elbilen jeg har eid så langt.
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
Vedlig fornøyd og ambefaller denne til hvem som helst. Jeg for min del synes den ser fin ut også. Men som alt annet er det smak og behag. Er en familie på 4 og det er en fin familie bil med god nok
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
En meget god bil å kjøre. God plass og gode løsninger. Litt å hente på oppdatering av infotainment. Men ingen alvorlige feil som påvirker kjøring.
Citroën C4 Cactus (2014)
Kjøpte den som nr 2-bil, men har i praksis blitt nr 1. Den er liten, lett og lettkjørt, og vi ser ofte 0,35 l/mil på langkjøring (diesel/aut). Hører om en del problemer med bensinmotoren på denn
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Solid byggekvalitet, høy komfort og rask lading. Veldig god plass i baksetet. Fine løsninger med V2L, vanlig stikkontakt i baksetet osv. Liker at det er relativt små skjermer som ikke stjeler masse
Ford Mustang Mach-E (2023)
VELDIG godt fornøyd. Helt problemfri etter 2 år.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Er meget fornøyd med både bil og forhandler, Lieco Auto. Vil nok helt klart vurdere samme bil og forhandler ved senere bilbytte.
Tesla Model Y (2025)
Genial
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Prøvekjørte andre biler, men denne synes jeg var vesentlig bedre å kjøre enn alt annet i klassen.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
God bil, men masse feil og problemer de første to årene. Anbefales gjerne.
Toyota RAV4 (2020)
En helt fantastisk bil å kjøre. Nok av krefter, stillegående og bruker lite drivstoff. Anbefales absolutt på det sterkeste.
Citroën e-C4 (2021)
Hvor mye bil trenger du egentlig? Mye bil for pengene
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Et godt bilkjøp
Zeekr 7X (2025)
Super bil på alle måter. Noen få justeringer må til i software.
Nissan 370Z (2019)
Den er veldig bra og jeg liker den
Mitsubishi Eclipse Cross (2021)
Rock-solid
Volvo XC40 (2023)
Meget tifreds tom. med vogn 1300 kg på vestlandsferie. (2023 modell)
Polestar 2 (2020)
Beste bil siden Saab 93 X Aero.. Mulig bedre