Mercedes-Benz C-klasse AMG (2003)
Super bil som jeg angrer på jeg solgte
Mercedes-Benz C-klasse (2008)
Alt i alt så er jeg veldig fornøyd med denne bilen. Enste minuset som jeg kan se er kostnader. I form av forsikring.
Mercedes-Benz S-klasse (2001)
Suveren bil med masse luksus, massasje, kjøling i tillegg til varme i seter, elektriske gardiner og alt man kan tenke seg. Den har til og med rader som holder avstand til forankjørende på cruisekon
Mercedes-Benz E-klasse (2003)
Mye plass til bagasje når en på tur og god å kjøre, men blir litt feil bil til min småkjøring i det daglige.
Mercedes-Benz B-klasse (2008)
Bilen nærmer seg 9 år, og begynner å svikte litt på slitedeler. Men det er vel normalt. Videre begynnende rust på bakluke. Ingen store reparasjoner tidligere. Slik sett veldig driftssikker.
Mercedes-Benz SL AMG (2002)
Fantastisk bil!
Mercedes-Benz Vito (2005)
Driftsikker bil (handicapbil), forbausende mye rust, tross understellsbehandling,
Mercedes-Benz CLK (2001)
Bil for hjertet fremfor lommeboka men heller ikke en bil som ruinerer deg. Meget sportslig kjøreopplevelse med godt drag langt ned i turtallsregisteret. Hvor mye vind en ønsker i håret velger en se
Mercedes-Benz GLK (2013)
Flott bil med fantastisk motor
Mercedes-Benz C-klasse (2008)
En meget behagelig bil som har tålt kilometeren imponerende bra. Jeg kjøpte bilen i 2011 og da var den gått rett under 60000 km. Nå har den passert 190000 km, men jeg synes bilen er like tight og
Mercedes-Benz A-klasse (2015)
Litt mye veistøy (dårlig lydisolering). Fin motor og girkasse, men litt høyt forbruk. Sliter med å komme under 0,7.
Mercedes-Benz C-klasse (2012)
En Fantastisk bil har nå hatt 2 stk mercedeser har aldri vart på verksted dei 15 åra eg har hatt dei ,kun på service.Visst eg skal sei noko negativt synes jeg c klassen som beskrevet har litt lav
Mercedes-Benz E-klasse (2012)
Skriv en kort oppsummering
Mercedes-Benz C-klasse Coupe (2016)
Herlig bil mere en rask nok i aks , i sport + drar avgårde som søren
Mercedes-Benz E-klasse (2004)
414000 km uten store feil.
Mercedes-Benz GLA (2014)
Meget god bybil.
Mercedes-Benz M-klasse (2001)
Kan varmt anbefale denne bilen
Mercedes-Benz E-klasse (2005)
God bil å kjøre, men noe dyr i drift.
Mercedes-Benz E-klasse (2010)
Kommer aldri til å kjøpe Mercedes igjen pga forhandler og kvalitet.
Mercedes-Benz A-klasse (2009)
Solid og god, men litt traust.
Mercedes-Benz A-klasse (2009)
Solid og god, men litt traust.
Mercedes-Benz Viano (2013)
Min andre Mercedes Viano. Meget fornøyd med kvalitet, kjøreglede og plass. Nydelig V6 3.0 CDI 224 HK som drar noe inn i.....
Mercedes-Benz E-klasse (2004)
Jeg liker kvalitetsfølelsen
Mercedes-Benz GLK (2009)
Ikke hatt noen overraskelser. P.sensor har røket to ganger. Park-bremsen har hengt seg på, men omsider ble det fikset. Oversiktlig, men ikke det største bagasjerommet. Tåpelig med biler uten reser
Mercedes-Benz B-klasse Electric Drive (2016)
Nesten en komplett familiebil og dekker 95% av behovet.
Mercedes-Benz SL (2005)
R107 ikonet til Mercedes Benz, den modellen som var lengst i produksjon fra 1971 til 1989 uforandret i karosseri. Min bil er en 1972 350SL som eg kjøpte i sept. 2010 å bilen var i normal bruksstand,
Mercedes-Benz GL-klasse (2009)
Mercedes-Benz Vito (2014)
Grei bil til arbeidsbruk
Mercedes-Benz E-klasse (2011)
Kjempefornøyd.
Mercedes-Benz E-klasse (2005)
Komfortabel, lite støy, god å kjøre, men beregnet å kjøre på asfaltvei uten huller. Årlige verksteds utgifter kr 25000 reparasjon - utskifting av komponenter til forstillingen som hjulager,
Mercedes-Benz E-klasse (2009)
God å driftsikker bil. God plass.
Mercedes-Benz E-klasse (2010)
Er så fornøyd med min 4. "stjernebil" at jeg ser på ny nå. Blir nok en CLS neste gang.
Mercedes-Benz CLS (2013)
Suveren langtursbil. Meget komfortabel. Luftfjæring kan stilles til sport, men er fortsatt mer mot komfort enn sport. Meget bra motor med høyt dreiemoment og greit forbruk (0,5-0,7ved lankjøring
Mercedes-Benz GLK (2014)
super bil
Mercedes-Benz E-klasse (2009)
Elsker bilen..og fargen..Brun
Mercedes-Benz B-klasse (2006)
Godt fornøyd med bilen, men synes det er litt for store driftutgifter (reparasjoner)
Mercedes-Benz E-klasse (2004)
Rett og slett glad i doningen!
Mercedes-Benz E-klasse (2004)
skal lete for og finne bedre bil og kjøre
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Bra
Mercedes-Benz C-klasse (2008)
Kvikk bil som sitter godt i svingene
Mercedes-Benz C-klasse (2014)
Sprek, morsom bil å kjøre, akkurat passe stor for mitt behov. Bilens design er også en glede.
Mercedes-Benz E-klasse (2010)
nydelig bil med høy komfort og opplevd kvalitet, masse krefter tilgjengelig og godt med utstyr.
Mercedes-Benz E-klasse (2011)
Totalt sett meget bra bil. Litt for liten motor til å kjøre på grusvei og i løssnø med, liten bakkeklaring skaper også problemer under disse forhold. Det er eneste minuset med bilen. En E250 4ma
Mercedes-Benz M-klasse (2014)
En meget behagelig bil å kjøre, som går overraskende billig. Innvendig støynivå er meget lavt
Mercedes-Benz B-klasse (2013)
Topp bil, aldri noe tull.
Mercedes-Benz E-klasse (2009)
God bil å kjøre men har hatt for mye feil med den. Har hatt tre mercedes e klasse stasjonsvogner, siste kjøpte jeg ny. Blir ikke flere da det har vært for mye feil nå.
Mercedes-Benz E-klasse (2002)
Svært komfortabel, lavt støynivå, kvalitet, pålitelig, solid og stødig. Originale batterier skiftet etter 13 år! Har gått Ca 270 000 km og har skiftet frontrute, dynamo, dieselpumpe, og divers
Mercedes-Benz GLK (2012)
Fantastisk turbil for to tre personer . Litt liten som familiebil.
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Eu godkjent for 2 nye år, går og går bare man fyller tanken og skifter olje og filter hver 10000km. Med en innkjøpspris på 4000kr er jeg jo sikret 75% tilbake i vrakpant, billige deler hvis man t
Mercedes-Benz E-klasse (1997)
Mye kjøre komfort . Stor plass. Litt liten motor men fungerer greit.
Volkswagen e-Golf (2015)
En trivelig bil å kjøre på korte turer, men kvalitet er det ikke på deler av mekanikken. Klimaanlegget i denne bilen er total katastrofe.
Maxus Euniq6 (2023)
Veldig mye bil for pengene.
Tesla Model 3 (2022)
Veldig formøyd Veldig morsom og kjøreglede på topp
Volkswagen Golf (2013)
En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.
DS DS 7 Crossback (2021)
Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.
Lexus RZ (2026)
Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..
MG MG4 (2023)
Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Changan Deepal S05 (2026)
Helt topp! Premium følelse.
Mercedes-Benz C-klasse (2011)
Veldig god å kjøre.
Honda e:Ny1 (2024)
Mye bil for pengene
Hyundai IONIQ 6 (2023)
En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon