TV 2 Play
Min konto

Hvilken bil ser du etter?

Tilbake til front | Skriv en vurdering

Bilvurderinger for

Mercedes-Benz

Har du en Mercedes-Benz ? Skriv en vurdering

Snittkarakter 8.4/10

Basert på 1023 vurderinger

Mercedes-Benz høyest score

9.2 GLC Coupe (2017-) (9 stk)

9.1 E-klasse All-Terrain (2018-) (8 stk)

9.1 EQC (2019-) (45 stk)

9.0 B-klasse Electric Drive (2015-2017) (35 stk)

9.0 GLE (2015-) (12 stk)

8.9 GLA (2014-2019) (7 stk)

8.8 CLS (2011-2018) (11 stk)

Mercedes-Benz C-klasse AMG (2003)

Super bil som jeg angrer på jeg solgte

Score 8.4

Vurdert av Alexander Hamre

Mercedes-Benz C-klasse (2008)

Alt i alt så er jeg veldig fornøyd med denne bilen. Enste minuset som jeg kan se er kostnader. I form av forsikring.

Score 6.4

Vurdert av Aleks

Mercedes-Benz S-klasse (2001)

Suveren bil med masse luksus, massasje, kjøling i tillegg til varme i seter, elektriske gardiner og alt man kan tenke seg. Den har til og med rader som holder avstand til forankjørende på cruisekon

Score 9.6

Vurdert av Balass-mann

Mercedes-Benz E-klasse (2003)

Mye plass til bagasje når en på tur og god å kjøre, men blir litt feil bil til min småkjøring i det daglige.

Score 7.6

Vurdert av Larsjv

Mercedes-Benz B-klasse (2008)

Bilen nærmer seg 9 år, og begynner å svikte litt på slitedeler. Men det er vel normalt. Videre begynnende rust på bakluke. Ingen store reparasjoner tidligere. Slik sett veldig driftssikker.

Score 3.6

Vurdert av Geotraveller

Mercedes-Benz SL AMG (2002)

Fantastisk bil!

Score 8.6

Vurdert av Morten

Mercedes-Benz Vito (2005)

Driftsikker bil (handicapbil), forbausende mye rust, tross understellsbehandling,

Score 6.4

Vurdert av Eva B.

Mercedes-Benz CLK (2001)

Bil for hjertet fremfor lommeboka men heller ikke en bil som ruinerer deg. Meget sportslig kjøreopplevelse med godt drag langt ned i turtallsregisteret. Hvor mye vind en ønsker i håret velger en se

Score 6.8

Vurdert av Trond

Mercedes-Benz GLK (2013)

Flott bil med fantastisk motor

Score 8.0

Vurdert av tang

Mercedes-Benz C-klasse (2008)

En meget behagelig bil som har tålt kilometeren imponerende bra. Jeg kjøpte bilen i 2011 og da var den gått rett under 60000 km. Nå har den passert 190000 km, men jeg synes bilen er like tight og

Score 7.6

Vurdert av JørgenR

Mercedes-Benz A-klasse (2015)

Litt mye veistøy (dårlig lydisolering). Fin motor og girkasse, men litt høyt forbruk. Sliter med å komme under 0,7.

Score 6.4

Vurdert av Fredrik

Mercedes-Benz C-klasse (2012)

En Fantastisk bil har nå hatt 2 stk mercedeser har aldri vart på verksted dei 15 åra eg har hatt dei ,kun på service.Visst eg skal sei noko negativt synes jeg c klassen som beskrevet har litt lav

Score 9.4

Vurdert av Loden

Mercedes-Benz E-klasse (2012)

Skriv en kort oppsummering

Score 9.6

Vurdert av Enger

Mercedes-Benz C-klasse Coupe (2016)

Herlig bil mere en rask nok i aks , i sport + drar avgårde som søren

Score 9.2

Vurdert av Erling

Mercedes-Benz E-klasse (2004)

414000 km uten store feil.

Score 8.0

Vurdert av Jon H

Mercedes-Benz GLA (2014)

Meget god bybil.

Score 7.6

Vurdert av PerI

Mercedes-Benz M-klasse (2001)

Kan varmt anbefale denne bilen

Score 8.2

Vurdert av Svenni

Mercedes-Benz E-klasse (2005)

God bil å kjøre, men noe dyr i drift.

Score 7.0

Vurdert av Jonny

Mercedes-Benz E-klasse (2010)

Kommer aldri til å kjøpe Mercedes igjen pga forhandler og kvalitet.

Score 5.0

Vurdert av Lauritz Sund

Mercedes-Benz A-klasse (2009)

Solid og god, men litt traust.

Score 7.2

Vurdert av Trooond

Mercedes-Benz A-klasse (2009)

Solid og god, men litt traust.

Score 7.8

Vurdert av Trooond

Mercedes-Benz Viano (2013)

Min andre Mercedes Viano. Meget fornøyd med kvalitet, kjøreglede og plass. Nydelig V6 3.0 CDI 224 HK som drar noe inn i.....

Score 10

Vurdert av Runar

Mercedes-Benz E-klasse (2004)

Jeg liker kvalitetsfølelsen

Score 7.8

Vurdert av TorE

Mercedes-Benz GLK (2009)

Ikke hatt noen overraskelser. P.sensor har røket to ganger. Park-bremsen har hengt seg på, men omsider ble det fikset. Oversiktlig, men ikke det største bagasjerommet. Tåpelig med biler uten reser

Score 7.4

Vurdert av Olav

Mercedes-Benz B-klasse Electric Drive (2016)

Nesten en komplett familiebil og dekker 95% av behovet.

Score 9.6

Vurdert av Vestlending

Mercedes-Benz SL (2005)

R107 ikonet til Mercedes Benz, den modellen som var lengst i produksjon fra 1971 til 1989 uforandret i karosseri. Min bil er en 1972 350SL som eg kjøpte i sept. 2010 å bilen var i normal bruksstand,

Score 7.4

Vurdert av Jan Morten Nilsen

Mercedes-Benz GL-klasse (2009)

Score 9.4

Vurdert av GL450

Mercedes-Benz Vito (2014)

Grei bil til arbeidsbruk

Score 9.0

Vurdert av Olav S

Mercedes-Benz E-klasse (2011)

Kjempefornøyd.

Score 8.6

Vurdert av Roar

Mercedes-Benz E-klasse (2005)

Komfortabel, lite støy, god å kjøre, men beregnet å kjøre på asfaltvei uten huller. Årlige verksteds utgifter kr 25000 reparasjon - utskifting av komponenter til forstillingen som hjulager,

Score 5.6

Vurdert av Kallemann

Mercedes-Benz E-klasse (2009)

God å driftsikker bil. God plass.

Score 9.4

Vurdert av Olab

Mercedes-Benz E-klasse (2010)

Er så fornøyd med min 4. "stjernebil" at jeg ser på ny nå. Blir nok en CLS neste gang.

Score 9.2

Vurdert av brilletryne

Mercedes-Benz CLS (2013)

Suveren langtursbil. Meget komfortabel. Luftfjæring kan stilles til sport, men er fortsatt mer mot komfort enn sport. Meget bra motor med høyt dreiemoment og greit forbruk (0,5-0,7ved lankjøring

Score 8.8

Vurdert av Arild

Mercedes-Benz GLK (2014)

super bil

Score 9.2

Vurdert av fjellgeit

Mercedes-Benz E-klasse (2009)

Elsker bilen..og fargen..Brun

Score 10

Vurdert av Rigmor

Mercedes-Benz B-klasse (2006)

Godt fornøyd med bilen, men synes det er litt for store driftutgifter (reparasjoner)

Score 7.0

Vurdert av Kraker

Mercedes-Benz E-klasse (2004)

Rett og slett glad i doningen!

Score 10

Vurdert av Einar

Mercedes-Benz E-klasse (2004)

skal lete for og finne bedre bil og kjøre

Score 9.6

Vurdert av berit

Mercedes-Benz E-klasse (2001)

Bra

Score 8.2

Vurdert av Adon

Mercedes-Benz C-klasse (2008)

Kvikk bil som sitter godt i svingene

Score 6.8

Vurdert av Stivo

Mercedes-Benz C-klasse (2014)

Sprek, morsom bil å kjøre, akkurat passe stor for mitt behov. Bilens design er også en glede.

Score 9.6

Vurdert av Bastoni

Mercedes-Benz E-klasse (2010)

nydelig bil med høy komfort og opplevd kvalitet, masse krefter tilgjengelig og godt med utstyr.

Score 7.8

Vurdert av frankm

Mercedes-Benz E-klasse (2011)

Totalt sett meget bra bil. Litt for liten motor til å kjøre på grusvei og i løssnø med, liten bakkeklaring skaper også problemer under disse forhold. Det er eneste minuset med bilen. En E250 4ma

Score 9.6

Vurdert av Eklasse eier

Mercedes-Benz M-klasse (2014)

En meget behagelig bil å kjøre, som går overraskende billig. Innvendig støynivå er meget lavt

Score 8.8

Vurdert av Knut

Mercedes-Benz B-klasse (2013)

Topp bil, aldri noe tull.

Score 9.0

Vurdert av kjellex

Mercedes-Benz E-klasse (2009)

God bil å kjøre men har hatt for mye feil med den. Har hatt tre mercedes e klasse stasjonsvogner, siste kjøpte jeg ny. Blir ikke flere da det har vært for mye feil nå.

Score 7.0

Vurdert av Tommy Antonsen

Mercedes-Benz E-klasse (2002)

Svært komfortabel, lavt støynivå, kvalitet, pålitelig, solid og stødig. Originale batterier skiftet etter 13 år! Har gått Ca 270 000 km og har skiftet frontrute, dynamo, dieselpumpe, og divers

Score 6.6

Vurdert av Rolf

Mercedes-Benz GLK (2012)

Fantastisk turbil for to tre personer . Litt liten som familiebil.

Score 7.0

Vurdert av Møllemads

Mercedes-Benz E-klasse (1994)

Eu godkjent for 2 nye år, går og går bare man fyller tanken og skifter olje og filter hver 10000km. Med en innkjøpspris på 4000kr er jeg jo sikret 75% tilbake i vrakpant, billige deler hvis man t

Score 9.0

Vurdert av Jeppe

Mercedes-Benz E-klasse (1997)

Mye kjøre komfort . Stor plass. Litt liten motor men fungerer greit.

Score 7.6

Vurdert av Mr Koch

Siste vuderinger

Volkswagen e-Golf (2015)

En trivelig bil å kjøre på korte turer, men kvalitet er det ikke på deler av mekanikken. Klimaanlegget i denne bilen er total katastrofe.

Score 6.2

Vurdert av helsol

Maxus Euniq6 (2023)

Veldig mye bil for pengene.

Score 9.0

Vurdert av Geir

Tesla Model 3 (2022)

Veldig formøyd Veldig morsom og kjøreglede på topp

Score 7.8

Vurdert av Twinn

Volkswagen Golf (2013)

En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.

Score 8.8

Vurdert av RolfV

DS DS 7 Crossback (2021)

Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.

Score 8.6

Vurdert av Eldar

Lexus RZ (2026)

Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..

Score 7.4

Vurdert av Maxi

MG MG4 (2023)

Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,

Score 3.0

Vurdert av Rune

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Changan Deepal S05 (2026)

Helt topp! Premium følelse.

Score 8.8

Vurdert av IvarA

Mercedes-Benz C-klasse (2011)

Veldig god å kjøre.

Score 7.4

Vurdert av Tommy

Honda e:Ny1 (2024)

Mye bil for pengene

Score 9.2

Vurdert av Olles

Hyundai IONIQ 6 (2023)

En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon

Score 9.4

Vurdert av Arne