Mercedes-Benz E-klasse (2006)
Av alle biler jeg har eid så er dette den jeg totalt sett har vært mest fornøyd med og har hatt over lengst periode.
Mercedes-Benz A-klasse (2016)
Keldkr
Mercedes-Benz E-klasse (1995)
Mye feil og trøbbel og skyhøyt blandet forbruk (1,4 l/mil). Grei komfort og god plass, men har lagt ut snart 150 000 kr på bilen som knapt har gått 150 000 kr.
Mercedes-Benz Vito (2012)
Grei varebil. Beste (eneste) alternativet når man vil ha 4x4 og en ordentlig automat.
Mercedes-Benz C-klasse (1997)
Kjøpt brukt i -94 260 000km automat. Nå,13 år senere og 370 000 km på telleren må jeg si dette har vært et trivelig bekjentskap. SVÆRT lite har gått galt, og minimalt med reparasjoner. Frem
Mercedes-Benz A-klasse (2013)
Kjøpte denne som konebil som en av de første leverte i Norge. Kostet på ekstra med alt komfor utstyr som var tilgjengelig, og det ble en meget pen bil, valgt ikke å ha AMG iåm at jeg var redd den
Mercedes-Benz E-klasse (2005)
Bra bil, men div.rust problemer og elektrisk feil. Feks.bakluke
Mercedes-Benz C-klasse (2012)
Har hatt bilen i over 4 år, ingen uforutsette regninger, 2 ganger EU-kontroll uten merknader. Herlig bil
Mercedes-Benz SLK AMG (2013)
Verdens beste bil, mye kjøreglede.
Mercedes-Benz C-klasse (2015)
Bra med garanti da denne bilen hadde flere stopp og stort forbruk på deler. Påkostet flere 100.000 kr. Bilen er kjørt kun 60.000 km
Mercedes-Benz E-klasse (2011)
Super bil. Den beste ( og dyreste ) av de 22 bilene jeg har hatt ( de fleste har vært ganske nye)
Mercedes-Benz M-klasse (2008)
Bestilte og importerte bilen ny i Hamburg og har vært godt fornøyd. Hadde først kjøpt en Ford F250 som trekkvogn til 3,5tonns båthenger, men solgte den og gikk over til MLen. Tro det eller ei, me
Mercedes-Benz E-klasse (2008)
Meget bra bil. Har ikke hatt noen verkstedopphold unntatt årlig service.
Mercedes-Benz C-klasse AMG (2015)
Supet
Mercedes-Benz C-klasse (2015)
Egentlig veldig fornøyd med bilen, men ble litt skremt da jeg opplevde at elektronikken plutselig sviktet totalt. Bilen ville ikke starte, og lot seg ikke reparere på stedet, men måtte hentes av se
Mercedes-Benz C-klasse (2015)
Fantastisk god og trygg bil å kjøre. Hele bilen kjennes trygg og stabil å kjøre, god kundemottakelse og service. (storfornøyd) Kona elsker å kjøre bilen.
Mercedes-Benz C-klasse (2003)
Fin, trygg og morsom. Akkurat passe stor, men litt dårlig benplass i baksetet.
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
For en bensinbil som nå har gått 390.000 så er jeg veldig fornøyd
Mercedes-Benz GL-klasse (2015)
Fin og sikker bil, godt med utstyr.
Mercedes-Benz E-klasse Cabriolet (2011)
Dette er en fantastisk fin bil,og en bil å stole på. En kjøreglede som er meget bra. Og et forbruk på 0,54 på langkjøring.
Mercedes-Benz CLA (2017)
Ok bil. Super kjørekomfort. Kunne tenkt meg seter med mer støtte. Bedre bagasjeromsløsning/ åpning. Ein del dekkstøy. Genialt behagelig ratt. Supert panoramatak.
Mercedes-Benz GLK (2009)
Veldig godt fornøyet. Hatt bilen i 5 år og kommer til å beholde den en god stund fremover. God byggekvalitet og bra løsninger. Overaskende lite kostnader utover driften. Ingen tegn til rust og lit
Mercedes-Benz C-klasse (2017)
Super bil punktum.
Mercedes-Benz Vito (2008)
Fin stilig bil, god å kjøre, er litt skeptisk til 4wd systemet når du virkelig trenger det.
Mercedes-Benz E-klasse (2007)
Det er noe spesielt med MB bare hør lyden når du let att døra Se bare hvor godt ifra seg gjort bilen er Jeg føler meg trygg både vinter og sommer bak rattet i denne bilen.
Mercedes-Benz C-klasse (2012)
Nøktern pålitelig bil med få feil.
Mercedes-Benz S-klasse (2009)
Har aldri hatt en bedre bil. Dette er min 3. Mercedes-Benz S-klasse i lang utgave og det blir igsrantert kke den siste. Strålende på absolutt alle måter.
Mercedes-Benz E-klasse AMG (2001)
Selv om bilen er gammel, 15 år, så er den veldig bra å kjøre, den er i en klasse for seg selv med så mye krefter og permanent firehjuls drift
Mercedes-Benz E-klasse (2012)
Meget komfortabel og praktisk bil. Solgte den med tungt hjerte da jeg måtte ha høyere bakkeklaring for å kunne kjøre frem til hytta.
Mercedes-Benz C-klasse (2012)
Godt fornøyd etter snart 40 000 km. Ingen driftsstopp, og rimelig i drift.
Mercedes-Benz C-klasse (1998)
Takluke/ cruise/ automat. St.vogn. Rust dessverre, utvendig men det er og vår feil... Alt i alt drømmebilen, egentlig. Komfort. Veldig greit bensinforbruk. Digger!
Mercedes-Benz E-klasse (1994)
Behagelig bil å kjøre
Mercedes-Benz E-klasse (1999)
Avantgarde versonen blir litt for lav til dagbli bruk i byen. Også problemer med snø. 170HK er kjekt. Pass på rust. Hjulbuer, dører, bagasjelokk og bjelker. Vedlikehold av automatkasse. "Evighet
Mercedes-Benz CLK (2001)
Har vært veldig heldig med bilen, den er kjørt lite og tatt godt vare på.
Mercedes-Benz E-klasse (2005)
God bil med masse plass. Har muligheter for å gi en del uforutsette utgifter såsom turbo, SBC bremsene, luftbelger og kompressor til nivåregulering. Kulene i forstillingen må byttes ca. hver 80000
Mercedes-Benz GLC (2016)
Kjempeglad i denne bilen og det er den tredje Mercedesen vi har, men den desidert beste og mest praktiske.
Mercedes-Benz C-klasse (2016)
Beste bilen jeg har hatt!
Mercedes-Benz B-klasse Electric Drive (2016)
Kort og godt en flott el-bil
Mercedes-Benz M-klasse (2012)
Slik en bil burde være!
Mercedes-Benz C-klasse (2015)
Fantastisk bil, best ewer
Mercedes-Benz E-klasse (2010)
Nydelig stor bil med komfort og kjøreglede
Mercedes-Benz Sprinter (2011)
Vi har 4 stk MB Sprinter fra 2011 til 2015. Samtlige har vært på verksted de siste 2 måneder. 1 motorhavari, 1 bil med feil på motorstyring. Lekkasje på antenne på tak. Feil må mellomaksel. Sto
Mercedes-Benz CLK (1999)
Jeg er veldig glad at jeg fortsatt har den Mercedesen. Lite kostnader på vedlikehold og ren kjøreglede!
Mercedes-Benz E-klasse (2001)
Rustbehandling/Vask veldig viktig
Mercedes-Benz C-klasse (2016)
Meget fornøyd med kjøreopplevelsen, og også totalkostnad på bil i denne klassen.
Mercedes-Benz M-klasse (2001)
En bil med ufortjent middelmådig rykte. Mistenker at dette kommer av brukerinduserte problemer og manglende stell/vedlikehold. Anbefaler å følge serviceintervaller. Dette er en bensinbil; skeptisk
Mercedes-Benz E-klasse (2006)
Bilen er god. Med unntak av bremse problemer (iritasjon)
Mercedes-Benz E-klasse (2013)
En fantastisk bil, verdt hver en krone.
Mercedes-Benz C-klasse (2008)
Hatt bilen siden 2010 uten store problemer,med unntak av bytte av teningslås nå i sommer 10000 kr. Bilen er litt lat med 136 hk.
Mercedes-Benz B-klasse (2015)
Veldig fornøyd, men kommer nok til å bytte den i en elbil av samme fype
Volkswagen e-Golf (2015)
En trivelig bil å kjøre på korte turer, men kvalitet er det ikke på deler av mekanikken. Klimaanlegget i denne bilen er total katastrofe.
Maxus Euniq6 (2023)
Veldig mye bil for pengene.
Tesla Model 3 (2022)
Veldig formøyd Veldig morsom og kjøreglede på topp
Volkswagen Golf (2013)
En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.
DS DS 7 Crossback (2021)
Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.
Lexus RZ (2026)
Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..
MG MG4 (2023)
Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Changan Deepal S05 (2026)
Helt topp! Premium følelse.
Mercedes-Benz C-klasse (2011)
Veldig god å kjøre.
Honda e:Ny1 (2024)
Mye bil for pengene
Hyundai IONIQ 6 (2023)
En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon