TV 2 Play
Min konto

Hvilken bil ser du etter?

Tilbake til front | Skriv en vurdering

Bilvurderinger for

Mercedes-Benz

Har du en Mercedes-Benz ? Skriv en vurdering

Snittkarakter 8.4/10

Basert på 1023 vurderinger

Mercedes-Benz høyest score

9.2 GLC Coupe (2017-) (9 stk)

9.1 E-klasse All-Terrain (2018-) (8 stk)

9.1 EQC (2019-) (45 stk)

9.0 B-klasse Electric Drive (2015-2017) (35 stk)

9.0 GLE (2015-) (12 stk)

8.9 GLA (2014-2019) (7 stk)

8.8 CLS (2011-2018) (11 stk)

Mercedes-Benz E-klasse (2006)

Av alle biler jeg har eid så er dette den jeg totalt sett har vært mest fornøyd med og har hatt over lengst periode.

Score 9.0

Vurdert av AsgeirJ2017

Mercedes-Benz A-klasse (2016)

Keldkr

Score 2.2

Vurdert av Tore

Mercedes-Benz E-klasse (1995)

Mye feil og trøbbel og skyhøyt blandet forbruk (1,4 l/mil). Grei komfort og god plass, men har lagt ut snart 150 000 kr på bilen som knapt har gått 150 000 kr.

Score 3.8

Vurdert av Lerke

Mercedes-Benz Vito (2012)

Grei varebil. Beste (eneste) alternativet når man vil ha 4x4 og en ordentlig automat.

Score 6.6

Vurdert av E46d2004

Mercedes-Benz C-klasse (1997)

Kjøpt brukt i -94 260 000km automat. Nå,13 år senere og 370 000 km på telleren må jeg si dette har vært et trivelig bekjentskap. SVÆRT lite har gått galt, og minimalt med reparasjoner. Frem

Score 9.2

Vurdert av Pert

Mercedes-Benz A-klasse (2013)

Kjøpte denne som konebil som en av de første leverte i Norge. Kostet på ekstra med alt komfor utstyr som var tilgjengelig, og det ble en meget pen bil, valgt ikke å ha AMG iåm at jeg var redd den

Score 7.8

Vurdert av FLOS

Mercedes-Benz E-klasse (2005)

Bra bil, men div.rust problemer og elektrisk feil. Feks.bakluke

Score 5.0

Vurdert av Hayri

Mercedes-Benz C-klasse (2012)

Har hatt bilen i over 4 år, ingen uforutsette regninger, 2 ganger EU-kontroll uten merknader. Herlig bil

Score 8.6

Vurdert av Kalle

Mercedes-Benz SLK AMG (2013)

Verdens beste bil, mye kjøreglede.

Score 9.6

Vurdert av Skilling

Mercedes-Benz C-klasse (2015)

Bra med garanti da denne bilen hadde flere stopp og stort forbruk på deler. Påkostet flere 100.000 kr. Bilen er kjørt kun 60.000 km

Score 5.4

Vurdert av Skilling

Mercedes-Benz E-klasse (2011)

Super bil. Den beste ( og dyreste ) av de 22 bilene jeg har hatt ( de fleste har vært ganske nye)

Score 9.6

Vurdert av Fred

Mercedes-Benz M-klasse (2008)

Bestilte og importerte bilen ny i Hamburg og har vært godt fornøyd. Hadde først kjøpt en Ford F250 som trekkvogn til 3,5tonns båthenger, men solgte den og gikk over til MLen. Tro det eller ei, me

Score 8.6

Vurdert av Olsyno

Mercedes-Benz E-klasse (2008)

Meget bra bil. Har ikke hatt noen verkstedopphold unntatt årlig service.

Score 8.4

Vurdert av Florian

Mercedes-Benz C-klasse AMG (2015)

Supet

Score 9.8

Vurdert av Skallen

Mercedes-Benz C-klasse (2015)

Egentlig veldig fornøyd med bilen, men ble litt skremt da jeg opplevde at elektronikken plutselig sviktet totalt. Bilen ville ikke starte, og lot seg ikke reparere på stedet, men måtte hentes av se

Score 8.2

Vurdert av Chelseadrugstore

Mercedes-Benz C-klasse (2015)

Fantastisk god og trygg bil å kjøre. Hele bilen kjennes trygg og stabil å kjøre, god kundemottakelse og service. (storfornøyd) Kona elsker å kjøre bilen.

Score 9.8

Vurdert av Kisja

Mercedes-Benz C-klasse (2003)

Fin, trygg og morsom. Akkurat passe stor, men litt dårlig benplass i baksetet.

Score 7.6

Vurdert av Lennart

Mercedes-Benz E-klasse (1994)

For en bensinbil som nå har gått 390.000 så er jeg veldig fornøyd

Score 8.4

Vurdert av Simska

Mercedes-Benz GL-klasse (2015)

Fin og sikker bil, godt med utstyr.

Score 7.6

Vurdert av Lars

Mercedes-Benz E-klasse Cabriolet (2011)

Dette er en fantastisk fin bil,og en bil å stole på. En kjøreglede som er meget bra. Og et forbruk på 0,54 på langkjøring.

Score 8.4

Vurdert av 0jsteen

Mercedes-Benz CLA (2017)

Ok bil. Super kjørekomfort. Kunne tenkt meg seter med mer støtte. Bedre bagasjeromsløsning/ åpning. Ein del dekkstøy. Genialt behagelig ratt. Supert panoramatak.

Score 6.6

Vurdert av Alias

Mercedes-Benz GLK (2009)

Veldig godt fornøyet. Hatt bilen i 5 år og kommer til å beholde den en god stund fremover. God byggekvalitet og bra løsninger. Overaskende lite kostnader utover driften. Ingen tegn til rust og lit

Score 7.4

Vurdert av hansern

Mercedes-Benz C-klasse (2017)

Super bil punktum.

Score 8.8

Vurdert av Bobrulle

Mercedes-Benz Vito (2008)

Fin stilig bil, god å kjøre, er litt skeptisk til 4wd systemet når du virkelig trenger det.

Score 5.2

Vurdert av Liagutt

Mercedes-Benz E-klasse (2007)

Det er noe spesielt med MB bare hør lyden når du let att døra Se bare hvor godt ifra seg gjort bilen er Jeg føler meg trygg både vinter og sommer bak rattet i denne bilen.

Score 8.6

Vurdert av Gunnar07

Mercedes-Benz C-klasse (2012)

Nøktern pålitelig bil med få feil.

Score 6.6

Vurdert av Sophus

Mercedes-Benz S-klasse (2009)

Har aldri hatt en bedre bil. Dette er min 3. Mercedes-Benz S-klasse i lang utgave og det blir igsrantert kke den siste. Strålende på absolutt alle måter.

Score 10

Vurdert av Kjell

Mercedes-Benz E-klasse AMG (2001)

Selv om bilen er gammel, 15 år, så er den veldig bra å kjøre, den er i en klasse for seg selv med så mye krefter og permanent firehjuls drift

Score 7.6

Vurdert av Terje

Mercedes-Benz E-klasse (2012)

Meget komfortabel og praktisk bil. Solgte den med tungt hjerte da jeg måtte ha høyere bakkeklaring for å kunne kjøre frem til hytta.

Score 9.8

Vurdert av Halvor

Mercedes-Benz C-klasse (2012)

Godt fornøyd etter snart 40 000 km. Ingen driftsstopp, og rimelig i drift.

Score 8.2

Vurdert av Cocakongen

Mercedes-Benz C-klasse (1998)

Takluke/ cruise/ automat. St.vogn. Rust dessverre, utvendig men det er og vår feil... Alt i alt drømmebilen, egentlig. Komfort. Veldig greit bensinforbruk. Digger!

Score 7.6

Vurdert av Bbbb

Mercedes-Benz E-klasse (1994)

Behagelig bil å kjøre

Score 9.6

Vurdert av ulfel

Mercedes-Benz E-klasse (1999)

Avantgarde versonen blir litt for lav til dagbli bruk i byen. Også problemer med snø. 170HK er kjekt. Pass på rust. Hjulbuer, dører, bagasjelokk og bjelker. Vedlikehold av automatkasse. "Evighet

Score 6.4

Vurdert av Johnnyson

Mercedes-Benz CLK (2001)

Har vært veldig heldig med bilen, den er kjørt lite og tatt godt vare på.

Score 8.4

Vurdert av Frank

Mercedes-Benz E-klasse (2005)

God bil med masse plass. Har muligheter for å gi en del uforutsette utgifter såsom turbo, SBC bremsene, luftbelger og kompressor til nivåregulering. Kulene i forstillingen må byttes ca. hver 80000

Score 7.2

Vurdert av Steinar

Mercedes-Benz GLC (2016)

Kjempeglad i denne bilen og det er den tredje Mercedesen vi har, men den desidert beste og mest praktiske.

Score 9.8

Vurdert av Knuto

Mercedes-Benz C-klasse (2016)

Beste bilen jeg har hatt!

Score 7.8

Vurdert av 5000ft

Mercedes-Benz B-klasse Electric Drive (2016)

Kort og godt en flott el-bil

Score 10

Vurdert av pellings

Mercedes-Benz M-klasse (2012)

Slik en bil burde være!

Score 9.4

Vurdert av TheDarkSide

Mercedes-Benz C-klasse (2015)

Fantastisk bil, best ewer

Score 7.8

Vurdert av Nilsen

Mercedes-Benz E-klasse (2010)

Nydelig stor bil med komfort og kjøreglede

Score 8.4

Vurdert av frankm

Mercedes-Benz Sprinter (2011)

Vi har 4 stk MB Sprinter fra 2011 til 2015. Samtlige har vært på verksted de siste 2 måneder. 1 motorhavari, 1 bil med feil på motorstyring. Lekkasje på antenne på tak. Feil må mellomaksel. Sto

Score 4.6

Vurdert av Master

Mercedes-Benz CLK (1999)

Jeg er veldig glad at jeg fortsatt har den Mercedesen. Lite kostnader på vedlikehold og ren kjøreglede!

Score 7.8

Vurdert av Raymond

Mercedes-Benz E-klasse (2001)

Rustbehandling/Vask veldig viktig

Score 10

Vurdert av Troeil

Mercedes-Benz C-klasse (2016)

Meget fornøyd med kjøreopplevelsen, og også totalkostnad på bil i denne klassen.

Score 9.6

Vurdert av KalleAlias

Mercedes-Benz M-klasse (2001)

En bil med ufortjent middelmådig rykte. Mistenker at dette kommer av brukerinduserte problemer og manglende stell/vedlikehold. Anbefaler å følge serviceintervaller. Dette er en bensinbil; skeptisk

Score 8.2

Vurdert av Egyptolog

Mercedes-Benz E-klasse (2006)

Bilen er god. Med unntak av bremse problemer (iritasjon)

Score 8.2

Vurdert av Osab

Mercedes-Benz E-klasse (2013)

En fantastisk bil, verdt hver en krone.

Score 8.4

Vurdert av OJtrucker

Mercedes-Benz C-klasse (2008)

Hatt bilen siden 2010 uten store problemer,med unntak av bytte av teningslås nå i sommer 10000 kr. Bilen er litt lat med 136 hk.

Score 7.6

Vurdert av AudiIDA

Mercedes-Benz B-klasse (2015)

Veldig fornøyd, men kommer nok til å bytte den i en elbil av samme fype

Score 9.6

Vurdert av GJKN

Siste vuderinger

Volkswagen e-Golf (2015)

En trivelig bil å kjøre på korte turer, men kvalitet er det ikke på deler av mekanikken. Klimaanlegget i denne bilen er total katastrofe.

Score 6.2

Vurdert av helsol

Maxus Euniq6 (2023)

Veldig mye bil for pengene.

Score 9.0

Vurdert av Geir

Tesla Model 3 (2022)

Veldig formøyd Veldig morsom og kjøreglede på topp

Score 7.8

Vurdert av Twinn

Volkswagen Golf (2013)

En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.

Score 8.8

Vurdert av RolfV

DS DS 7 Crossback (2021)

Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.

Score 8.6

Vurdert av Eldar

Lexus RZ (2026)

Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..

Score 7.4

Vurdert av Maxi

MG MG4 (2023)

Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,

Score 3.0

Vurdert av Rune

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Changan Deepal S05 (2026)

Helt topp! Premium følelse.

Score 8.8

Vurdert av IvarA

Mercedes-Benz C-klasse (2011)

Veldig god å kjøre.

Score 7.4

Vurdert av Tommy

Honda e:Ny1 (2024)

Mye bil for pengene

Score 9.2

Vurdert av Olles

Hyundai IONIQ 6 (2023)

En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon

Score 9.4

Vurdert av Arne