Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Problemer med hybridfunksjon og rusttendenser trekker ned vurderingen av denne bilen kraftig, som ellers er en helt ok, praktisk og kostnadseffektiv bil.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
God bil. Har det som behøves av utstyr. Infotainment systemet er gammelt. Løsning for fjernstyring via app likeså; gammelt og tungvint. Mye piping fra systemet. Ikke lett å finne frem i menyer o
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
God bil å kjøre, god plass for passasjerer. Liker ikke at det ikke går å bremse på gir i lange nedover bakker, kun regenerert bremsing. Sliter mer bremser. Å veldig skuffet over lakk og stål kv
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Bra bil. Men savner en skikkelig parkeringsvarmer som man kan nå via en app.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Veldig fornøyd. Vi trengte firehjulstrekker med god plass etter hyttekjøp. Bilen lever godt opp til forventingene. Kjører så og si elektrisk tilogfra jobb i det daglige.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Trygg og fin familiebil. Eneste irritasjonsmomentet mitt er at ved akselerasjon så spretter turtallet opp på max med en gang. Det «høres» feil ut i mine ører.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Hadde 2014-modell tidligere av samme type. Kjøpte ny i 2020 fobi jeg var så godt fornøyd med bilen
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Fornøyd med bilen med unntak av automatkassen som sitter i den. Den sliter jeg med å akseptere grunnet turtallet som fyker til topps altfor ofte.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Fantastisk god bil som har forandet meg fra skeptiker til ihuga fan. Helt rå bil når det gjelder fremkommelighet i snø. Det beste er at automatikken gjør det nesten umulig å kjøre seg fast. Med
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Krav til service pr. 12 mnd til en kostnad på ca. 7500.- for å opprettholde garantien er helt på tryne. Kjører 5000-6000 km pr. år. Dette medfører servicekostnader på kr. 12-15.- pr. mil. Sikk
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Hadde den gått det som den i utgangspunktet skulle gjøre, så hadde denne vært helt super. Kan nævnes at S Edition er en smule stiv i fjæring/demping. Bygd for fart
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Kjempefornøyd med både bil og servis hos Motor Forum. Er tross alt 7 års garanti, og det sier jo litt om kvalitet.
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Meget godt fornøyd, men noe knotete instruksjonsbok
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Dette er den 3 Outlandern jeg eier. Hadde først en -13 mod. Diesel, så en -16 mod. Phev ladbar hybrid og nå en -19 mod Phev ladbar hybrid. Utrolig gode biler med topp kvalitet. Ingen av disse 3 bi
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Kjører kun på strøm i hverdagen, på turer tar bensinen over. O,7 på mila med fullastet bil på nesten 2 tonn er ikke dårlig. Masse plass, lettkjørt og behagelig.
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Med en gjennomsnittlig kjørelengde på 4-5 mil pr dag fungerer rekkevidden bra. Vår bil er 2019 mod med S Line interiør med gode seter og Instyle + fjæring. Dette kan anbefales. Dette gir god komf
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Kortere elektrisk rekkevidde i praksis. Hadde sett frem til ny Outlander som kommer i 21 med mye lengre rekkevidde, men det blir nok noe annet....
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Svært godt fornøyd med bil og forhandler. Ikke å forglemme; hele 7 års nybilgaranti!
Mitsubishi Outlander PHEV (2018)
Er en helt grei bil. Helt til nå at bilen er blitt 5 år og 3 månder gamel. Varmevifta elektisk har startet med å subbe med viftebladene en eller annen plass. Veldig irriterende lyd.
Mitsubishi Outlander PHEV (2018)
En problemfri bil uten spesielt gode kjøreegenskaper mye hjulstøy. Bilen har en god fremkommelighet på snø. Til daglig foretrekker jeg å kjøre min gamle Rexton diesel med bedre seter og mindre
Mitsubishi Outlander PHEV (2018)
Har hatt bilen i snart 1 år. Veldig fornøyd. Bare problem med varme apparat. Garantisak. Skal nå på 4 års service. 8000 kr
Mitsubishi Outlander PHEV (2018)
Utrolig stille. Ihvertfall sammenlignet med min forrige outlander 2011. Hører nesten ikke motor . Og selv hjulene med pigger er godt lydisolert
Mitsubishi Outlander PHEV (2018)
Kjører du daglig mindre enn 3 mil tur retur eller kan lade etter 3 mil så får du en bil som er rimelig i forbruk og som er alsidig i bruk. Veldig godt kjøp for min del.
Mitsubishi Outlander PHEV (2018)
Godt fornøyd med bilen, men forbruket er noe som bør rettes opp. Jeg kjøpte bilen for å få ned drivstoffkostnadene. Bensinmotoren i bilen sørger for at forbruket selv med strøm ligger høyere e
Mitsubishi Outlander PHEV (2018)
Gjelder 2019 PHEV / 230hk. Totalt sett en fin bil, men straks du har brukt opp strømmen på batteriet, blir bensinforbruket veldig høyt!
Mitsubishi Outlander PHEV (2018)
Mye bil for pengene og hyggelig forbruk (avhengig av kjøremønster). Komforten er ikke optimal pga typiske asiatiske seter med liten støtte. Mye utstyr for pengene.
Mitsubishi Outlander PHEV (2018)
Svært mye bil for pengene. God plass. Ypperlig familiebil. Driftsikker bil.
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Helt grei bil. Ingen premium følelse. Vi kjøpte bilen ny og har hatt årlig service. Ikke byttet noe bortsett fra det som er inkludert i servicen. Bremser og 12 volts batteri er heller ikke byttet.
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Man får mye bil for penga. Men den er ikke for alle. Jeg er godt fornøyd med den og det er nok folk flest også. men det blir nok ikke outlander neste gang. jeg må ha bil med større motor.
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Relativt greit med bil for pengene, men om du bryr deg om vedlikehold av bil ville eg ha styrt unna. Service hos mitsubishi er er deal braker for oss når vi skal kjøpe neste bil, ellers er vi jevnt
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Flott familiebil. Ikke hatt noe kostnader utenom service. Fremragende fremkommelighet sommet og vinter. Bra bagasjerom med el-bakluke. Ett minus er den såkalte talestyrte tlf løsningen. Ikke bra!
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Hadde det ikke vært for at bilen har en kjent konstruksjonsfeil som fører til løst førersete (som MotorForum mener er normalt og man som kjøper må lære seg til å leve med), ville bilen ha vær
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Solid og praktisk bil.
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Solid og praktisk bil.
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
En god bil, men svært sterk indre electrosmog. Slår ut på maks rødt i førersetet og bena med impedansemåler. Over 50 milligaus ! Har fått ømt hofteledd på høyre side, antagelig pga. den rel
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
En god bil, men svært sterk indre electrosmog. Slår ut på maks rødt i førersetet og bena med impedansemåler. Over 50 milligaus ! Har fått ømt hofteledd på høyre side, antagelig pga. den rel
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Veldig fornøyd. Har hatt både 2015 og 2017 modell. Masser av utstyr, mye du ikke visste du trengte på 2017-utgaven. Men du venner deg fort til det. Godt utsyn fra førerplass ikke minst pga. de sto
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Ideell for vår kjøring. Kjører for det meste 20-50 km. Har hatt 4 stk langturer @500 km uten lading og 1 langtur på 1800 km.
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Beste kjøp i denne prisklassen uten tvil!
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Lav kvalitetsfølelse, dårlige seter, og høyt forbruk når batteriet er tomt. Alt annet er veldig bra!
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Meget gode kjøreegenskaper og komfortvarme utrolig kjapt på kalde dager
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Meget godt fornøyd , enig med en annen her , beste bilen noensinne for meg.
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Generelt stort sett fornøyd med bilen. Men man merker som nevnt tidligere at dette ikke er en premiumbil.
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Har kun hatt bilen i litt over 1mnd. men er så langt veldig fornøyd. Har mye små kjøring og har så langt stort sett kun kjørt elektrisk. Har fylt ca. 9 liter bensin til nå. Ser at rekkevidde
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Elsker denne bilen! Fantastisk mye bil for pengene. Kjempefornøyd!
Mitsubishi Outlander PHEV (2016)
Kjørt 170 000 på drøyt 7 år. Skiftet bremseskiver foran og bak. Det neste blir nok nytt 12V batteri. Fulgt servicer. Veldig pålitelig og praktisk bil med god bagasjeplass.
Mitsubishi Outlander PHEV (2016)
Billig familie bil som funker fint til hytta. Men blir nok første og siste hybrid bil på oss. Katastrofe med varmeapparatet. Her burde fabrikken kommet med en kompensasjon for di som er berør
Mitsubishi Outlander PHEV (2016)
Faktisk mye bil for pengene, men den er langt fra sportslig, og humper og svaier på de minste ujevnheter. Billig i daglig drift (hvis strømprisen er grei), og greit med plass, selv med to barn og st
Mitsubishi Outlander PHEV (2016)
Veldig fornøyd med bilen, men svært dyr i drift på vinteren under kalde forhold. (Nord-Norge) Det er eneste grunn til et evt utbytte av Outlanderen, ellers er man storfornøyd. Bilen tar seg veldig
Mitsubishi Outlander PHEV (2016)
God bil mhp motor og gear. Oversiktlig fører plass. Synes pris er realistisk ift. opplevelse av bilen. Uten statlig subsidier mener jeg denne bilen hadde blitt for dyr ift. hva du får.
BMW iX M60 (2022)
Min beste bil hittil, og jeg har hatt endel
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Helt grei bil. Ingen premium følelse. Vi kjøpte bilen ny og har hatt årlig service. Ikke byttet noe bortsett fra det som er inkludert i servicen. Bremser og 12 volts batteri er heller ikke byttet.
Opel Insignia (2009)
Veldig fornøyd dei 12 åra eg eigde insignia.
Volvo V90 Cross Country (2018)
Beste bilen vi har hatt. 10/10! Bilen har aldri hatt driftsstans på sine 406000km, det sier sitt om kvaliteten på bilen. Fantastiske kjøreegenskaper.
Opel Insignia (2011)
En flott og pen bil den gang. Opc gjør sitt. Traff en elg med den i høy hastighet i 2019. Sikkerheten er bra. Måtte kondemneres. Kjøpt Passat... Savnet denne.
Hyundai Kona electric (2024)
Kan absolutt anbefales. Trygg og godt sammenskrudd.
Ford Mustang Mach-E (2021)
Bank i bordet for en God bil. Håper at den helder seg i 10 år
Opel Grandland X (2021)
Fin å kjøre. Veldig rask i sportsmodus. Faktiske hovedlys. Høy bakkeklaring. God plass. Gode seter. Billig service.
Ford Mondeo (2005)
Skulle aldri ha Ford… ble til et hyggelig bekjentskap og et 7 år langt hyggelig bekjentskap. God å kjøre, lavt forbruk, hyggelige priser på service/rep. God plass og god å trekke tilhenger med.
Peugeot 308 (2016)
Dette var min første Peugeot, og ryktet om merkets dårlige kvalitet er ufortjent. Denne var et hyggelig bekjentskap, virket solid bygd og flott design. Interiørkvaliteten ikke i toppskiktet, ute
Toyota RAV4 (2007)
«Slarvig» konstruksjon av motor/gir. Gode og trygge kjøreegenskaper til biltypen å være, føltes nesten litt sporty. Sterk motor (så lenge den fungerte) og lavt drivstofforbruk. Ingen racerbi
Audi Allroad (2008)
Har ingen planer om å bytte den inn. Svært billig bilhold i forhold til å kjøpe ny med påfølgende verditap. Samme opplevelse og kjøreglede nå som da den kom fra utstillingsvinduet i 2008. Jeg
BMW 3-Serie (2017)
9/10. ikke full pott grunnet lav rekkevidde på ren-elektrisk, og alt for liten bensintank. Ellers er den utrolig komfy for en 190cm person, og kan justerere ratt feedback. Sparker godt, gitt kraften.
BMW 7-Serie (2002)
En helt super bil Ã¥ kjøre , men vær obs pÃ¥ utrolige priser pÃ¥ deler. Kjøper du brukt , sÃ¥ sjekk at følgende er ok : Forstilling , Bremser , oljelekkasjer pÃ¥ toppdeksler, kamdeksler , feil pÃ
Hyundai Kona electric (2020)
Beste bilen vi har hatt til nå med tanke på komfort, setene er som støpt til meg og min kone er også fornøyd. Mange mener den støyer litt mye men det synes jeg er litt overdrevet.