Vurdert av Jandur
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Veldig høyt bensinforbruk, batteridrift holder et par mil, men effektivt bare over 10 varmegrader. Rustutsatt mot kanter. dårlig kvalitet på og montering av plast- og gummidetaljer.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Problemer med hybridfunksjon og rusttendenser trekker ned vurderingen av denne bilen kraftig, som ellers er en helt ok, praktisk og kostnadseffektiv bil.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
God bil. Har det som behøves av utstyr. Infotainment systemet er gammelt. Løsning for fjernstyring via app likeså; gammelt og tungvint. Mye piping fra systemet. Ikke lett å finne frem i menyer o
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
God bil å kjøre, god plass for passasjerer. Liker ikke at det ikke går å bremse på gir i lange nedover bakker, kun regenerert bremsing. Sliter mer bremser. Å veldig skuffet over lakk og stål kv
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Bra bil. Men savner en skikkelig parkeringsvarmer som man kan nå via en app.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Veldig fornøyd. Vi trengte firehjulstrekker med god plass etter hyttekjøp. Bilen lever godt opp til forventingene. Kjører så og si elektrisk tilogfra jobb i det daglige.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Trygg og fin familiebil. Eneste irritasjonsmomentet mitt er at ved akselerasjon så spretter turtallet opp på max med en gang. Det «høres» feil ut i mine ører.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Hadde 2014-modell tidligere av samme type. Kjøpte ny i 2020 fobi jeg var så godt fornøyd med bilen
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Fornøyd med bilen med unntak av automatkassen som sitter i den. Den sliter jeg med å akseptere grunnet turtallet som fyker til topps altfor ofte.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Fantastisk god bil som har forandet meg fra skeptiker til ihuga fan. Helt rå bil når det gjelder fremkommelighet i snø. Det beste er at automatikken gjør det nesten umulig å kjøre seg fast. Med
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Har kjørt Mits. siden 2000, har aldri hatt problemer, ikke en reperasjon på noen av bilene.
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Krav til service pr. 12 mnd til en kostnad på ca. 7500.- for å opprettholde garantien er helt på tryne. Kjører 5000-6000 km pr. år. Dette medfører servicekostnader på kr. 12-15.- pr. mil. Sikk
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Hadde den gått det som den i utgangspunktet skulle gjøre, så hadde denne vært helt super. Kan nævnes at S Edition er en smule stiv i fjæring/demping. Bygd for fart
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Kjempefornøyd med både bil og servis hos Motor Forum. Er tross alt 7 års garanti, og det sier jo litt om kvalitet.
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Meget godt fornøyd, men noe knotete instruksjonsbok
Tesla Model Y (2021)
Este alt er bra. Litt treg blinklys bryter tilbake.
Skoda Enyaq (2023)
Alt i alt godt fornøyd og går trolig for Skoda videre.
Nissan Ariya (2023)
En helt problemfri bil som innfrir alle forventninger
Volvo XC90 (2021)
har bytter varmeapparat, ledninger , dørlåser , baklukemotorer 5 ganger , takuke , bensinlokk, elbakaksel pluss rep av data på bilen , så d skal mye til at d blir Volvo neste bil , Arnstein
Skoda Enyaq (2022)
Totalt sett er jeg veldig fornøyd med bilen. Hadde kanskje ønsket meg hyppigere og bedre oppdatering av software, det er vel det eneste som skuffer, men det kan virke som om dette er en utfordring f
Polestar 2 (2020)
Beste bilen jeg har hatt. H. 55år hvit mann.
Polestar 2 (2021)
Fantastisk fin bil. Skal beholde den i mange år til og kjøpe ny Polestar etterhvert. Kanskje en Polestar 7?
Nissan Ariya (2023)
Totalt sett er vi veldig fornøyd med valget av Nissan Ariya og så langt har det vært en fornøyelse å eie denne bilen. Kan absolutt anbefale denne bilen
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
Ser mangen snakker om 1l på 100km. Har kun klart å oppnå dette ved å dra tung henger. Rundt Sverige og Danmark i ferien med bilen full i familie, telt og bagasje samt takboks, så ligger snittet s
Volkswagen ID.4 GTX (2022)
God bil å kjøre. Elendig IT løsninger. Ubrukelig App.
BYD Sealion 7 (2025)
Meget bra bil men radioen svikter hele tiden. Sluttet å bruke den, for meget utfall. Verksted har ikke klart å rette opp.
Nissan Qashqai (2014)
Jeg er totalt sett veldig fornøyd med bilen. Den er nå kjørt 185 000 km og oppfører seg som ny. Lite rust. Siden bruksverdien er større enn markedspris blir jeg nok kjørende med denne lenge.
Volvo V90 (2019)
Herlig kjøretøy, men Volvo logistikk er for tiden det eneste som trekker ned på bilen. Faktisk eneste grunnen til å ikke velge Volvo som neste bil.
Polestar 2 (2020)
Dette er en fantastisk bil, de som mener denne bilen ikke leverer rekkevidde som som lovet kjører bilen feil! Bilen klarer Oslo - Stockholm på høyhastighetsveier med bare ett kort ladestopp og Berg
Audi e-tron (2019)
Svært god bil å kjøre, stilig å se på. Lader raskt. Katastrofalt verditap, dyr forsikring og stort sjansespill å eie etter garanti er gått ut. Motor/drivverksforsikring dekker en hel del, men