Vurdert av Niklas
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Veldig høyt bensinforbruk, batteridrift holder et par mil, men effektivt bare over 10 varmegrader. Rustutsatt mot kanter. dårlig kvalitet på og montering av plast- og gummidetaljer.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Veldig fornøyd
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Problemer med hybridfunksjon og rusttendenser trekker ned vurderingen av denne bilen kraftig, som ellers er en helt ok, praktisk og kostnadseffektiv bil.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
God bil. Har det som behøves av utstyr. Infotainment systemet er gammelt. Løsning for fjernstyring via app likeså; gammelt og tungvint. Mye piping fra systemet. Ikke lett å finne frem i menyer o
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
God bil å kjøre, god plass for passasjerer. Liker ikke at det ikke går å bremse på gir i lange nedover bakker, kun regenerert bremsing. Sliter mer bremser. Å veldig skuffet over lakk og stål kv
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Bra bil. Men savner en skikkelig parkeringsvarmer som man kan nå via en app.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Veldig fornøyd. Vi trengte firehjulstrekker med god plass etter hyttekjøp. Bilen lever godt opp til forventingene. Kjører så og si elektrisk tilogfra jobb i det daglige.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Trygg og fin familiebil. Eneste irritasjonsmomentet mitt er at ved akselerasjon så spretter turtallet opp på max med en gang. Det «høres» feil ut i mine ører.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Hadde 2014-modell tidligere av samme type. Kjøpte ny i 2020 fobi jeg var så godt fornøyd med bilen
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Fornøyd med bilen med unntak av automatkassen som sitter i den. Den sliter jeg med å akseptere grunnet turtallet som fyker til topps altfor ofte.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Fantastisk god bil som har forandet meg fra skeptiker til ihuga fan. Helt rå bil når det gjelder fremkommelighet i snø. Det beste er at automatikken gjør det nesten umulig å kjøre seg fast. Med
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Har kjørt Mits. siden 2000, har aldri hatt problemer, ikke en reperasjon på noen av bilene.
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Krav til service pr. 12 mnd til en kostnad på ca. 7500.- for å opprettholde garantien er helt på tryne. Kjører 5000-6000 km pr. år. Dette medfører servicekostnader på kr. 12-15.- pr. mil. Sikk
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Hadde den gått det som den i utgangspunktet skulle gjøre, så hadde denne vært helt super. Kan nævnes at S Edition er en smule stiv i fjæring/demping. Bygd for fart
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Kjempefornøyd med både bil og servis hos Motor Forum. Er tross alt 7 års garanti, og det sier jo litt om kvalitet.
Opel Insignia (2018)
Av alle bilene jeg har hatt (maaaange), er dette den beste. Kvier meg for å bytte den, tviler på at jeg kan få noe som er like bra.
Citroën Xsara (2002)
Underlig bil som kan være utrolig slapp å kjøre når motoren er kald - da skjer det noe med motorstyringa som gjør at man ikke har all kraften tilgjengelig. Ubrukelig når du bor ved en bratt oppo
Honda Stream (2003)
Muligens den beste bilen jeg har hatt. Robust, pålitelig, morsom å kjøre, hinsides praktisk. Det er en skam at Honda aldri hentet etterfølgeren Jade til Norge, eller tilbyr en tilsvarende elektris
Nissan Primera (1996)
Primera solgte godt fordi dette var en bil som lytta til sjåføren. Morsom å kjøre, mens den også var romslig og praktisk.
Hyundai i20 (2015)
Denne bilen var ment som en mellomløsning og overrasket meg stort. Veldig kjekk å kjøre, enkel å eie, pen å se på i det rette lyset. Rett og slett et blinkskudd for en rimelig penge.
Toyota Camry (2002)
Dette var en overraskende god familiebil. Romslig, stille, føltes trygg. Godt utstyrt og manet til forsiktig kjøring. Ufattelig lett å selge, første kjøper ringte umiddelbart etter at jeg trykket
Nissan Leaf (2023)
Fin og enkel bil som det er mange av i Norge. Dessverre er kvaliteten på de nyere bilene vesentlig dårligere enn på de tidligere modellene som kom fra Japan. Det irriterer. Ellers kommer vi til å
Nissan Leaf (2012)
Kjøpt i '16 som et eksperiment - klarer vi oss med elbil som bil #2? - og så ville alle egentlig kjøre denne. Fantastisk kjøp som en rimelig, praktisk, veldesignet bil av høy kvalitet. Fikk oss t
Kia Optima PHEV (2018)
En helt grei bil for deg som trenger en ladbar stasjonsvogn rimelig. Eneste konkurrent som også har samme komfortnivå - oppvarma ratt, varme i alle seter og kjøling foran - er Volvo V90 og den kost
Volvo XC70 (2015)
Fornøyd men ikke mere.
Toyota RAV4 (2021)
Har kjørt 20780 km. Vinterhjul flasser i lakken. Har reklamert til Toyota Drammen. Har nå godt 7 mnd men de vil at jeg skal betale halvarten på nye felger men det blir ikke akseptert av meg.
BMW Z4 (2014)
Beste og morsomste bilen jeg har hatt, helt utrolig fornøyd. Ser og føles veldig bra ut, skikkelig godbil! Fin på vinterføre, bra ESP som gjør det gøy på is og snø. 20i avtomat gir nok til at
Citroën C5 Aircross (2020)
Veldig fornøyd med bilen etter at den har gått i fem år uten det minste problem. Veldig god komfort, lavt forbruk til å være en høyreist bil. God til å ta seg fram ved dårlig føre uten firehj
Tesla Model Y (2025)
Veldig mye bil for pengene og mange gode løsninger. Kunne vært bedre autopilot og vanskelig å finne dørhåndtak i mørket
Volkswagen Passat (2017)
Bilen måtte vrakes etter kjørte 185000 km grunnet girkasse havari, iflg merkeverksted i Tyskland.Ny kasse koster omlag 180.000 kroner, og jeg mistenker at kassen kunne vært reparert for en lavere p