Audi e-tron (2023)
En drøm av en bil og kjøre få som slår e tron på komfort! Bra med krefter i den lader ekstremt fort selv med kun 150 kWh som maks god plass og er kjempe fornøyd med bilen
Audi e-tron (2022)
Nydelig komfort, flott å se på, passe bra rekkevidde, mye GDPR knot og samtykke v oppstart og i app, meningsløs «in app» kjøp av lysfunksjoner som burde være standard på en premium bil.
Audi e-tron (2022)
Fantastisk god kjøreopplevelse. Luftfjæringen gjør en humpete vei til E6. Den lader enormt hurtig. Minuset er at bagasjerommet er litt for lite for oss, men ellers oppleves kupeen/ benplass stor.
Audi e-tron (2022)
Kjøregleden oppveier for de negative trekkene senne bilen har. Morsomste bilen jeg har eid.
Audi e-tron (2022)
Min beste bil så langt. En fryd å kjøre:-) Lader raskt selv om max effekt ikke er på topp.
Audi e-tron (2022)
Trafikk og vinstøy. Hei. Jeg kjøpte en ny Audi etron i november 2023. Jeg synes bilen er fin, god og kjøre, praktisk og alt slikt. Det er bare en ting som jeg synes er veldig irriterende og plag
Audi e-tron (2022)
Kunne gått lengre, men lader raskt slik at turer til vestlandet og Trondheim har gått problemfritt
Audi e-tron (2022)
God fremkommelighet og god kvalitet
Audi e-tron (2021)
Topp bil. Kommer til å kjøre den til den ikke vil mer.
Audi e-tron (2021)
Har kjørt snart 60.000 km, og er meget fornøyd med bilen totalt sett. Den er svært komfortabel, har gode kjøreegenskaper til å være en såpass stor bil og premiumfølelsen er absolutt til stede.
Audi e-tron (2021)
Alltid noe tull med bilen, app virker nesten aldri, elendig service fra Møller, og et økonomisk katastrofeprosjekt
Audi e-tron (2021)
Den beste og driftsmessige bil jeg noensinne har hatt. Viktig å velge sportsseter for originale er ikke så gode. Meget fornøyd og koser meg bak rattet. Kan absolutt anbefales.
Audi e-tron (2021)
Fin bil og etter barnefeilene så har alt virket topp. Men opplading til 390 km som oppgitt er ikke mulig foreløpig. Bilder nedenfor viser vann i baklukelysene og som kan dreneres ut via plastdeksel
Audi e-tron (2021)
En kul bil, med mange gode egenskaper. Dessverre er det for mange feil/mangler ved bilen, samt høyt forbruk.
Audi e-tron (2021)
Utrolig komfortabel bil, god plass, og ingen feil
Audi e-tron (2021)
Bra bil!
Audi e-tron (2021)
Veldig komfortabel bil å kjøre, kommer seg frem de fleste plasser selv på en heftig vinterdag. Luftfjæringen er fantastisk for forskjellige kjøremoduser. Merker nesten ikke at man trekker en tung
Audi e-tron (2021)
Bil som ser ok ut, ser stor ut utvendig, men koster mye, lite bagasjerom, ofte feil på noe, går ikke langt
Audi e-tron (2021)
Bra bil, men verkstedet greier ikke å løse feil.
Audi e-tron (2021)
Min andre e-tron, denne er helt feilfri så langt, og veldig behagelig bil å kjøre, ser ut til at Audi er kvitt barnesykdommer nå, nesten alt utstyr utenom soltak, veldig fornøyd.
Audi e-tron (2021)
Fantastisk bil som kurerte meg for rekkeviddeangst. Lader styggfort. Kjørt 13000 feilfrie km på fire måneder. Elsker denne bilen!
Audi e-tron (2021)
Oppgitt ladekapasitet var 300km, men den oppnår kun 250km ved 100%
Audi e-tron (2020)
Bil med høy kjøreglede.
Audi e-tron (2020)
Jeg vil aldri mer eie en Audi, makan til dårlig dårlig kvalitetskontroll på det IT tekniske må du lete lenge etter. Jeg kan ikke fatte at «premium bil» kan ha så elendig kvalitetskontroll. My
Audi e-tron (2020)
Flott bil
Audi e-tron (2020)
Fantastisk bil å kjøre. Hjelper med ulike kjøremoduser og luftfjæring som standard. Stillegående og lite vind/hjulstøy. Setene kunne vært bedre uansett utgave av setene. God plass til passasjer
Audi e-tron (2020)
Knallfornøyd med bilen. Den er meget komfortabel, god plass til passasjerer og bagasje. Kjøpte bevist 50 istedenfor 55 pga prisforskjellen og at oppgitt forskjell i rekkevidde ikke forsvarte prisdif
Audi e-tron (2020)
Nydelig bil som realtivt sett var billig i innkjøp - drivstoffvarianten koster vel omlag det dobbelte.
Audi e-tron (2020)
Glad jeg gikk for leasingbil som skal leveres sommeren 2023. Flott og sportslig bil med alt for liten batterikapasitet. Har blitt forfulgt av "feilmeldinger" som egentlig ikke stemte, lang svartid på
Audi e-tron (2020)
Svært komfortabel bil med litt nykker.
Audi e-tron (2020)
Veldig happy med bilen. Vi visste hva vi kjøpte hva gjelder rekkevidde, og den lever opp til alle forventningene. Har ikke hatt en mer behagelig bil. Skulle nok ønske at de satte inn en litt raske
Audi e-tron (2020)
Komplett bil på alle måter. Kombinasjonen led matrix, head-up og nighvision er helt konge!
Audi e-tron (2020)
Styr unna, velg en annen bil. Verken fin å sitte i eller komfortabel, har hatt vondt i korsryggen pga. så dårlig komfort og mye kjøring i jobb, noe jeg aldri har opplevd i andre biler.
Audi e-tron (2020)
Flott bil, ok el bil. Mye software problemer, høyt forbruk, noe gammeldags brukergrensesnitt.
Audi e-tron (2020)
Fantastisk bil. Lekker, romslig og praktisk, billig i drift.
Audi e-tron (2020)
Den desidert beste bilen jeg har hatt, komfort i særklasse og med veldig god plass, tipptopp!
Audi e-tron (2020)
Totalt sett skal det godt gjøres å finne mer bil for pengene enn Audi Etron 50 Launch edition. 516.000,- inkl AWD, hengerfeste, rails, 2 sett hjul og rimelig greit utstyrt stor suv fra Audi med 313
Audi e-tron (2020)
Å kjøre business med lavprisbilett
Audi e-tron (2020)
Flott bil, meget stillegående
Audi e-tron (2020)
Audi e-tron 50 oppleves lettkjørt, komfortabel og romslig, men ligger etter f.eks Tesla når det gjelder brukervennlighet på skjermfunksjonene. Kun ett problem så langt: En dag med ca -20C ble
Audi e-tron (2020)
Stor, praktisk bil. God kjørekomfort. Lite støy. Men mye batteri/laderfeil trekker ned. Tipper jeg blir fornøyd når alle oppgraderinger og utbedringer er gjort. Ny bil levert i dag har nok ikke sa
Audi e-tron (2020)
Meget godt fornøyd.
Audi e-tron (2020)
Super bil, med noen få men irriterende negative momenter; Appen har blitt bedre, men er fortsatt ikke stabil nok. Ryggelysene er en dårlig spøk på mørke regnfulle kvelder. Og luker og rom i ku
Audi e-tron (2020)
En fantastisk bil som har kurert meg for rekkeviddeangst. Kjørt 16000km på fire måneder, en helt utrolig kjøremaskin. En ekte Audi!
Audi e-tron (2020)
Kjøpte en av de første Sportback sommeren 2020 og har får mange "beundrere", som har kommentert bilen på ladestasjoner og parkeringsplasser. Svært høy kvalitetsfølelse. Litt irriterende med tid
Audi e-tron (2020)
Topp kjøreegenskaper, bruker litt mye strøm, veldig billig å tanke med dagens strømpriser, litt problem med app, små service kostnader
Audi e-tron (2020)
Helt fantastisk bil. Har hatt biler som Cayenne, I-pace osv. men dette er den desidert beste bilen jeg har kjørt.
Audi e-tron (2020)
Løp og kjøp!
Audi e-tron (2020)
Super bil. Mye utstyr. Noe problem med appen
Audi e-tron (2020)
Stødig og komfortabel transport
NIO EL6 (2024)
NIO EL6 er fullpakket med alt du trenger og mer for å komme deg fra A til B. Det er utvilsomt en premiumbil med stilrent design, skinntrukket dashbord, alcantara-stoff i taket, HUD, AWD, soft-close,
Toyota Land Cruiser (1997)
For endel år siden var min konklusjon: enestående holdbar! nå etter ca 100t km til må det slås fast at denne bilen overgår absolutt alle forventninger og strikken for hva den tåler er nå så l
MG MG4 (2025)
Jeg har hatt bilen i en måned og enn så lenge har det ikke dukket opp feil eller mangler. Bilen var svært rimelig i innkjøp og det påvirker hele kostnadsbildet for bilholdet som jo blir svært ri
Toyota Land Cruiser (2008)
En solid enkel og driftssikker bil. Den takler det som en bil bør både sommer og vinter.
Hyundai IONIQ EV (2022)
Jeg har hatt bilen i ett og et halvt år. Alt virker veldig gjennomtenkt, og kvaliteten er høy. Noe jeg liker spesielt godt er at jeg kan stille inn ladetiden fra appen. Når jeg ser hva strømprise
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Svært komfortabel. Rommelig for baksetepassasjerer. God komfort på langtur. Etter å ha levert inn leasingbilen var det likevel som å ha blitt kvitt en demon. Bilen har elendige førerstøttesyst
Hyundai i20 (2018)
Eneste minus er for stor avstand mellom 2 til 3 gir. Må ha minimum 60 km/t før skifte
Toyota RAV4 (2021)
Veldig komfortabel og trygg bil. God plass. Liker bilen bedre og bedre etter fire år. Bilen føles som ny.
Volkswagen e-Golf (2019)
en så kjøreglade bil har jeg aldri hatt før men det eneste som trekker ned vurderingen min er kostnader etter garantiperiode for eksempel 11000 NOK for en låsemekanisme i ladekabelen!
Skoda Enyaq (2025)
Bil med god plass, gode kjøreegenskaper, kvikk, behagelig på langkjøring. Appen er noe treg, men funker greit. Forvarming av batteri er gull på langturer vinterstid.
Skoda Citigo (2013)
Sparebøsse som gjør jobben.
Mazda 3 (2012)
Er PSA biesel i denne. Registerhavari 2 år og 50.000km før skiftintervall. Egr trøbbel. Svake demperfester bak+++. Dyreste bilen jeg har hatt, og jeg har tidligere kjørt bensin v8 i 10 år.
Alfa Romeo MiTo (2015)
En glad bil å kjøre, veldig god sitte stilling på lengere turer. Er blant det mest forutsigbare jeg noensinne har kjørt når det dårlig føre. Ble kjøpt for øvelses kjøring med min datter, me
Fiat 500 (2021)
500e er en glad bil. Tar seg godt frem og er forutsigbar på vinterføre. Er en lettvint og god pendlerbil, en favoritt til daglig bruk. På langtur tar jeg Alfaen.
Hyundai Veloster (2012)
Utrolig morsom og kul bil utseendemessig, som snur hoder. Men kjøreopplevelsen står kanskje ikke helt i stil. Som å kjøre en helt vanlig, døll bensinbil. Hadde forventet både litt bedre driftssi