Vurdert av LuckyLuke969
Audi e-tron (2023)
Veldig komfortabel bil uten problemer til nå.
Audi e-tron (2023)
Jeg eide en Audi e-tron 55 i ca. to år (35 000 km). Bilen var komfortabel og stille på langtur, men totalopplevelsen står ikke i forhold til prisen. Software og infotainment fremstår som utdate
Audi e-tron (2023)
En drøm av en bil og kjøre få som slår e tron på komfort! Bra med krefter i den lader ekstremt fort selv med kun 150 kWh som maks god plass og er kjempe fornøyd med bilen
Audi e-tron (2022)
Nydelig komfort, flott å se på, passe bra rekkevidde, mye GDPR knot og samtykke v oppstart og i app, meningsløs «in app» kjøp av lysfunksjoner som burde være standard på en premium bil.
Audi e-tron (2022)
Fantastisk god kjøreopplevelse. Luftfjæringen gjør en humpete vei til E6. Den lader enormt hurtig. Minuset er at bagasjerommet er litt for lite for oss, men ellers oppleves kupeen/ benplass stor.
Audi e-tron (2022)
Min beste bil så langt. En fryd å kjøre:-) Lader raskt selv om max effekt ikke er på topp.
Audi e-tron (2022)
Trafikk og vinstøy. Hei. Jeg kjøpte en ny Audi etron i november 2023. Jeg synes bilen er fin, god og kjøre, praktisk og alt slikt. Det er bare en ting som jeg synes er veldig irriterende og plag
Audi e-tron (2022)
Kunne gått lengre, men lader raskt slik at turer til vestlandet og Trondheim har gått problemfritt
Audi e-tron (2022)
God fremkommelighet og god kvalitet
Audi e-tron (2021)
Veldig komfortabel, romslig og allsidig bil. Svakheten er høy vekt, stort forbruk, manglende mulighet for forvarming av batteri før lading. Har hatt feil på air condition og navigasjonssystemet - m
Audi e-tron (2021)
Fantastisk bil. Noe dårlig rekkevidde, men det var vi klar over og har ikke bruk for.
Audi e-tron (2021)
Topp bil. Kommer til å kjøre den til den ikke vil mer.
Audi e-tron (2021)
Har kjørt snart 60.000 km, og er meget fornøyd med bilen totalt sett. Den er svært komfortabel, har gode kjøreegenskaper til å være en såpass stor bil og premiumfølelsen er absolutt til stede.
Audi e-tron (2021)
Alltid noe tull med bilen, app virker nesten aldri, elendig service fra Møller, og et økonomisk katastrofeprosjekt
Audi e-tron (2021)
Den beste og driftsmessige bil jeg noensinne har hatt. Viktig å velge sportsseter for originale er ikke så gode. Meget fornøyd og koser meg bak rattet. Kan absolutt anbefales.
Volvo XC40 (2022)
Flott bil, herlig stille, ligger nydelig på veien, eneste "minus" er en rekkevidde på 43 mil, som kan oppleves litt snaut. Har likevel aldri opplevd rekkeviddeangst selv på spontane langturer. Bra
Volvo EX90 (2025)
Fantastisk god bil med masse plass, god til å trekke campingvogn. Perfekt familiebil
Changan Deepal S05 (2026)
Bra display i frontuta, litt travelt med alle advarsler.
Tesla Model S (2014)
Meget fornøyd. Veldig lave driftskostnader. Har kjørt 160.000km i mitt eie, og har ikke passert 50.000kr i reparasjoner enda.
Opel Grandland (2026)
Meget gode seter, skjermer i passende størrelse, head-up display fungerer bra, knapper til funksjoner som brukes ofte, hengerfeste ervtrukket litt langt under bilen, lite støy i kupe, noe høyt ener
Tesla Model Y (2022)
Beste bil jeg har hatt. Løp å kjøp.
Hyundai IONIQ 6 (2025)
Liker veldig godt det sportslige utseende til bilen. Syntes den er tøff. Blir lagt merke til. Et kjent problem er fuktighet som samler seg i spoileren bak. Head up display er meget bra!
Audi Q3 (2015)
Jeg hadde vondt i ryggen når jeg hadde kjørt en time. Ellers grei bil å ha. Ikke noe særlig bra girkasse på disse utgavene. God å kjøre, bra på vinteren. Bra sterk motor. Lite innovativ stereo
Changan Deepal S05 (2026)
Flott, komfortabel og praktisk bil til en veldig god pris - spesielt med tanke på et høyt utstyrsnivå. Litt plagsomme varsler for distraksjon og trøtthet "i hytt og vær"
Audi Q6 e-tron (2025)
Er veldig godt fornøyd alt i alt. Det som har skuffet er relativt høyt støynivå på sommerdekk og norsk asfalt. På ferie i Danmark rullet den nesten lydløst. Og betydelig lavere støy på vinter
BMW iX3 (2021)
Alright bil på alle områder. Bilen er godt skrudd og velutviklet. BMW har oppriktig luket ut alt som heter irriterende barnesykdommer og irriterende feil. Alle funksjoner virker som det skal, uten
Hyundai Tucson (2022)
Ypperlig,ganske enkelt. Masse utstyr og behagelig å kjøre
Mazda 6 (2019)
Passer ikke for folk over 198 cm. Du vil komme til å savne bruke armlene på førerdøra. Godt med polstring mot kne, behagelig å kjøre langt, ikke til bruk på dårlig landevei. Fartshumper er
MG MGS5 (2026)
VI har blitt glad i bilen. Kjørt mye i småturer, og inntil 10-12 mil, men og en 110 mils tur. Kjøper gjerne MG igjen om det fortsetter slik, og det blir bytte igjen. Navigasjonen kunne nok vært b
Changan Deepal S05 (2026)
God verdi for pengene for en nykommer, med 4-hjulsdrift og 7 års garanti. Fortsatt endel bugs i software, men det løses forhåpentligvis i en fremtidig oppdatering. Dessverre så viser det seg at se