Vurdert av LuckyLuke969
Audi e-tron (2022)
Nydelig komfort, flott å se på, passe bra rekkevidde, mye GDPR knot og samtykke v oppstart og i app, meningsløs «in app» kjøp av lysfunksjoner som burde være standard på en premium bil.
Audi e-tron (2022)
Fantastisk god kjøreopplevelse. Luftfjæringen gjør en humpete vei til E6. Den lader enormt hurtig. Minuset er at bagasjerommet er litt for lite for oss, men ellers oppleves kupeen/ benplass stor.
Audi e-tron (2022)
Min beste bil så langt. En fryd å kjøre:-) Lader raskt selv om max effekt ikke er på topp.
Audi e-tron (2022)
Trafikk og vinstøy. Hei. Jeg kjøpte en ny Audi etron i november 2023. Jeg synes bilen er fin, god og kjøre, praktisk og alt slikt. Det er bare en ting som jeg synes er veldig irriterende og plag
Audi e-tron (2022)
Kunne gått lengre, men lader raskt slik at turer til vestlandet og Trondheim har gått problemfritt
Audi e-tron (2022)
God fremkommelighet og god kvalitet
Audi e-tron (2021)
Har kjørt snart 60.000 km, og er meget fornøyd med bilen totalt sett. Den er svært komfortabel, har gode kjøreegenskaper til å være en såpass stor bil og premiumfølelsen er absolutt til stede.
Audi e-tron (2021)
Alltid noe tull med bilen, app virker nesten aldri, elendig service fra Møller, og et økonomisk katastrofeprosjekt
Audi e-tron (2021)
Den beste og driftsmessige bil jeg noensinne har hatt. Viktig å velge sportsseter for originale er ikke så gode. Meget fornøyd og koser meg bak rattet. Kan absolutt anbefales.
Audi e-tron (2021)
Fin bil og etter barnefeilene så har alt virket topp. Men opplading til 390 km som oppgitt er ikke mulig foreløpig. Bilder nedenfor viser vann i baklukelysene og som kan dreneres ut via plastdeksel
Audi e-tron (2021)
En kul bil, med mange gode egenskaper. Dessverre er det for mange feil/mangler ved bilen, samt høyt forbruk.
Audi e-tron (2021)
Utrolig komfortabel bil, god plass, og ingen feil
Audi e-tron (2021)
Bra bil!
Audi e-tron (2021)
Veldig komfortabel bil å kjøre, kommer seg frem de fleste plasser selv på en heftig vinterdag. Luftfjæringen er fantastisk for forskjellige kjøremoduser. Merker nesten ikke at man trekker en tung
Audi e-tron (2021)
Bil som ser ok ut, ser stor ut utvendig, men koster mye, lite bagasjerom, ofte feil på noe, går ikke langt
BMW M5 (2020)
En drømmebil på mange måter. I en skog av biler er denne den med minst kompromisser. Familiebil? Jepp. Sportslige kjøreegenskaper? Ja, så til de grader. Kjøreglede? Ja, ja, ja. Vinteregenskaper?
Lexus RX (2016)
Stor, komfortabel og ekstremt pålitelig bil. Verditapet er utrolig lavt - ca 35% på 6 år. Totalt sett blir det et rimelig bilhold, uten noen uforutsette utgifter og et lavt verditap.
Volvo S60 (2006)
En bil man blir glad i, utrolig fremkommelighet vinterstid, og koslig, komfortabel og trygg. En bil jeg vil beholde til den kneler...(noe den sjelden gjør)
Citroën Berlingo (2018)
Kjørt div. Citroen i godt over 20 år og aldri hatt noe problem med de, den morsomste jeg hadde var en Saxo VTS. Sitter høyt og behagelig med god oversikt. Suveren service hos Mobile-Ridabu
Mercedes-Benz GLK (2016)
Alt i alt en solid og kjøreglad bil
Jaguar F-Type (2016)
En meget bra, undervurdert sportsbil med markedets beste eksoslyd - gitt at du liker høy deilig V8 lyd med masse smell. Ønsker du mindre lyd og oppmerksomhet slår du det bare av med modusknapp.
Ford S-Max (2012)
Kjempefornøyd :-)
BMW 5-Serie (2015)
Kvalitet-kjøre&eieglede i massevis!
Hyundai IONIQ EV (2020)
Dette er et rent fremkomstmiddel uten kjøreglede med grei rekkevidde og mye utstyr til en billig penge! Grusom annenhånds- verdi og verdifall, lønner seg hvis du har den noen år og pendler i bompe
Alfa Romeo Stelvio (2019)
En bil for de som liker en bil med gode kjøreegenskaper .
Mercedes-Benz EQA (2021)
Bilen alt i alt er jo god bortsett fra de minusene jeg har nevnt ovenfor. Kan vell si det slik at jeg hadde nok ikke kjøpt den i dag og det har mye å gjøre med det at det er en el-bil
Toyota RAV4 (2016)
Grei SUV. Topp familiebil. Ingen problemer etter 100000km. Noe høyt forbruk.
Seres Seres 5 (2024)
En fantastisk bil å kjøre, utrolig lett på rattet, stødig og solid når du kjører i svinger, god komfort og med 585 hk og 940 nm så kjennes det ut som en racerbil når du trør inn gassen i bån
Volkswagen Passat Alltrack (2017)
Angee r ikke et sekund på at jeg kjøpte bensinbil. Med en sånn driftssikker bil kan jeg leve lenge med den frem til hydrogen overtar for oss med rekkeviddeangst og frykt for tilgang til drivstoff i
Volvo S80 (2005)
Alt i alt er dette en veldig god bil. Den er komfortabel å kjøre, enkel å holde i god stand, lett å skru på selv hvis man er noe nevenyttig, god bagasjeromsplass, og mye mer. Min største kritikk