Audi S4 (100) (1994)
En bra bil som det ikke er veldig mye å klage på, men du må nok tjene godt, eller prioritere bort andre ting i livet ditt dersom du skal ha råd til å bruke denne daglig. det begynner også å bli
Audi S4 (100) (1994)
Ytelse, fremkommelighet, kjøreegenskaper, utseende, byggekvalitet. Med litt bedre lakk er dette nær en perfekt bil!
Opel Grandland (2026)
Veldig fornøyd, bedre rekkevidde en forventet med lengre en oppgitt på langturer, lite støy, ettermonterte frunk på 55l, presis styring, og passelig stram fjæring
Opel Grandland (2026)
Veldig fornøyd, bedre rekkevidde en forventet med lengre en oppgitt på langturer, lite støy, ettermonterte frunk på 55l, presis styring, og passelig stram fjæring
Opel Grandland (2026)
Veldig fornøyd, bedre rekkevidde en forventet med lengre en oppgitt på langturer, lite støy, ettermonterte frunk på 55l, presis styring, og passelig stram fjæring
Tesla Model X (2018)
Mye kjøreglede men mange skuffelser ved verkstedsbesøk
Toyota Land Cruiser (2024)
Lc250. Utrolig god bil
Toyota Land Cruiser (2024)
Lc250. Utrolig god bil
BYD Sealion 7 (2025)
Hatt bilen snart 1 år og er svært godt fornøyd. Veldig stillegående og gode seter. Kan trygt anbefale denne bilen.
Volvo V50 (2011)
Test
Volvo V50 (2011)
test
Volvo V50 (2011)
test
Volvo V50 (2011)
test
Lucid Air (2024)
Dette er den beste bilen jeg har eid. Har tidligere hatt tre Teslaer og diverse andre biler. Denne bilen er fantastisk. Materialkvalitet er på topp, lydnivå svært lavt. Du kan kjøre Oslo-Københav
Lucid Air (2024)
Dette er den beste bilen jeg har eid. Har tidligere hatt 3 Tesla etc. Materialkvalitet er på topp, lydnivå svært lavt. Du kan kjøre Oslo-København uten stop. Eneste innsigelsen er at den har noe
Lucid Air (2024)
Dette er den beste bilen jeg har eid. Har tidligere hatt 3 Tesla etc. Materialkvalitet er på topp, lydnivå svært lavt. Du kan kjøre Oslo-København uten stop. Eneste innsigelsen er at den har noe
Lucid Air (2024)
Dette er den beste bilen jeg har eid. Har tidligere hatt 3 Tesla etc. Materialkvalitet er på topp, lydnivå svært lavt. Du kan kjøre Oslo-København uten stop. Eneste innsigelsen er at den har noe