Opel Ampera-e (2019)
Veldig god bil Har hatt den siden den var ny. Eneste reklamasjon var radio som ble byttet. Ikke mulig å betjene den via App lenger
Opel Ampera-e (2019)
Veldig grei bil. Det eneste er at radio måtte byttes . God plass, mulighet for takstarkiv, greie skinnseter, rimelig i drift.. litt lang ladetid på hurtiglader, ikke varmepumpe. Venter på nytt b
Opel Ampera-e (2019)
Super bil. Familiens beste venn.
Opel Ampera-e (2019)
Kjørt 58 000 problemfrie kilometer/// fått batteriskifte og ytterligere garantier
Opel Ampera-e (2019)
En veldig god bil. Kjørt 30000 uten en eneste feil. God rekkevidde. Bra med plass både i kupeen og bagasje. Rask og kvikk bil. Bare synd importen nå er slutt etter salg av Opel fra GM til PSA. Enes
Opel Ampera-e (2019)
Det som trekker ned og ødelegger en ellers flott bil er setene, sannsynligvis de dårligste setene som finnes på markedet i en nyere bil.
Opel Ampera-e (2019)
Veldig fornøyd med denne bilen. Den var den eneste alternativet til Tesla i forhold til kjørelengde i 2017. Synd at Opel ikke har videreutviklet modellen med mer moderne batterier, varmepumpe, adapt
Opel Ampera-e (2018)
Alt i alt en veldig god bil. Ville anbefalt den uten forbehold om jeg var trygg på å at alle reservedeler kunne skaffes raskt og enkelt.
Opel Ampera-e (2018)
Fornøyd med bilen etter bytte av batteri og ny rekkevidderekord.
Opel Ampera-e (2018)
.
Opel Ampera-e (2018)
Super elbil med meget god rekkevidde på sommertid, sånn passe på vintertid. Treig hurtiglading, særlig på vintertid. Ellers en meget førnøyd eier.
Opel Ampera-e (2018)
Kvalitetsbil. Har kjørt 135 000 km uten feil og kostnader. Kun service og ladeutgifter. Anbefales.
Opel Ampera-e (2018)
En meget god bil som holder rekkevidde kontra nyere biler. Ok, treig hurtiglading pÃ¥ vinter og den bruker mye strøm pÃ¥ varmeapparat. Men, kjørte Skien-Bergen pÃ¥ en lading høst med ca. 100k km pÃ
Opel Ampera-e (2018)
En fantastisk bil- Veldig lettkjørt, kjapp og morsom bil. Synd at Opel ikke får Ampera som Bolt 2. Har bare gode ord å si om denne bilen. Til og med setene overrasker meg positivt. De har det m
Opel Ampera-e (2018)
God og kvikk bil å kjøre. Gode kjøreegenskaper. Litt langsom å lade pga at det ikke er oppvarming av batteri og at ladningen starter langsomt.
Opel Ampera-e (2018)
God og driftsikker bil. Kjapp og lettkjørt. Beste bilen jeg har hatt.
Opel Ampera-e (2018)
Super bil. Ingen problemer etter over 3 år og 42 000 km.. Savner kun adaptiv cruise kontroll og varmepumpe..
Opel Ampera-e (2018)
Fantastisk bil
Opel Ampera-e (2018)
Totalt sett en svært vellykket elbil for hverdagsbruk for deg som ikke kjøper elbil for å vise deg fram.
Opel Ampera-e (2018)
Veldig bra bil ingen feil etter 2 års bruk. Virker teit og fin.
Opel Ampera-e (2018)
Egnet som familiebil og for de som ikke har daglig kjørelengde over 40 mil vinter. Sommer kapasitet opp mot 5o mil med moderat fart.
Opel Ampera-e (2018)
Jeg kommer aldri til å gå tilbake til forbrenningsmotordrevet bil. Opel Ampera-e (Chevy Bolt) har vært et vellykket valg framfor de andre merkene på markedet da vi kjøpte den. I mellomtiden har d
Opel Ampera-e (2018)
Rekkeviddeangst er et fremmedord for Ampera-e eiere! En lettkjørt bil, med god oversikt og mengder av plass, på tross av sin lengde.
Opel Ampera-e (2018)
Kjøpte bilen helt bevisst fordi den var akkurat hva vi nå hadde brukt for. Den erstattet en syv seter Grand Voyager V6 bensin. Vi er meget godt fornøyd. Den går som en klokke til meget lave drifts
Opel Ampera-e (2018)
Glad jeg fikk solgt bilen før den stuper i pris på bruktmarkedet. Noen små ting som ikke Opel Norge kan fikse da dette er en Chevrolet og de tillates ikke. Fått dette svaret mange ganger. Eks: la
Opel Ampera-e (2018)
Super bil. Synd det er vanskelig å få tak i den. Men ser du en, løp og kjøp...
Opel Ampera-e (2018)
Denne gangen så tok vi oss en langtur > Kr.sand - Rjukan (via Skinnarbu) Turen gikk i strålende varmt solskinnsvær og alt fungerte prikkfritt. AC`n i bilen leverte meget behagelige kjøreklima o
Opel Ampera-e (2018)
Godt fornøyd så langt. Pendler til Oslo 74 km hver vei 5 dager i uken. Bruker ca 34 kwh hver dag på pendlingen, og lader greit opp hjemme (3,6kwh) etter å ha installert ny lader/kurs. Testet på s
Opel Ampera-e (2018)
Lover opp til alt vi hadde forventet av bilen. (til nå) Virker godt skrudd sammen!
Opel Ampera-e (2018)
Superfornøyd. Kjerringa ville egentlig ha Tesla, men har ombestemt seg fordi Opelen fungerer 100% både som nummmer 1-bil og nummer 2-bil. Vurderer å selge familiebilen og kjøpe en elbil til som n
Opel Ampera-e (2018)
Veldig fornøyd med min Opel Ampera-e etter 2.5 mnds bruk. Jeg kjører mye, men har ikke opplevd at rekkevidden er for kort. Bilen er god å kjøre.
Opel Ampera-e (2018)
Veldig bra bil som absolutt anbefales. Setene er litt smale og sportssetene i e-Golf er bedre. Du sitter litt høyere enn i de fleste andre biler og dette gir god oversikt. Bilen er ekstremt rask fra
Opel Ampera-e (2018)
Det beste Elbilkjøp om du ønsker kombinasjon pris, kjørelengde, komfort og bagasjeplass.
Opel Ampera-e (2018)
Veldig fornøyd så langt.
Opel Ampera-e (2018)
Fantastisk bil, god å kjøre lett å bruke.
Opel Ampera-e (2018)
Godt fornøyd!
Opel Ampera-e (2018)
Alt i alt strålende fornøyd.
Toyota Land Cruiser (1997)
For endel år siden var min konklusjon: enestående holdbar! nå etter ca 100t km til må det slås fast at denne bilen overgår absolutt alle forventninger og strikken for hva den tåler er nå så l
MG MG4 (2025)
Jeg har hatt bilen i en måned og enn så lenge har det ikke dukket opp feil eller mangler. Bilen var svært rimelig i innkjøp og det påvirker hele kostnadsbildet for bilholdet som jo blir svært ri
Toyota Land Cruiser (2008)
En solid enkel og driftssikker bil. Den takler det som en bil bør både sommer og vinter.
Hyundai IONIQ EV (2022)
Jeg har hatt bilen i ett og et halvt år. Alt virker veldig gjennomtenkt, og kvaliteten er høy. Noe jeg liker spesielt godt er at jeg kan stille inn ladetiden fra appen. Når jeg ser hva strømprise
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Svært komfortabel. Rommelig for baksetepassasjerer. God komfort på langtur. Etter å ha levert inn leasingbilen var det likevel som å ha blitt kvitt en demon. Bilen har elendige førerstøttesyst
Hyundai i20 (2018)
Eneste minus er for stor avstand mellom 2 til 3 gir. Må ha minimum 60 km/t før skifte
Toyota RAV4 (2021)
Veldig komfortabel og trygg bil. God plass. Liker bilen bedre og bedre etter fire år. Bilen føles som ny.
Volkswagen e-Golf (2019)
en så kjøreglade bil har jeg aldri hatt før men det eneste som trekker ned vurderingen min er kostnader etter garantiperiode for eksempel 11000 NOK for en låsemekanisme i ladekabelen!
Skoda Enyaq (2025)
Bil med god plass, gode kjøreegenskaper, kvikk, behagelig på langkjøring. Appen er noe treg, men funker greit. Forvarming av batteri er gull på langturer vinterstid.
Skoda Citigo (2013)
Sparebøsse som gjør jobben.
Mazda 3 (2012)
Er PSA biesel i denne. Registerhavari 2 år og 50.000km før skiftintervall. Egr trøbbel. Svake demperfester bak+++. Dyreste bilen jeg har hatt, og jeg har tidligere kjørt bensin v8 i 10 år.
Alfa Romeo MiTo (2015)
En glad bil å kjøre, veldig god sitte stilling på lengere turer. Er blant det mest forutsigbare jeg noensinne har kjørt når det dårlig føre. Ble kjøpt for øvelses kjøring med min datter, me
Fiat 500 (2021)
500e er en glad bil. Tar seg godt frem og er forutsigbar på vinterføre. Er en lettvint og god pendlerbil, en favoritt til daglig bruk. På langtur tar jeg Alfaen.
Hyundai Veloster (2012)
Utrolig morsom og kul bil utseendemessig, som snur hoder. Men kjøreopplevelsen står kanskje ikke helt i stil. Som å kjøre en helt vanlig, døll bensinbil. Hadde forventet både litt bedre driftssi
Volvo XC70 (2011)
Meget godt fornøyd. Siker/trygg. Lavt verditap.