Vurdert av Vegsal
Opel Ampera-e (2019)
Veldig god bil Har hatt den siden den var ny. Eneste reklamasjon var radio som ble byttet. Ikke mulig å betjene den via App lenger
Opel Ampera-e (2019)
Veldig grei bil. Det eneste er at radio måtte byttes . God plass, mulighet for takstarkiv, greie skinnseter, rimelig i drift.. litt lang ladetid på hurtiglader, ikke varmepumpe. Venter på nytt b
Opel Ampera-e (2019)
Super bil. Familiens beste venn.
Opel Ampera-e (2019)
Kjørt 58 000 problemfrie kilometer/// fått batteriskifte og ytterligere garantier
Opel Ampera-e (2019)
En veldig god bil. Kjørt 30000 uten en eneste feil. God rekkevidde. Bra med plass både i kupeen og bagasje. Rask og kvikk bil. Bare synd importen nå er slutt etter salg av Opel fra GM til PSA. Enes
Opel Ampera-e (2019)
Det som trekker ned og ødelegger en ellers flott bil er setene, sannsynligvis de dårligste setene som finnes på markedet i en nyere bil.
Opel Ampera-e (2019)
Veldig fornøyd med denne bilen. Den var den eneste alternativet til Tesla i forhold til kjørelengde i 2017. Synd at Opel ikke har videreutviklet modellen med mer moderne batterier, varmepumpe, adapt
Opel Ampera-e (2018)
Fornøyd med bilen etter bytte av batteri og ny rekkevidderekord.
Opel Ampera-e (2018)
.
Opel Ampera-e (2018)
Super elbil med meget god rekkevidde på sommertid, sånn passe på vintertid. Treig hurtiglading, særlig på vintertid. Ellers en meget førnøyd eier.
Opel Ampera-e (2018)
Kvalitetsbil. Har kjørt 135 000 km uten feil og kostnader. Kun service og ladeutgifter. Anbefales.
Opel Ampera-e (2018)
En meget god bil som holder rekkevidde kontra nyere biler. Ok, treig hurtiglading pÃ¥ vinter og den bruker mye strøm pÃ¥ varmeapparat. Men, kjørte Skien-Bergen pÃ¥ en lading høst med ca. 100k km pÃ
Opel Ampera-e (2018)
En fantastisk bil- Veldig lettkjørt, kjapp og morsom bil. Synd at Opel ikke får Ampera som Bolt 2. Har bare gode ord å si om denne bilen. Til og med setene overrasker meg positivt. De har det m
Opel Ampera-e (2018)
God og kvikk bil å kjøre. Gode kjøreegenskaper. Litt langsom å lade pga at det ikke er oppvarming av batteri og at ladningen starter langsomt.
Opel Ampera-e (2018)
God og driftsikker bil. Kjapp og lettkjørt. Beste bilen jeg har hatt.
BMW M5 (2020)
En drømmebil på mange måter. I en skog av biler er denne den med minst kompromisser. Familiebil? Jepp. Sportslige kjøreegenskaper? Ja, så til de grader. Kjøreglede? Ja, ja, ja. Vinteregenskaper?
Lexus RX (2016)
Stor, komfortabel og ekstremt pålitelig bil. Verditapet er utrolig lavt - ca 35% på 6 år. Totalt sett blir det et rimelig bilhold, uten noen uforutsette utgifter og et lavt verditap.
Volvo S60 (2006)
En bil man blir glad i, utrolig fremkommelighet vinterstid, og koslig, komfortabel og trygg. En bil jeg vil beholde til den kneler...(noe den sjelden gjør)
Citroën Berlingo (2018)
Kjørt div. Citroen i godt over 20 år og aldri hatt noe problem med de, den morsomste jeg hadde var en Saxo VTS. Sitter høyt og behagelig med god oversikt. Suveren service hos Mobile-Ridabu
Mercedes-Benz GLK (2016)
Alt i alt en solid og kjøreglad bil
Jaguar F-Type (2016)
En meget bra, undervurdert sportsbil med markedets beste eksoslyd - gitt at du liker høy deilig V8 lyd med masse smell. Ønsker du mindre lyd og oppmerksomhet slår du det bare av med modusknapp.
Ford S-Max (2012)
Kjempefornøyd :-)
BMW 5-Serie (2015)
Kvalitet-kjøre&eieglede i massevis!
Hyundai IONIQ EV (2020)
Dette er et rent fremkomstmiddel uten kjøreglede med grei rekkevidde og mye utstyr til en billig penge! Grusom annenhånds- verdi og verdifall, lønner seg hvis du har den noen år og pendler i bompe
Alfa Romeo Stelvio (2019)
En bil for de som liker en bil med gode kjøreegenskaper .
Mercedes-Benz EQA (2021)
Bilen alt i alt er jo god bortsett fra de minusene jeg har nevnt ovenfor. Kan vell si det slik at jeg hadde nok ikke kjøpt den i dag og det har mye å gjøre med det at det er en el-bil
Toyota RAV4 (2016)
Grei SUV. Topp familiebil. Ingen problemer etter 100000km. Noe høyt forbruk.
Seres Seres 5 (2024)
En fantastisk bil å kjøre, utrolig lett på rattet, stødig og solid når du kjører i svinger, god komfort og med 585 hk og 940 nm så kjennes det ut som en racerbil når du trør inn gassen i bån
Volkswagen Passat Alltrack (2017)
Angee r ikke et sekund på at jeg kjøpte bensinbil. Med en sånn driftssikker bil kan jeg leve lenge med den frem til hydrogen overtar for oss med rekkeviddeangst og frykt for tilgang til drivstoff i
Volvo S80 (2005)
Alt i alt er dette en veldig god bil. Den er komfortabel å kjøre, enkel å holde i god stand, lett å skru på selv hvis man er noe nevenyttig, god bagasjeromsplass, og mye mer. Min største kritikk