TV 2 Play
Min konto

Hvilken bil ser du etter?

Tilbake til front | Skriv en vurdering

Bilvurderinger for

BMW > 3-Serie

Har du en BMW 3-Serie? Skriv en vurdering

Snittkarakter 8.0/10

Basert på 283 vurderinger

BMW 3-Serie generasjoner

8.7 3-Serie 2019- (15 stk)

8.5 3-Serie 2012-2018 (117 stk)

7.8 3-Serie 2005-2011 (97 stk)

6.9 3-Serie 1999-2005 (51 stk)

7.4 3-Serie 1992-1998 (13 stk)

3-Serie 1982-1991 (0 stk)

BMW 3-Serie (2002)

Dette er snakk om en bmw 320TD Compact 150 hk 330 Nm 2002 mod. Siden jeg kjøpte den for 3 år siden så har den vært på verksted minst 1 gang i uka og øve 100 tusen kr i reperasjoner og det stop

Score 3.2

Vurdert av Enzo

BMW 3-Serie (2002)

Dette var en herlig bil å kjøre men en katastrofe å eie. Med sportsseter i delskinn, BMW sportsunderstell og riktig felg/dekkdimensjon er det eneste som trekker litt ned motoren på 1.8 liter 116hk

Score 6.8

Vurdert av Olav

BMW 3-Serie (2001)

Grei søndagsbil, ikke en pendlebil.

Score 6.4

Vurdert av SH98

BMW 3-Serie (2001)

Veldig fornøyd etter 8 år. Sliter med å selge da jeg ikke vet om noe som gir samme glede til ca samme pris

Score 8.2

Vurdert av Jama

BMW 3-Serie (2001)

morsomste 2 vintermånedene jeg kan huske å ha opplevd, veldig synd at bilen varte i nettopp 2 måneder i mitt eie, til tross for mang en verkstedtime med godt påkostet arbeid for å prøve å redde

Score 4.2

Vurdert av Eiakb

BMW 3-Serie (2001)

en nydelig bil å kjøre. billig og eie . Samt billig forsikring. Super bruker vennlig og praktisk. jeg smiler alltid når jeg ser nye såkalte miljøbiler. Fordi jeg vet at jeg er kongen av miljø

Score 8.0

Vurdert av arvid

BMW 3-Serie (2001)

Den har gått kun 138 000 kilometer og har en god å sprek motor som gir masse kjøreglede.

Score 8.6

Vurdert av Kjetil Andre'

BMW 3-Serie (2001)

Har hatt mange godt brukte biler, men at denne snart 16 år gamle BMW går uten en knirke lyd imponerer meg stort. Teit og fin i dører og ikke antydning til rust noe sted. 132.000 km og still going s

Score 7.6

Vurdert av Morthen

BMW 3-Serie (2001)

Bilen var tenkt som primærbil om vinteren. Ved kjøp for 3 år siden ble det skiftet en god del slitedeler, men deretter vanlig service. Den har til og med tålt å bli kjørt 5 km etter feilfylling

Score 8.4

Vurdert av Tromsøvinter

BMW 3-Serie (2001)

Tar seg dårlig frem på vinteren og det går lang tid før man får en liten lunk på varmeapparatet. Ellers er bilen helt OK å kjøre, men skulle jeg valgt igjen hadde jeg heller kjøpt meg en Coro

Score 3.2

Vurdert av UngOgLovende

BMW 3-Serie (2001)

Bilen min er ein 1998-modell 320d. E46 er ein bil som kan anbefalast om ein velger rett versjon. Det beste kjøpet av e46 i forhold til pris må vere ein facelift (2001-2004) 320d manuell stasjonsvogn

Score 8.6

Vurdert av Braute

BMW 3-Serie (2000)

Vert veldig fornøyd med bilen kjøpt for 20k for snart 3 år siden med 110k på telleren og har vert veldig pålitelig i mitt eie nå har den bikket 150k og har vert lite tull med den måtte bytte ek

Score 8.2

Vurdert av Tommy

BMW 3-Serie (2000)

Vert veldig fornøyd med bilen kjøpt for 20k for snart 3 år siden med 110k på telleren og har vert veldig pålitelig i mitt eie nå har den bikket 150k og har vert lite tull med den måtte bytte ek

Score 8.2

Vurdert av Tommy

BMW 3-Serie (2000)

Vert veldig fornøyd med bilen kjøpt for 20k for snart 3 år siden med 110k på telleren og har vert veldig pålitelig i mitt eie nå har den bikket 150k og har vert lite tull med den måtte bytte ek

Score 8.2

Vurdert av Tommy

BMW 3-Serie (2000)

Dårligste bilen jeg har eid, konstant trøbbel med den. Dagen jeg byttet den ut med en annen ny bil forsto jeg hvor dårlig BMW var og dessverre må jeg si fortsatt til en grad er. Mange av sykdommen

Score 5.8

Vurdert av Martin

BMW 3-Serie (2000)

Generelt veldig fornøyd med denne bilen... Morsom og kjøre, samt. full av gode tyske løsninger.

Score 5.0

Vurdert av Orientblau

BMW 3-Serie (2000)

Cabriolet med hardtop

Score 5.4

Vurdert av LE68

BMW 3-Serie (2000)

Jeg har totalt hatt bilen i ca 10 år og har på den tiden kjørt ca 160 000 km. På den tiden har motor og drivverk fungert utmerket. Sett bort fra slitasjedeler har det vært minimalt med feil. Det

Score 8.4

Vurdert av Øistein

BMW 3-Serie (2000)

E46 er desverre plaget av rust. Min hadde den typiske rusten i nedkant av dørene og under grillen. Opplevde 2 ganger at ekspansjonstanken for kjøleveske sprakk,. Videre opplevde jeg ulyd fra diffe

Score 7.6

Vurdert av Saint-Hoover

BMW 3-Serie (2000)

Gammel bil som har gått langt, 254xxx km men starter hver dag og kommer seg overraskende godt frem på vinteren uten piggdekk. Masse reservedeler å få tak i og et hav av deler på bruktmarkede. Sty

Score 5.0

Vurdert av AlexanderLG

BMW 3-Serie (1998)

sikkert en populær bil for ungdommer som kan litt med bileletronikk fantastisk god bil å kjøre ikke å anbefale for folk som ikke er opptatt av bil samme rustflekkene på hele3 serien 1998 til 2005

Score 7.0

Vurdert av ludvig

BMW 3-Serie (1997)

En av de beste bilene jeg har hatt. Meget fornøyd med hvordan den er å kjøre og holdbarheten. Meget driftsikker.

Score 7.2

Vurdert av Ronnolf

BMW 3-Serie (1997)

E36 er en veldig ålræit bil så lenge du klarer å skru litt sjæl.

Score 7.4

Vurdert av SJW92

BMW 3-Serie (1997)

Utrolig god bil som starter å går uansett vær og føre. Har vært en trofast følgesvenn i snart 8år i min familie Bilen er 20år gammel nå så den har div kosmetiske feil. Noe rust på normale

Score 7.8

Vurdert av Teodor

BMW 3-Serie (1997)

Morsom bil. Enkel å eie og billig hvis du skrur selv! Litt funfact: Compact-utgaven har forstilling fra e30 og bakstilling fra Z3. Disse finnes også i gassversjon som toseter med gasstank i baks

Score 8.2

Vurdert av Per75

BMW 3-Serie (1997)

En herlig bil med masse kjøreglede. E36 hadde noe de senere modellene mangler uten at man helt kan sette fingeren på det. Motoren var det aldri problemer med selv etter nesten 350.000km. Sitter som

Score 7.6

Vurdert av Olav

BMW 3-Serie (1996)

Denne bilen har kun vært en glede å eie, men nå har dørene begynt å ruste. Men den er 1997 mod så det er vel kanskje ikke rart med tanke på hvor mye den er kjørt i saltsuppe.

Score 10

Vurdert av Jarl

BMW 3-Serie (1996)

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med bilen. Den starter når den skal, den vekker oppsikt med sitt utseende og sitt motorbrøl. Det er en veldig artig bil å kjøre, fordi den er sprek.

Score 5.4

Vurdert av Björk

BMW 3-Serie (1994)

1986, 2 dørs, pre-face 325IX, (Broom har kun 1994 i listen) Dette er en utrolig gøy entusiastbil som jeg kjøpte for å sammenligne med Audi quattro sitt system fra samme tid på snø og isføre.

Score 6.8

Vurdert av HermanTheGerman

BMW 3-Serie (1994)

Meget bra bil! Sprek, stilrent design og en utrolig trofast bil!

Score 10

Vurdert av Leiknes

BMW 3-Serie (1994)

Dette er egentlig en 1993. Men fikk ikke valget. Gode biler med masse kjøreglede, begynner å bli populær blant ungdommer. Lite feil på disse bilene, men viktig å se etter rust på karosseriet. Sp

Score 7.8

Vurdert av Simen

BMW 3-Serie (1994)

det er en BMW E30 1990 modell ombygd fra 316i til 325i

Score 7.2

Vurdert av Berge

BMW 3-Serie (1994)

En fin bil når den fungerte, men dessverre mye feil. En M3 ville helt klart ha vært bedre mtp. på ytelser, og ikke så mye dyrere å eie, men selvfølgelig dyrere i innkjøp.

Score 4.2

Vurdert av Captain

Siste vuderinger

Volkswagen e-Golf (2015)

En trivelig bil å kjøre på korte turer, men kvalitet er det ikke på deler av mekanikken. Klimaanlegget i denne bilen er total katastrofe.

Score 6.2

Vurdert av helsol

Maxus Euniq6 (2023)

Veldig mye bil for pengene.

Score 9.0

Vurdert av Geir

Tesla Model 3 (2022)

Veldig formøyd Veldig morsom og kjøreglede på topp

Score 7.8

Vurdert av Twinn

Volkswagen Golf (2013)

En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.

Score 8.8

Vurdert av RolfV

DS DS 7 Crossback (2021)

Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.

Score 8.6

Vurdert av Eldar

Lexus RZ (2026)

Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..

Score 7.4

Vurdert av Maxi

MG MG4 (2023)

Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,

Score 3.0

Vurdert av Rune

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Changan Deepal S05 (2026)

Helt topp! Premium følelse.

Score 8.8

Vurdert av IvarA

Mercedes-Benz C-klasse (2011)

Veldig god å kjøre.

Score 7.4

Vurdert av Tommy

Honda e:Ny1 (2024)

Mye bil for pengene

Score 9.2

Vurdert av Olles

Hyundai IONIQ 6 (2023)

En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon

Score 9.4

Vurdert av Arne