BMW i4 M50 (2023)
Det kan knappest bli bedre...
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med bilen. Flott førermiljø, herlige seter og kjøreegenskaper. Meget bra head-up display, skjermer og infotainment. Etter mitt syn en nytelse for øyet, utvendig og innvendig. Bilen
BMW i4 M50 (2022)
Har hatt en del biler fra små morsomme (VW, Mini, Focus, i3, Peugot, Nissan) til luksus og performance (Jaguar V8, Land Rover, Rover V8, MG, Ford V8), men denne er best av alle hittil. Komfort, tempo
BMW i4 M50 (2022)
Herlig bil med god komfort og kjøreglede. Lavt forbruk når man kjører pent og ikke lar seg friste av kreftene.
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med min i4 M50. Den er morsom å kjøre og liker utformingen på skjermer, seter og utseendet. Kjører man Taycan og denne etter hverandre merker man at Taycan er hakket bedre å kjøre
BMW i4 M50 (2022)
Dette er kvalitet og kjøre glede til en veldig overkommelig pris. Det er det nærmeste du kommer en stasjonsvogn uten at det er det. En diskre design perle
BMW i4 M50 (2022)
Gammeldags bil fra et gammeldags bilmerke som ikke yter særlig god kundeservice. God styring og hjuloppheng. Elektronikk, sensorer og programvare er elendig. Ikke premium.
BMW i4 M50 (2022)
Positivt : Gode seter, infotainmentsystem, grei ladehastighet og premiumfølelse. Negativt ; Merkelig lite engasjerende kjøreopplevelse, mye ligger vel i den dårlige el. servo styringen som gir veld
BMW i4 M50 (2022)
Bra bil men litt mye automasjon
BMW i4 M50 (2022)
Strålende kjøremaskin. Setter veldig pris på at BMW har beholdt iDrive og et fornuftig utvalg av knapper/brytere i stedet for å styre alt fra skjerm
BMW i4 M50 (2022)
Veldig god bil, men skulle vært ulydene foruten, og det har eg hørt fra andre med samme bil. Dette er en premiumbil, og da skal det være fritt for «Knakelyder»
BMW i4 M50 (2022)
Topp GT bil. Litt bedre bakseteplass og mulighet for stasjonsvogn hadde vært den perfekte bil.
BMW i4 M50 (2022)
En skikkelig kjøremaskin!! Rå akselerasjon og mengder med krefter!
BMW i4 M50 (2022)
Kanonbil
BMW i4 M50 (2022)
Topp bil. Anbefales.
BMW i4 M50 (2022)
Kort fortalt en fantastisk bil. Anbefaler alle som liker BMW og som ønsker å kjøre elektrisk å kjøpe denne. Til mitt bruk leverer den på alle områder.
Hyundai Tucson (2005)
Enkel og grei bil men dyr i drift
BMW M5 (2020)
En drømmebil på mange måter. I en skog av biler er denne den med minst kompromisser. Familiebil? Jepp. Sportslige kjøreegenskaper? Ja, så til de grader. Kjøreglede? Ja, ja, ja. Vinteregenskaper?
Lexus RX (2016)
Stor, komfortabel og ekstremt pålitelig bil. Verditapet er utrolig lavt - ca 35% på 6 år. Totalt sett blir det et rimelig bilhold, uten noen uforutsette utgifter og et lavt verditap.
Volvo S60 (2006)
En bil man blir glad i, utrolig fremkommelighet vinterstid, og koslig, komfortabel og trygg. En bil jeg vil beholde til den kneler...(noe den sjelden gjør)
Citroën Berlingo (2018)
Kjørt div. Citroen i godt over 20 år og aldri hatt noe problem med de, den morsomste jeg hadde var en Saxo VTS. Sitter høyt og behagelig med god oversikt. Suveren service hos Mobile-Ridabu
Mercedes-Benz GLK (2016)
Alt i alt en solid og kjøreglad bil
Jaguar F-Type (2016)
En meget bra, undervurdert sportsbil med markedets beste eksoslyd - gitt at du liker høy deilig V8 lyd med masse smell. Ønsker du mindre lyd og oppmerksomhet slår du det bare av med modusknapp.
Ford S-Max (2012)
Kjempefornøyd :-)
BMW 5-Serie (2015)
Kvalitet-kjøre&eieglede i massevis!
Hyundai IONIQ EV (2020)
Dette er et rent fremkomstmiddel uten kjøreglede med grei rekkevidde og mye utstyr til en billig penge! Grusom annenhånds- verdi og verdifall, lønner seg hvis du har den noen år og pendler i bompe
Alfa Romeo Stelvio (2019)
En bil for de som liker en bil med gode kjøreegenskaper .
Mercedes-Benz EQA (2021)
Bilen alt i alt er jo god bortsett fra de minusene jeg har nevnt ovenfor. Kan vell si det slik at jeg hadde nok ikke kjøpt den i dag og det har mye å gjøre med det at det er en el-bil
Toyota RAV4 (2016)
Grei SUV. Topp familiebil. Ingen problemer etter 100000km. Noe høyt forbruk.
Seres Seres 5 (2024)
En fantastisk bil å kjøre, utrolig lett på rattet, stødig og solid når du kjører i svinger, god komfort og med 585 hk og 940 nm så kjennes det ut som en racerbil når du trør inn gassen i bån
Volkswagen Passat Alltrack (2017)
Angee r ikke et sekund på at jeg kjøpte bensinbil. Med en sånn driftssikker bil kan jeg leve lenge med den frem til hydrogen overtar for oss med rekkeviddeangst og frykt for tilgang til drivstoff i