Vurdert av Billei
Porsche Cayenne (2008)
Dette er en SUV for den kresne! råsterk motor som ikke behøver turtall for noe som helst, vi kunne fint marsjet over fjellet med full bil under 2500 Omdreininger. halv gass holder til forbikjøringe
Porsche Cayenne (2006)
Porsche er Porsche, vil du kjøre det beste kjøper man Porsche.
Porsche Cayenne (2006)
Meget spesiell og kjekk bil med en råsterkt og stillegående motor.
Porsche Cayenne (2005)
Fantastisk byggekvalitet. Ikke en - 1 - feil, kjørt snart 60 tusen. En innkalling til importør, skulle skifte en bolt på en pedal. Utrolig deilig å sette seg inn i. Kan fint kjøres på 0,7 om
Porsche Cayenne (2005)
Luftfjæring er et "must". (noen skriver negativt om det, men det er bare sprøyt) I tillegg har min utgave "hydrauliske krengningsstabilisatorer" noe som gjør at hvert av hjulene er helt uavhengig a
Porsche Cayenne (2005)
Fantastisk bil med en helt nydelig kjørekomfort. Kostbar å sette på verksted, og noe dyr i drift. Lite problemer. Hadde bilen fra den var 1 år fammel og i ti år. Savner den fortsatt.
Porsche Cayenne (2004)
Alle burde hatt en Porsche Cayenne opplevelse. En referansebil for kvalitet og kjøreglede.
Porsche Cayenne (2004)
STYR unna
Porsche Cayenne (2003)
Er man ikke redd for å skille seg ut og satt i bås som en voldtektsmann av miljøet så er dette noe av det morsomste man kan kjøpe for under 200K
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Litt kluss med radar/cruise. Inn for andre gang nå. Irriterende oppdateringer.
Peugeot 3008 (2021)
Svært fornøyd med en rask hybridbil 300hk og godt utstyrt. Inn og utkobling av bensinmotoren merkes knapt. Setter stor pris på varmeren som styres fra app. Lading styres også fra app om ønskelig.
Lexus RZ (2025)
Vil påstå det ikke finnes mange biler på markedet med like god komfort og driftskvalitet. Hvis en derimot er opptatt av spesifikasjoner og at bilen har det siste i tech, ultralang rekkevidde og sup
Nissan Ariya (2024)
Fornøyd med bilen. Feile pakninger i bakdøren gjør at det spruter litt sand og vann på siden av baksete
Citroën E-C3 (2025)
En helt ok bil basert på Stellanis- oppsett, og søskenbarn til mange andre småbiler fra Opel, Renault, Fiat mm. Mye bil for pengene, med infotainment må de få orden på.
Polestar 2 (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen. Bortsett fra noe trøbbel med startbatteriet har bilen gått som en kule. Lettkjørt trygg bil med premium kjøreegenskaper. Super service hos Kverneland i Stavanger. K
Subaru Outback (2020)
Min 7 Subaru siden 1999. Den absolutt beste av topp biler. 2,5 liter bensin har mer en nok krefter. Langkjøring sommer med godt under 0,7 pr mil
Mercedes-Benz E-klasse (2008)
Vi har hatt bilen i 14år,kjørt 350000 km,servise og bytte av slitedeler er historikken,tester nye elbiler som er gode å kjøre,men gamle mb er bedre
Opel Insignia (2018)
Av alle bilene jeg har hatt (maaaange), er dette den beste. Kvier meg for å bytte den, tviler på at jeg kan få noe som er like bra.
Citroën Xsara (2002)
Underlig bil som kan være utrolig slapp å kjøre når motoren er kald - da skjer det noe med motorstyringa som gjør at man ikke har all kraften tilgjengelig. Ubrukelig når du bor ved en bratt oppo
Honda Stream (2003)
Muligens den beste bilen jeg har hatt. Robust, pålitelig, morsom å kjøre, hinsides praktisk. Det er en skam at Honda aldri hentet etterfølgeren Jade til Norge, eller tilbyr en tilsvarende elektris
Nissan Primera (1996)
Primera solgte godt fordi dette var en bil som lytta til sjåføren. Morsom å kjøre, mens den også var romslig og praktisk.
Hyundai i20 (2015)
Denne bilen var ment som en mellomløsning og overrasket meg stort. Veldig kjekk å kjøre, enkel å eie, pen å se på i det rette lyset. Rett og slett et blinkskudd for en rimelig penge.
Toyota Camry (2002)
Dette var en overraskende god familiebil. Romslig, stille, føltes trygg. Godt utstyrt og manet til forsiktig kjøring. Ufattelig lett å selge, første kjøper ringte umiddelbart etter at jeg trykket
Nissan Leaf (2023)
Fin og enkel bil som det er mange av i Norge. Dessverre er kvaliteten på de nyere bilene vesentlig dårligere enn på de tidligere modellene som kom fra Japan. Det irriterer. Ellers kommer vi til å