Vurdert av Cayenne
Porsche Cayenne (2008)
Dette er en SUV for den kresne! råsterk motor som ikke behøver turtall for noe som helst, vi kunne fint marsjet over fjellet med full bil under 2500 Omdreininger. halv gass holder til forbikjøringe
Porsche Cayenne (2006)
Meget spesiell og kjekk bil med en råsterkt og stillegående motor.
Porsche Cayenne (2005)
Fantastisk byggekvalitet. Ikke en - 1 - feil, kjørt snart 60 tusen. En innkalling til importør, skulle skifte en bolt på en pedal. Utrolig deilig å sette seg inn i. Kan fint kjøres på 0,7 om
Porsche Cayenne (2005)
Luftfjæring er et "must". (noen skriver negativt om det, men det er bare sprøyt) I tillegg har min utgave "hydrauliske krengningsstabilisatorer" noe som gjør at hvert av hjulene er helt uavhengig a
Porsche Cayenne (2005)
Fantastisk bil med en helt nydelig kjørekomfort. Kostbar å sette på verksted, og noe dyr i drift. Lite problemer. Hadde bilen fra den var 1 år fammel og i ti år. Savner den fortsatt.
Porsche Cayenne (2005)
Veldig god bil og gjennomgående god følelse av kvalitet , men kan fort koste litt ekstra hvis det sjer noe
Porsche Cayenne (2004)
Alle burde hatt en Porsche Cayenne opplevelse. En referansebil for kvalitet og kjøreglede.
Porsche Cayenne (2004)
STYR unna
Porsche Cayenne (2003)
Er man ikke redd for å skille seg ut og satt i bås som en voldtektsmann av miljøet så er dette noe av det morsomste man kan kjøpe for under 200K
MG ZS EV (2025)
Har prøvd å heve kjøpet fordi det er sinnssykt mye feil med bilen - og disse fikser de aldri! Møkklei hele bilen og plassen jeg kjøpte den på!!!
MG ZS EV (2022)
Da jeg skulle kjøpe bil, hadde jeg lest tester og sett på anmeldelser, og landet på en modell som virket som mye bil for pengene. Men etter kort tid begynte problemene. Først var det en feiljuster
Tesla Model 3 (2020)
God å kjøre. Ekstremt rask. Noe støy med piggdekk. Men den beste bilen jeg har hatt
MG ZS EV (2022)
Rimelig SUV, god å kjøre, mer enn nok plass i baksetene, relativt god lastekapasitet. MG lover nær 45 mil rekkevidde på en god sommerdag, og det har jeg opplevd (men ikke hvis det er mye motorvei)
Hyundai IONIQ 5 (2024)
Vi er veldig fornøyd med Ioniq 5. Dette er den andre bilen av samme merke, da vi først hadde 2021 modellen.
Ford Explorer (1996)
Bilen lar seg ikke hacke eller overvåke/spore. Det betyr færre persondata på avveie. At rimelige kvalitetsdeler er godt tilgjengelig på nett fra utlandet så vel som fra norske bilopphuggere, hjel
Mitsubishi I-MiEV (2011)
Sparebøsse! Litt dårlig fremkommelighet på vinterføre.
MG ZS EV (2020)
Ingen ting å utsette på bilen, særlig sett i forhold til pris.
Land Rover Range Rover Evoque (2018)
Har hatt bilen ( 2018 modell) i 2 år, ingen feil overhodet!!! Utrolig flott design og veldig behagelig å kjøre. Dårlig akselerasjon så forbikjøringer må planlegges. Forrige bil var evoque
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Har byttet 12 volt batteri og ICCU, ellers ingen problemer. Savner visker bak og enklere montering av takstativ.
BMW i4 M50 (2022)
God bil og definitivt mye for pengene. Litt høyt verditap, men stabile driftsutgifter.
Mazda CX-5 (2013)
Aldri mer en mastad. Alt for mye problemer
Mazda CX-5 (2013)
Aldri mer en mastad. Alt for mye problemer
Toyota bZ4X (2023)
Dette er den oppgraderte versjonen mtp rekkevidde, men fremdeles er det nesten krise på vinterstid. Rekkevidden halveres selv om du kjører med max sparing på forbrukere. Jeg har kjørt bilen 1.5 vi
Toyota Land Cruiser (2017)
Kmst. Over 300.000 ingen feil.