Polestar 2 (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen. Bortsett fra noe trøbbel med startbatteriet har bilen gått som en kule. Lettkjørt trygg bil med premium kjøreegenskaper. Super service hos Kverneland i Stavanger. K
Polestar 2 (2020)
Beste bil siden Saab 93 X Aero.. Mulig bedre
Polestar 2 (2023)
Veldig fornøyd alt i alt. På plussiden er kjøreegenskapene og generelt god kvalitetsfølelse. Frydenbø har vært veldig gode å forholde seg til, både med småfeil og vanlig service. Likevel,
Polestar Polestar 3 (2025)
Mye bra men noe trekker ned. Gode seter, både sportslig og behagelig på en gang, bra hengervekt. Bra svingradius, bra ryggekamera. Bra stereoanlegg Negativt: Noe støy, ikke på høyde med de best
Polestar Polestar 3 (2025)
En fantastisk bil som må oppleves. Kvalitet på øverste hylle og et stereo (b&w) som få kan matche gjør at hver kjøretur er en glede.
Polestar 2 (2022)
Ekstremt godt fornøyd med bilen nydelig bil og kjøre ikke veldig høyt forbruk god plass for størrelsen
Polestar 2 (2020)
Alt i alt en bil vi er veldig godt fornøyd med etter 5 år. Polestar 3 blir for dyr for oss, men Polestar merket har levert oss en trygg og god bil så vi blir å beholde vår Polestar 2 inntil vider
Polestar 2 (2020)
Beste bilen jeg har hatt. H. 55Ã¥r hvit mann.
Polestar 2 (2021)
Fantastisk fin bil. Skal beholde den i mange år til og kjøpe ny Polestar etterhvert. Kanskje en Polestar 7?
Polestar 2 (2020)
Dette er en fantastisk bil, de som mener denne bilen ikke leverer rekkevidde som som lovet kjører bilen feil! Bilen klarer Oslo - Stockholm på høyhastighetsveier med bare ett kort ladestopp og Berg
Polestar 2 (2024)
Bra rekkevidde.
Polestar 2 (2022)
Sportslig preg og lite tull. Plass til barneseter, kjerring og barnevogn.
Polestar 2 (2022)
En fantastisk bil. Beste bilen jeg har hatt. Opplever at Frydenbø Bil er virkelig god på service. Derfor blir neste bil av samme merke.
Polestar 2 (2022)
Praktisk og god bil, men kvaliteten er godt under middels. Mange små problemer som skaper mye irritasjon. Rekkevidde/forbruk er så langt fra oppgitt som man kan komme. Ventetid på verksted er laaaa
Polestar 2 (2023)
Har hatt denne bilen i 1,5 år uten noen problemer. Den er god å kjøre og kvaliteten føles bra. Holder seg godt i pris.
Polestar 2 (2023)
Jeg har eid litt over 40 biler, mange fra premium merker og kjørt ca 2,5 millioner kilometer gjennom årene. Dette er den desidert beste bil jeg hatt.
Polestar 2 (2020)
Beste bil jeg har hatt. Veldig gode kjøreegenskaper.
Polestar 2 (2024)
Mye bra på denne bilen, er totalt sett godt fornøyd. Gode og sportslige kjøreegenskaper, veldig bra på vinterføre, OK hengervekt (1500 kg), gode vindusviskere, utrolig gode lys. Går som ei kule.
Polestar 2 (2021)
God å kjøre, fantastiske nattlys. Noen utfordringer med feil ift. ryggelys og baklys som har hatt feil.
Polestar 2 (2022)
Elsker alt ned denne bilen
Polestar 2 (2020)
Flott bil med svært god framkommelighet og veldig gode kjøreegenskaper. Litt liten som familiebil, men fungerer greit på de aller fleste kjøreturene. At den er pen å se på og morsom å kjøre er
Polestar 2 (2021)
En herlig bil!
Polestar 2 (2020)
Fantastisk bil, under fantastiske forhold sommeren 2023 rullet den over 50mil uten lading Bergen-Oslo via Hardanger måtte kjøre ekstrarunde når jeg kom hjem for å se hvor langt jeg kunne komme
Polestar 2 (2021)
Strålende bil med litt før høyt forbruk. Som veldig sjelden er et problem
Polestar 2 (2020)
God å kjøre på langtur føles sikker og i varetagende.
Polestar 2 (2021)
Fantastisk bil med enorm kjøreglede!
Polestar 2 (2020)
Beste bilen jeg har hatt totalt sett (av mange)
Polestar 2 (2021)
Skikkelig kjøremaskin, god å kjøre og helt stilt Har kjørt mange typer biler, men denne tar kaka! Stabil på vinterføre, tar seg enkelt frem på vanskelig snøføre! Ekstrem god radio, ramler a
Polestar 2 (2022)
Jeg får ikke lov av kona å bytte bil.... det sier vel det meste :)
Polestar 2 (2022)
Gjennomtenkt, sikker, pålitelig, tøft design, bra infotainment, hengerfeste, rask og morsom å kjøre.
Polestar 2 (2020)
Fantastisk bil.
Polestar 2 (2020)
Sportslige kjøreegenskaper. Kjapp og gøy å kjøre aktivt. Nydelig utseende. Rent og stilfult interiør uten masse dildall og fjas. God byggekvalitet. Frydenbø som verksted.
Polestar 2 (2022)
Kanonbra bil
Polestar 2 (2021)
Etter å ha rullet 55" over 2 år, ingen problemer bare glede
Polestar 2 (2020)
Dersom infotainment er viktig for deg, styr langt unna Polestar! Dette er heller ikke bilen for deg om du ønsker å være trygg på at alt virker hver gang du setter deg bak rattet, eller hver gang
Polestar 2 (2021)
Lykkepille med 0 feil. Opplevd byggekvalitet og kjørefølelse langt over Tesla, Ford Mustang og andre konkurrenter.
Polestar 2 (2021)
Kjørt over 50000 på under to år. Driftsikker, solid, lekker, sportslig bil. Ingen store problemer. Krefter i massevis, fantastisk vinterbil. Forbruk som forventet med tung bil, mye krefter og god o
Polestar 2 (2022)
Beste bilen jeg noen gang har hatt. Den er stiv og sportslig å kjøre. Godt firehjulsdrift, mer enn nok kraft og akselerasjon. Den ser også tøff ut og føles som en bil, med et dashboard som man er
Polestar 2 (2021)
God kombinasjon av komfor og sportslighet. Gjennomsnittlig plass til bagasje. Beste bilen jeg har hatt
Polestar 2 (2021)
Erfarte hendelse hvor motor stoppet under kjøring, og all drivkraft forsvant helt plutselig. Bilen lot seg rikke eller frikoble etter stans, og bergingsbil måtte tilkalles. Dette skjedde i lav hasti
Polestar 2 (2022)
min opplevelse er subjektiv. har sett noen som har samme opplevelse som meg, og flere som har vært kjempe fornøyde med bilen. hvis rekkevidde ikke er et problem, ratt/sete posisjon er komfortabel f
Polestar 2 (2020)
NÃ¥r bilen sÃ¥ langt i Ã¥r ( mai) har tilbrakt tre mnd pÃ¥ verksted uten at de klarer Ã¥ finne rotÃ¥rsak kan en ikke anbefale kjøp av bilen. Selv om bilen er bÃ¥de praktisk (vÃ¥rt bruk) og go Ã¥ kjÃ
Polestar 2 (2022)
God kjørefølelse, men litt stumpete med 20" felger!
Polestar 2 (2022)
Bra bil, men elendig kundeoppfølging fra Polestar. Polestar driter i deg det sekundet du forlater «utleveringssenteret». Aldri igjen!!!!!
Polestar 2 (2022)
Gir langt bedre drivstoff forbruk når regenerering er avslått
Polestar 2 (2021)
Litt for høyt forbruk. Litt dårlig sikt bakover ved rygging. Savner varmepumpe. Til tider vanskelig å få kontakt med bilen via appen på telefon. Klarer ikke å erstatte nøkkel med telefon. Elle
Polestar 2 (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen så langt, drøm å kjøre og godt skrudd sammen, Bør bestilles med Pilot og Plusspakke. Har i tillegg ventilerte skinnseter, virkelig å anbefale. Lysene på bilen er
Polestar 2 (2022)
Design, kjøreegenskaper, fantastisk 4
Polestar 2 (2022)
En fantastisk god bil å kjøre. Oppleves som solid og driftssikker. Dessuten har den et lekkert design
Polestar 2 (2021)
Totalt sett er dette den beste bilen jeg har hatt. At den oppdateres jevnlig er fantastisk. Da kommer det ny funksjonalitet og bedre batteristyring. Bilen er gøy å kjøre, jeg smiler hver gang jeg e
Mercedes-Benz B-klasse (2014)
Behagelig å kjøre.
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Litt kluss med radar/cruise. Inn for andre gang nå. Irriterende oppdateringer.
Peugeot 3008 (2021)
Svært fornøyd med en rask hybridbil 300hk og godt utstyrt. Inn og utkobling av bensinmotoren merkes knapt. Setter stor pris på varmeren som styres fra app. Lading styres også fra app om ønskelig.
Lexus RZ (2025)
Vil påstå det ikke finnes mange biler på markedet med like god komfort og driftskvalitet. Hvis en derimot er opptatt av spesifikasjoner og at bilen har det siste i tech, ultralang rekkevidde og sup
Nissan Ariya (2024)
Fornøyd med bilen. Feile pakninger i bakdøren gjør at det spruter litt sand og vann på siden av baksete
Citroën E-C3 (2025)
En helt ok bil basert på Stellanis- oppsett, og søskenbarn til mange andre småbiler fra Opel, Renault, Fiat mm. Mye bil for pengene, med infotainment må de få orden på.
Polestar 2 (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen. Bortsett fra noe trøbbel med startbatteriet har bilen gått som en kule. Lettkjørt trygg bil med premium kjøreegenskaper. Super service hos Kverneland i Stavanger. K
Subaru Outback (2020)
Min 7 Subaru siden 1999. Den absolutt beste av topp biler. 2,5 liter bensin har mer en nok krefter. Langkjøring sommer med godt under 0,7 pr mil
Mercedes-Benz E-klasse (2008)
Vi har hatt bilen i 14år,kjørt 350000 km,servise og bytte av slitedeler er historikken,tester nye elbiler som er gode å kjøre,men gamle mb er bedre
Opel Insignia (2018)
Av alle bilene jeg har hatt (maaaange), er dette den beste. Kvier meg for å bytte den, tviler på at jeg kan få noe som er like bra.
Citroën Xsara (2002)
Underlig bil som kan være utrolig slapp å kjøre når motoren er kald - da skjer det noe med motorstyringa som gjør at man ikke har all kraften tilgjengelig. Ubrukelig når du bor ved en bratt oppo
Honda Stream (2003)
Muligens den beste bilen jeg har hatt. Robust, pålitelig, morsom å kjøre, hinsides praktisk. Det er en skam at Honda aldri hentet etterfølgeren Jade til Norge, eller tilbyr en tilsvarende elektris
Nissan Primera (1996)
Primera solgte godt fordi dette var en bil som lytta til sjåføren. Morsom å kjøre, mens den også var romslig og praktisk.
Hyundai i20 (2015)
Denne bilen var ment som en mellomløsning og overrasket meg stort. Veldig kjekk å kjøre, enkel å eie, pen å se på i det rette lyset. Rett og slett et blinkskudd for en rimelig penge.
Toyota Camry (2002)
Dette var en overraskende god familiebil. Romslig, stille, føltes trygg. Godt utstyrt og manet til forsiktig kjøring. Ufattelig lett å selge, første kjøper ringte umiddelbart etter at jeg trykket