Vurdert av BAO_72
Audi Q7 (2018)
Super familie bil, perfekt for lang turer i Europa, topp kjøre komfort.
Audi Q7 (2018)
Eid mange biler, bla ett par A6 og to stk e-tron. Q7’n er «Kongen». Oppleves moderne selv om den er en 2018 uten det nyeste Audi dashbordet.
Audi Q7 (2018)
SUV, hybrid med 3l V6 diesel, 3 unger i baksetet med isofix til alle, konstant 4-hjulsdrift, 3,5 tonn hengervekt, denne bilen har alt. Den mest perfekte familiebilen på markedet for de med 3 små bar
Audi Q7 (2018)
Meget godt fornøyd. Fantastisk comfort. Hyggelig på drivstoff. Minus for knirking i hjuloppheng/fjæring.
Audi Q7 (2018)
Stort sett veldig fornøyd med bilen etter drøye 3 år. Fantastisk komfort og plass. Billig drivstofføkonomi. Lader ofte og kjører stort sett elektrisk i hverdagen.
Audi Q7 (2018)
Beste bil jeg overhodet har hatt. Synd de har kuttet dieselmotor på nyeste versjon Q7 e-tron.
Audi Q7 (2018)
Super bil. Bortsett fra at bremsene piper herfra til månen. Og det gjelder 90% av Q7 hybridene. Det er et kjent problem dem ikke har klart å løse. Tross mange forsøk. Det burde ikke vært lov på
Audi Q7 (2018)
Utrolig godt fornøyd. Bilen virker ikke stor annet enn når en skal parkere!
Audi Q7 (2018)
En bil som er vanskelig å bytte ut, da den ikke har noen reelle konkurrenter hvis kravet er stor SUV V6 Hybrid med permanent Quattro uansett modus også i hel elektrisk. Vurdert å bytte til elbilen
Audi Q7 (2018)
Jeg har vel skrevet nok slik at man bør forstå at denne bilen er ikke noe å satse på. Kanskje våre forventninger var for store eller så har vi fått en "mandags bil" Jeg hadde ikke trodd at Aud
Audi Q7 (2018)
Stor, men lettkjørt! Parkering i enkelte parkeringshus kan være en utfordring, men med kameraer rund baut går det greit! Bilen er en Audi Q7 e-tron 2018 produsert i juni!
Audi Q7 (2018)
Dette er en Stooor Bil. 5,05m 2520kg tom. Hold deg unna trange P-hus og p-plasser Har kjørt MB ML350 . Audi Q7 har en helt annen kjørekomfort og glede passer du 135km senker bilen seg til Max 16cm s
Audi Q7 (2018)
Herlig bil som virkelig fortjener sin plass i premium-segmentet. Kombinasjonen plug-in og diesel må vel være markedets beste løsning, fullstendig sømløs overgang mellom el-drift og fossil-drift.
Audi Q7 (2018)
Dette er kort og godt det dårligste vi har hatt av nybil. Tull fra dag en og det ser ikke ut til å være noen ebde på det. Hvor har det blitt av Tysk grundighet? Dette er den 15. Tyske bilen vi har
Audi Q7 (2017)
Seriøst imponerende pakke av en bil.
Toyota Auris (2013)
Grei bil som ikke er så spennende, men rusler og går som den skal.
Volvo XC70 (2013)
Perfekt altmuligbil! Masse plass, utrolig komfort, høy bakkeklaring og AWD, samt mange sikkerhetsfunksjoner og at den er svært kollisjonssikker, gjør den mer eller mindre perfekt til det meste. Pol
Toyota bZ4X (2023)
Beste bilen jeg har hatt. Helt topp på vinterføre.
Mazda CX-5 (2019)
Veldig fornøyd med alt, men absolutt ikke dette med scr og doseringssvik.
Nissan Ariya (2023)
En super bil!
Mercedes-Benz C-klasse (2004)
Ein kvalitets bil som har gode kjøreegenskaper, einaste ulempen, er at den er tung på rattet ved låg fart, ingen repkostnader , uten vanleg service
BMW 7-Serie (2016)
du skal lete lenge etter bedre bil å kjøre. Komfort troll.
Hyundai Kona electric (2019)
Kan anbefales.
Nissan Ariya (2024)
Fantastisk bil, stabil, stødig, en fryd å kjøre
Hyundai IONIQ 5 (2021)
Hadde vært en veldig bra bil om den var mer driftssikker, eller i det minste om ikke Hyundai dro ut garantisakene så mye. Verkstedet må teste og dokumentere alt opp og ned og i mente før de engang
Honda CR-V (2015)
Har kjørt bil siden 1970. Første Honda og absolutt den beste bilen jeg har eid.
Nissan Ariya (2025)
Mye bil for pengene, faktisk så mye at vi kjøpte en til. Har en med 63kw og en med 87kw. Veldig god oppfølging av forhandler også.
Nissan Ariya (2025)
Meget fornøyd. Bilen er en fryd å kjøre. Ser kul ut også.
Volvo XC40 (2024)
Jeg har hatt 3 elbiler og sett under ett så er jeg meget godt fornøyd med XC40. Anbefales.
Nissan Ariya (2025)
Romslig og stillegående bil med premium følelse