Vurdert av Chang
Audi Q7 (2018)
Super familie bil, perfekt for lang turer i Europa, topp kjøre komfort.
Audi Q7 (2018)
Eid mange biler, bla ett par A6 og to stk e-tron. Q7’n er «Kongen». Oppleves moderne selv om den er en 2018 uten det nyeste Audi dashbordet.
Audi Q7 (2018)
SUV, hybrid med 3l V6 diesel, 3 unger i baksetet med isofix til alle, konstant 4-hjulsdrift, 3,5 tonn hengervekt, denne bilen har alt. Den mest perfekte familiebilen på markedet for de med 3 små bar
Audi Q7 (2018)
Meget godt fornøyd. Fantastisk comfort. Hyggelig på drivstoff. Minus for knirking i hjuloppheng/fjæring.
Audi Q7 (2018)
Stort sett veldig fornøyd med bilen etter drøye 3 år. Fantastisk komfort og plass. Billig drivstofføkonomi. Lader ofte og kjører stort sett elektrisk i hverdagen.
Audi Q7 (2018)
Beste bil jeg overhodet har hatt. Synd de har kuttet dieselmotor på nyeste versjon Q7 e-tron.
Audi Q7 (2018)
Super bil. Bortsett fra at bremsene piper herfra til månen. Og det gjelder 90% av Q7 hybridene. Det er et kjent problem dem ikke har klart å løse. Tross mange forsøk. Det burde ikke vært lov på
Audi Q7 (2018)
En bil som er vanskelig å bytte ut, da den ikke har noen reelle konkurrenter hvis kravet er stor SUV V6 Hybrid med permanent Quattro uansett modus også i hel elektrisk. Vurdert å bytte til elbilen
Audi Q7 (2018)
Jeg har vel skrevet nok slik at man bør forstå at denne bilen er ikke noe å satse på. Kanskje våre forventninger var for store eller så har vi fått en "mandags bil" Jeg hadde ikke trodd at Aud
Audi Q7 (2018)
Stor, men lettkjørt! Parkering i enkelte parkeringshus kan være en utfordring, men med kameraer rund baut går det greit! Bilen er en Audi Q7 e-tron 2018 produsert i juni!
Audi Q7 (2018)
Dette er en Stooor Bil. 5,05m 2520kg tom. Hold deg unna trange P-hus og p-plasser Har kjørt MB ML350 . Audi Q7 har en helt annen kjørekomfort og glede passer du 135km senker bilen seg til Max 16cm s
Audi Q7 (2018)
Herlig bil som virkelig fortjener sin plass i premium-segmentet. Kombinasjonen plug-in og diesel må vel være markedets beste løsning, fullstendig sømløs overgang mellom el-drift og fossil-drift.
Audi Q7 (2018)
Dette er kort og godt det dårligste vi har hatt av nybil. Tull fra dag en og det ser ikke ut til å være noen ebde på det. Hvor har det blitt av Tysk grundighet? Dette er den 15. Tyske bilen vi har
Audi Q7 (2017)
Seriøst imponerende pakke av en bil.
Audi Q7 (2017)
Kort oppsummert den beste bilen jeg har hatt. Uovertruffen komfort i en så praktisk bil. God økonomi i drift og høy kvalitet i alle ledd. 5 fullverdige seter og stort bagasjerom er veldig positivt.
Toyota Land Cruiser (1997)
For endel år siden var min konklusjon: enestående holdbar! nå etter ca 100t km til må det slås fast at denne bilen overgår absolutt alle forventninger og strikken for hva den tåler er nå så l
MG MG4 (2025)
Jeg har hatt bilen i en måned og enn så lenge har det ikke dukket opp feil eller mangler. Bilen var svært rimelig i innkjøp og det påvirker hele kostnadsbildet for bilholdet som jo blir svært ri
Toyota Land Cruiser (2008)
En solid enkel og driftssikker bil. Den takler det som en bil bør både sommer og vinter.
Hyundai IONIQ EV (2022)
Jeg har hatt bilen i ett og et halvt år. Alt virker veldig gjennomtenkt, og kvaliteten er høy. Noe jeg liker spesielt godt er at jeg kan stille inn ladetiden fra appen. Når jeg ser hva strømprise
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Svært komfortabel. Rommelig for baksetepassasjerer. God komfort på langtur. Etter å ha levert inn leasingbilen var det likevel som å ha blitt kvitt en demon. Bilen har elendige førerstøttesyst
Hyundai i20 (2018)
Eneste minus er for stor avstand mellom 2 til 3 gir. Må ha minimum 60 km/t før skifte
Toyota RAV4 (2021)
Veldig komfortabel og trygg bil. God plass. Liker bilen bedre og bedre etter fire år. Bilen føles som ny.
Volkswagen e-Golf (2019)
en så kjøreglade bil har jeg aldri hatt før men det eneste som trekker ned vurderingen min er kostnader etter garantiperiode for eksempel 11000 NOK for en låsemekanisme i ladekabelen!
Skoda Enyaq (2025)
Bil med god plass, gode kjøreegenskaper, kvikk, behagelig på langkjøring. Appen er noe treg, men funker greit. Forvarming av batteri er gull på langturer vinterstid.
Skoda Citigo (2013)
Sparebøsse som gjør jobben.
Mazda 3 (2012)
Er PSA biesel i denne. Registerhavari 2 år og 50.000km før skiftintervall. Egr trøbbel. Svake demperfester bak+++. Dyreste bilen jeg har hatt, og jeg har tidligere kjørt bensin v8 i 10 år.
Alfa Romeo MiTo (2015)
En glad bil å kjøre, veldig god sitte stilling på lengere turer. Er blant det mest forutsigbare jeg noensinne har kjørt når det dårlig føre. Ble kjøpt for øvelses kjøring med min datter, me
Fiat 500 (2021)
500e er en glad bil. Tar seg godt frem og er forutsigbar på vinterføre. Er en lettvint og god pendlerbil, en favoritt til daglig bruk. På langtur tar jeg Alfaen.
Hyundai Veloster (2012)
Utrolig morsom og kul bil utseendemessig, som snur hoder. Men kjøreopplevelsen står kanskje ikke helt i stil. Som å kjøre en helt vanlig, døll bensinbil. Hadde forventet både litt bedre driftssi
Volvo XC70 (2011)
Meget godt fornøyd. Siker/trygg. Lavt verditap.