Tesla Model 3 (2019)
Generelt godt fornøyd til tross for noe negativt. Positivt: Stor kjøreglede. Meget bra ladenettverk. Negativt: Lav byggekvalitet og detaljfinish. Meget upraktiske rammeløse vinduer vinter
Tesla Model 3 (2019)
Litt problem dok med verksted å reklamere på små fabrikksfeil, dem ønsket betalt for timmen for å vise feilene. Erter mye diskusjon trengte vi ikke å betale
Tesla Model 3 (2019)
Beste, morsomste og billigst bilholdet jeg har hatt på 30 år. Blir Tesla neste gang også.
Tesla Model 3 (2019)
Den mest fantastiske bilen eg nokon gong har hatt og kjørt Kjørt 30000 på år
Tesla Model 3 (2019)
Dette er nok alt i alt den beste bilen jeg har hatt, og kvalitetsmessig i en helt annen liga enn min forrige Tesla, en Model S P85+
Tesla Model 3 (2019)
Første 2 mndr mer på verksted enn i bruk. Elendig service på verksted. Fikk hjelp av NAF juridisk avd. Da ble det sagt fra Tesla at jeg skulle få ny bil men plutselig var det visst enkelt å repar
Tesla Model 3 (2019)
Aldri hatt bedre bil, rett og slett. Og jeg har hatt mange biler som firmabil. Dette er den første privatbilen på lenge, og angrer ikke et sekund.
Tesla Model 3 (2019)
Kanskje det beste kjøpet jeg noensinne har gjort.
Tesla Model 3 (2019)
Beste bilen jeg har hatt når man ser på pris/plass/ytelse/kvalitet under ett. Da har jeg ikke tatt med at Tesla ligger et par hestehoder foran andre merker hva innovasjon og tech angår.
Tesla Model 3 (2019)
Dette er den beste bilen jeg noensinne har kjørt. Det er synd noen går glipp av å kjøre en sånn bil grunnet hat - de skjønner ikke hva de går glipp av. Har kjørt 39000 nydelige km på et år
Tesla Model 3 (2019)
Bortsett fra noen småting som har blitt bedre ved oppdateringer er kvaliteten bra. Kjøreglede og økonomi, der er ingen i nærheten.
Tesla Model 3 (2019)
Tesla Model 3 (2019)
Veldig praktisk bil for liten småbarnsfamilie, deilig med nok rekkevidde. Alt føles moderne sammenlignet med de fleste andre biler jeg har prøvd. Også morsomste bil jeg noen sinne har kjørt - som
Tesla Model 3 (2019)
Jeg er storfornøyd og har ikke hatt noen problemer med bilen. God kjørekomfort og sporty kjøreegenskaper. Særdeles effektiv, ca. 1, 6 KW/T per mil og rask og høy hurtiglading på 250 KW. Mange op
Tesla Model 3 (2019)
Helt problemfritt så langt.
Tesla Model 3 (2019)
Veldig fornøyd, men litt irriterende veistøy .
Tesla Model 3 (2019)
Går aldri tilbake til fossilbil. Tesla var en gamechanger. Eneste negative er dårlig verkstedkapasitet og kundeservice hos Tesla. Dette har blitt bedre siste måneder, men kunne enda vært bedre. Er
Tesla Model 3 (2019)
Det er gøy å kjøre bil igjen. Kjøreegenskaper kan tilpasses til flere sjåfører og lagres. Veldig bra.
Tesla Model 3 (2019)
Fantastisk bil. Har kjørt 30 000 km første år og er kjempefornøyd. Ladenettverket er utrolig bra og gjør lange turer til en hyggelig opplevelse. Topp service!
Tesla Model 3 (2019)
Utrolig fornøyd, og det blir nok Tesla neste gang også. Eneste bilmerket med hurtiglading i Nord-Norge.
Tesla Model 3 (2019)
Jeg elsker bilen! Så gøy å kjøre, så rimelig i bruk og så stappfull av tekniske løsninger som bare blir bedre med hver oppdatering. Hadde bilen hatt samme byggekvalitet som en tysk bil hadde de
Tesla Model 3 (2019)
Dete er en bil som jeg trives godt med. Super hverdagsbil. Egner seg også utmerket til langturer. Nordnorgetur uten problem. Ladet ca 1t og 20 min mellom Oslo og Bodø.
Tesla Model 3 (2019)
Model 3 har «nesten» alt du kan ønske deg i en normal familiebil
Tesla Model 3 (2019)
Aldri hatt en bil jeg har vært mer fornøyd med. Ikke opplevd noe av skrekkhistoriene som media liker å skrive om.
Tesla Model 3 (2019)
Kjempebil. Før denne er det beste jeg har kjørt min tidligere SAAB 95. Med en utrolig komfort. Model 3 topper både komfort og kjøreglede.
Tesla Model 3 (2019)
Fantastisk kjøremaskin og perfekt om man kjører på km i jobb sammenheng. Litt knirk og knark, og dårlig innlasting på lik linje med alle sedaner.
Tesla Model 3 (2019)
Meget fornøyd med bilen totalt sett. Vi er 5-6stk som kjøpte og fikk bilen samtidig. Ingen som har klaget etter det jeg har fått med meg. Ingen miljøfantaster og kjøpte disse litt fordi vi hadde
Tesla Model 3 (2019)
Den beste, sikreste, kvikkeste, morsomste og mest lettkjørte og økonomiske bilen jeg har hatt.
Tesla Model 3 (2019)
Den beste og mest spennende bilen jeg har hatt i min tid som bileier i over 50 år!
Tesla Model 3 (2019)
Har kjørt 43790 km på 11 måneder - to ganger til Sveits/Italia. Null feil. Helt i særklasse på kjøreglede og økonomi. Suveren firehjulsdrift. Markedets beste premium lydanlegg. Fantastisk smar
Tesla Model 3 (2019)
Stort steg å gå over til elektrisk, men angrer ikke.
Tesla Model 3 (2019)
Aldri mer fossilbil.
Volkswagen e-Golf (2015)
En trivelig bil å kjøre på korte turer, men kvalitet er det ikke på deler av mekanikken. Klimaanlegget i denne bilen er total katastrofe.
Maxus Euniq6 (2023)
Veldig mye bil for pengene.
Tesla Model 3 (2022)
Veldig formøyd Veldig morsom og kjøreglede på topp
Volkswagen Golf (2013)
En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.
DS DS 7 Crossback (2021)
Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.
Lexus RZ (2026)
Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..
MG MG4 (2023)
Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Changan Deepal S05 (2026)
Helt topp! Premium følelse.
Mercedes-Benz C-klasse (2011)
Veldig god å kjøre.
Honda e:Ny1 (2024)
Mye bil for pengene
Hyundai IONIQ 6 (2023)
En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon