Vurdert av Problemjero
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Veldig høyt bensinforbruk, batteridrift holder et par mil, men effektivt bare over 10 varmegrader. Rustutsatt mot kanter. dårlig kvalitet på og montering av plast- og gummidetaljer.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Veldig fornøyd
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Problemer med hybridfunksjon og rusttendenser trekker ned vurderingen av denne bilen kraftig, som ellers er en helt ok, praktisk og kostnadseffektiv bil.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
God bil. Har det som behøves av utstyr. Infotainment systemet er gammelt. Løsning for fjernstyring via app likeså; gammelt og tungvint. Mye piping fra systemet. Ikke lett å finne frem i menyer o
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
God bil å kjøre, god plass for passasjerer. Liker ikke at det ikke går å bremse på gir i lange nedover bakker, kun regenerert bremsing. Sliter mer bremser. Å veldig skuffet over lakk og stål kv
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Bra bil. Men savner en skikkelig parkeringsvarmer som man kan nå via en app.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Veldig fornøyd. Vi trengte firehjulstrekker med god plass etter hyttekjøp. Bilen lever godt opp til forventingene. Kjører så og si elektrisk tilogfra jobb i det daglige.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Trygg og fin familiebil. Eneste irritasjonsmomentet mitt er at ved akselerasjon så spretter turtallet opp på max med en gang. Det «høres» feil ut i mine ører.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Hadde 2014-modell tidligere av samme type. Kjøpte ny i 2020 fobi jeg var så godt fornøyd med bilen
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Fornøyd med bilen med unntak av automatkassen som sitter i den. Den sliter jeg med å akseptere grunnet turtallet som fyker til topps altfor ofte.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Fantastisk god bil som har forandet meg fra skeptiker til ihuga fan. Helt rå bil når det gjelder fremkommelighet i snø. Det beste er at automatikken gjør det nesten umulig å kjøre seg fast. Med
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Har kjørt Mits. siden 2000, har aldri hatt problemer, ikke en reperasjon på noen av bilene.
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Krav til service pr. 12 mnd til en kostnad på ca. 7500.- for å opprettholde garantien er helt på tryne. Kjører 5000-6000 km pr. år. Dette medfører servicekostnader på kr. 12-15.- pr. mil. Sikk
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Hadde den gått det som den i utgangspunktet skulle gjøre, så hadde denne vært helt super. Kan nævnes at S Edition er en smule stiv i fjæring/demping. Bygd for fart
Mitsubishi Outlander PHEV (2019)
Kjempefornøyd med både bil og servis hos Motor Forum. Er tross alt 7 års garanti, og det sier jo litt om kvalitet.
Ford Mustang Mach-E (2023)
VELDIG godt fornøyd. Helt problemfri etter 2 år.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Er meget fornøyd med både bil og forhandler, Lieco Auto. Vil nok helt klart vurdere samme bil og forhandler ved senere bilbytte.
Tesla Model Y (2025)
Genial
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Prøvekjørte andre biler, men denne synes jeg var vesentlig bedre å kjøre enn alt annet i klassen.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
God bil, men masse feil og problemer de første to årene. Anbefales gjerne.
Toyota RAV4 (2020)
En helt fantastisk bil å kjøre. Nok av krefter, stillegående og bruker lite drivstoff. Anbefales absolutt på det sterkeste.
Citroën e-C4 (2021)
Hvor mye bil trenger du egentlig? Mye bil for pengene
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Et godt bilkjøp
Zeekr 7X (2025)
Super bil på alle måter. Noen få justeringer må til i software.
Nissan 370Z (2019)
Den er veldig bra og jeg liker den
Mitsubishi Eclipse Cross (2021)
Rock-solid
Volvo XC40 (2023)
Meget tifreds tom. med vogn 1300 kg på vestlandsferie. (2023 modell)
Polestar 2 (2020)
Beste bil siden Saab 93 X Aero.. Mulig bedre
Polestar 2 (2023)
Veldig fornøyd alt i alt. På plussiden er kjøreegenskapene og generelt god kvalitetsfølelse. Frydenbø har vært veldig gode å forholde seg til, både med småfeil og vanlig service. Likevel,
Mercedes-Benz EQS (2022)
Finner ikke bedre kvalitet enn denne. Har prøvd andre merker men ingen biler har mere luksus enn denne.